لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> توقفی کوتاه در اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز و آشنایی با نحوه رزرو آن
توقفی کوتاه در اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز و آشنایی با نحوه رزرو آن

توقفی کوتاه در اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز و آشنایی با نحوه رزرو آن

ایران کشوری است غنی از اقلیم های مختلف و برای کسانی که می خواهند با فرهنگ و آداب و رسوم محلی هر منطقه آشنا شوند، اقامتگاه های بوم گردی فرصتی مناسب است تا ضمن گردشگری در هر منطقه و بازدید از جاذبه های توریستی، حس ایرانی زیستن به سبک سنتی را تجربه کنند. به طور میانگین، استان های مرکزی و شمالی کشور ایران دربردارنده بیشترین تعداد اقامتگاه هستند. اگر شما نیز تمایل دارید که در سفر بعدی خود اقامت در اقامتگاه بوم گردی را در هر یک از شهرهای ایران تجربه کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا سری به یکی از اقامتگاه های شهر شیراز بزنیم و چگونگی رزرو آن را در سایت ایران هتل بررسی نماییم.

پس از گذر از خیابان های با صفای شیراز، قصد داریم در عمارتی به نام اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی با پیشینه صد سال، لحظاتی را سپری کنیم. این اقامتگاه در باغی به وسعت 2000 مترمربع قرار دارد که با برخورداری از 12 باب اتاق پذیرای مهمانان گرامی است. اقامتگاه خانه باغ دارای رستورانی به نام سیاه چادر است که فضای مناسبی جهت صرف وعده های غذایی و بهره مندی از حال و هوای سنتی این اقامتگاه را فراهم ساخته است.

حال می خواهیم به چگونگی رزرو این اقامتگاه بپردازیم. برای مشاهده اقامتگاه های بوم گردی در سایت ایران هتل، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت و کلیک بر روی عبارت اقامتگاه بوم گردی در بخش منوی سایت، لیست اقامتگاه های بوم گردی را مشاهده نمایید. همچنین می توانید با جستجوی نام اقامتگاه در سایت، در تاریخ مورد نظر اقدام به رزرو آن کنید.

رزرو اقامتگاه های بومگردی و هتل های شیراز

اقامتگاه‌های بوم‌گردی مناسب کسانی هستند که می‌خواهند به جاذبه‌های طبیعی نزدیک باشند، از غذاهای محلی استفاده کنند و وقت خود را در طبیعت بگذرانند. فضای دلنشین این اقامتگاه‌ها هم برای سفر با دوستان و هم برای سفر با خانواده بسیار مطلوب و ایده ال است. این اقامتگاه‌ها برای افرادی که دوست دارند در طبیعت عکاسی کنند نیز مناسب است. جهت رفع خستگی زندگی روزمره و خستگی‌های ناشی از کار و فعالیت می‌توان از این نوع اقامتگاه‌ها استفاده کرد. حتی اگر می‌خواهید در داخل شهر شیراز و در هتل‌هایی مانند هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز و هتل چمران شیراز اقامت کنید، می‌توانید به نحوی برنامه‌ریزی کنید که یک شب را هم در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سپری کنید. چرا همین حالا اتاق مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نکنید؟ جهت مقایسه و رزرو تمام این اقامتگاه‌ها می‌توانید از وب‌سایت ایران هتل استفاده کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
عمارت نارنجستان قوام شیراز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر