لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 9 محصول برای کمک به سلامتی شما در سفر
9 محصول برای کمک به سلامتی شما در سفر

9 محصول برای کمک به سلامتی شما در سفر

تمام طول سال منتظر فرا رسیدن تعطیلات هستید، خب پس چرا با بیمار شدن این تعطیلات را خراب کنیم؟ اضافه کردن چند محصول خوب انتخاب شده به لیست بسته بندی می تواند به شما در دفع میکروب ها، حفاظت از پوست و مقابله با دردسرهای رایج در سفرهای بعدی کمک کند تا بتوانید هوشمندانه سفر کنید. در اینجا 9 قلم محصولی که به سلامتی شما در طول سفر کمک می کنند را ذکر می کنیم. با بهترین سایت رزرو هتل ، ایران هتل آنلاین همراه باشید.

چگونه در سفر سالم بمانیم؟

یک چیزی که در این لیست نخواهید دید، دارو است. شما می توانید درمان ها پیشنهادی ما را در صفحه داروهایی برای سفر ببینید.
جعبه کمک های اولیه

یک جعبه کمک های اولیه که کوچک حاوی باند ، دستمال ضد عفونی کننده و دیگر ملزومات پزشکی است ، همیشه عاقلانه ترین وسیله در دسترس است مخصوصا اگر بیشتر زمان تعطیلات را در فضای بیرون بدون دسترسی آسان به دکتر صرف خواهید کرد. جعبه کمک های اولیه SadoMedcare یک جعبه مقرون به صرفه با تجهیزات کامل به شما ارئه می دهد که فضای زیادی هم در چمدان شما اشغال نمی کند. یک گزینه حتی فشرده تر از این حالت بسته لوازم 60 قطعه ای است که وزنی کمتر از 70 گرم دارد.

اگر هوایی سفر می کنید و این جعبه را به همراه دارید، به یاد داشته باشید اقلام جعبه را دوبار چک کنید تا مطمئن شوید همه از بخش امنیت فرودگاه قابل عبور دادن هستند. برای مثال، تیوب کوچکی از کرم آنتی بیوتیک را می توان در کیسه پلاستیکی مایعات و ژل ها به اندازه حدود یک لیتر قرار داد در حالیکه اجسام تیز مانند چاقوی جراحی یا قیچی بزرگ احتمالا توقیف می شوند. قیچی های کوچک ( با تیغه های کوتاه تر از چهار اینچ ) مشکلی ندارند.


گوش گیر پرواز
earplugs
برای مسافرنی که درد گوش را در طول صعود وفرود هواپیما تجربه می کنند، گوش گیرهای تنظیم کننده فشار یک نعمت هستند. همچنین بیشتر مسافران در زمان رانندگی با تغییر ارتفاع در مناطق کوهستانی این گوش گیرها را اقلامی مفید می دانند.
جعبه یاد آور قرص
جعبه یاد آور قرص

پیگیری کردن برنامه ی دارویی در خانه به حد کافی کار مشکلی است ، چه برسد که اضافه شدن خستگی ناشی از پرواز ، برنامه ی روزانه متفاوت و یک منطقه ی زمانی جدید انجام این کار را سخت ترهم بکند، در این حالت جعبه یادآور قرص می تواند به معنای واقعی کلمه نجات بخش باشد .Stuff Seniors Need و Ezy Dose دو برندی هستند که این جعبه های مسافرتی کم حجم را به شما ارائه می دهند.

کرم ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب

آفتاب سوختگی نه تنها باعث درد می شود بلکه کمک به گرما زدگی هم می کند. (بنا به گفته ی کلینیک Mayo آفتاب سوختگی توانایی بدن در دفع گرما را کاهش می دهد.)

نکته: اگر قصد غواصی دارید لطفی در حق محیط زیست بکنید و کرم ضد آفتابی غیر مضر برای صخره های مرجانی انتخاب کنید چون مواد شیمیایی موجود در انواع برندهای کرم ضد آفتاب سهم زیادی در آسیب به مرجان ها دارد. اینجا در این سایت یک نمونه از این کرم های بی خطر داریم . بطری برای حمل بسیار بزرگ است ، پس آن را در کیف بازرسی شده بگذارید یا اگر سفر هوایی در پیش دارید آن در یک ظرف مسافرتی کوچکتر بریزید.
گرفتگی بینی
گرفتگی بینی
دربحث اجتناب از سردی هواپیما ، گزارش ما اینگونه است که رطوبت کم در کابین هواپیما غشاهای مخاط بینی را که در جلوگیری از بیماری بسیار ضروری هستند ، کاملا خشک می کند . مرطوب نگه داشتن این بافت های حساس با اسپری محلول نمک بینی در طول پروازهای طولانی می تواند به شما در دفع میکروب های موجود در سرفه افراد نزدیکتان کمک کند .
دستمال و ژل دست ضد باکتری
دستمال و ژل دست ضد باکتری
اگر تا به حال از نتایج مطالعاتی راجع به مقدار میکروب در سراسر میز تاشوی هواپیما شوکه شده اید می فهمید که چرا این مورد جز لیست ما است. قبل استفاده از کنترل تلویزیون در اتاق هتل یا نمایشگر فیلم روی صندلی هواپیما، از یک دستمال ضد باکتری استفاده کنید; وقتی در راه در حال خوردن غذا هستید و امکان شستن دست هایتان وجود ندارد از ژل ضد باکتری استفاده کنید.


تصفیه کننده آب
تصفیه کننده آب

در مناطق روستایی دور افتاده در کشورهای در حال توسعه که آب برای نوشیدن مناسب نیست، مسافران از برخی اشکال تصفیه کننده آب بهره زیادی می برند. انتخاب اصلی ما SteriPEN است که با نور فرابنفش باکتری، ویروس و پروتوزوئید را از بین می برد. محصولات برند LifeStraw نیز کم وزن هستند و به طور موثری اکثریت باکتری ها و پروتوزوئیدها را از بین می برند. ( این محصول در مقابل ویروس ها موثر نیست.)

انتخب جالب دیگر GRAYL یک بطری قابل استفاده مجدد است که کمی شبیه دستگاه پرس فرانسوی کار می کند و ویروس ها، باکتری ها، پروتوزوئیدها و برخی مواد شیمیایی را حین عبور آب از آن از بین می برد.
حشره کش
1683375926 951 9 محصول برای کمک به سلامتی شما در سفر
پشه ها، کنه ها و دیگر حشرات چندش آور می توانند بیماری های بسیار بدی از مالاریا گرفته تا ویروس زیکا را انتقال دهند. آیا به یک منطقه دارای بیماری سفر می کنید؟ مقدار زیادی حشره کش برای استفاده در طول سفر بخرید.
جوراب های فشرده برای جلوگیری از اختلالات وریدی
جوراب های فشرده برای جلوگیری از اختلالات وریدی

مسافران در سفرهای هوایی طولانی در خطر بزرگ لختگی وریدی عمیق یعنی یک موقعیت خطرناک که یک لخته خونی درون یک رگ ( به ویژه پا ) تشکیل می شود ، قرار دارند . اگر چنین لخته ای به سمت شش ها حرکت کند، می تواند عواقب تهدید کننده و خطرناکی در پی داشته باشد.
جوراب های فشرده که به گردش خون در پاها کمک می کنند ، می توانند مانع لختگی خون شوند

(نکته : اگر شرایط پزشکی خاصی دارید، دکترتان باید نوع سفارشی و ویژه ای از این جوراب ها را به شما پیشنهاد دهد. )


مقاله مرتبط: اگر این 5 کار احمقانه را انجام دهید، سلامتی خودتان را در سفر به خطر انداخته اید

چگونه سفر کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر