لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> این شما و این بهترین هتل هایی که در سال 2018 افتتاح می شوند
این شما و این بهترین هتل هایی که در سال 2018 افتتاح می شوند

این شما و این بهترین هتل هایی که در سال 2018 افتتاح می شوند

هتل امانیانیونگ در شانگهای
سال 2018 سال بسیار ویژه ای برای افتتاحیه هتل ها خواهد بود. مسافران پس از رزرو هتل با طراحی های شگفت انگیز، همکاری های اندیشمندانه و تجارب به یاد ماندنی روبرو خواهند شد که آنها را شگفت زده می کند: از بازسازی هتل ها به سبک تاریخی گرفته تا کمپ های لوکس و مدرن دور از دسترس (گلمپینگ) در برخی از خارق العاده ترین نقاط دنیا. بیشتر شور و شوق ما بخاطر بیست هتلی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. این لیست بر اساس زمان پیش بینی شده ی افتتاحیه ی هتل ها تنظیم شده است.
Kettner’s Townhouse

کتنرز تاون هاوس (خانه ی شهری کتنر)
لندن، انگلستان
آخرین پروژه گروه سوهو هاوس، تاریخچه ای رنگارنگ دارد. این خانه در اصل، در سال 1867 توسط آگست کتنر ساخته شد. کتنر کسی است که اولین رستوران فرانسوی را در لندن افتتاح کرد و افرادی نظیر کینگ ادوارد هفتم، وینستون چرچیل، بینگ گرسبی و مارگارت تاچر (و براساس شایعات، ناپلئون سوم) در رستورانش غذا خورده اند. او به نحوی رستوران را مدیریت کرده بود که در طول هر دو جنگ جهانی، این رستوران باز بود و فعالیت می کرد. اکنون، این رستوران و بار شامپاین با 33 اتاق طرح جدید و یک سوئیت تاریخی مربوط به سلطنت جیمز اول در ناحیه سوهو شهر لندن بازگشایی شده است.
The Nomad Los Angeles
هتل نومد لس آنجلس
لس آنجلس، کالیفرنیا
گروه سیدل بعد از تجربه موفق پروژه اش در نیویورک سیتی، دومین هتل نومد را در ساختمان تاریخی دوازده طبقه جیانینی در مرکز شهر لس آنجلس افتتاح کرده است. این هتل 241 اتاقه که توسط جکیز گارسیا طراحی شده است، طراحی خود را از ایتالیا و کالیفرنیای مدرن الهام گرفته است. در این هتل چندین گزینه برای غذا خوردن وجود دارد (رستوران شیک و مطابق مد روز، کتابخانه، کافه 24ساعته و اتاقهای غذاخوری معمول) که توسط دنیل هام و ویل گیدارا (صاحبان رستوران ایلون مدیسون پارک) نظارت و مدیریت میشوند. از آنجا که این هتل در لس آنجلس واقع شده، پس حتما یک استخر شیک و باشکوه بر روی پشت بام این هتل وجود دارد که دید گسترده ای به شهر دارد.
Amanyangyun
هتل امانیانیونگ
شانگهای، چین
داستان اقامتگاه آرام Aman که تا به امروز، جاه طلبانه ترین پروژه این گروه به شمار می رود، یکی از جالبترین داستان های مرتبط با پیشینه ی یک هتل است. در طی یک بازه ی 15 ساله، روستای در معرض خطری با خانه هایی تاریخی و درختان حنای 1000 ساله محافظت شدند و به 400 مایل آنطرفتر، به منطقه مینهنگ شانگهای، انتقال داده شدند. سپس، گروه معماران کری هیل با سختی و تلاش زیاد، 50 خانه ی جدا و تکه تکه شده را به یکدیگر متصل کردند تا اقامتگاه ها را ایجاد کنند: 26 ویلای آنتیک و 24 سوئیت حیاط دار مینگ تازه ساز. بعلاوه، در این اقامتگاه این امکانات نیز موجود است: یک مرکز سرگرمی روزانه مدرن که شبیه اتاق کار دانشمندان چینی قرن 17 است وجود دارد که مهمانان می توانند در این مرکز یاد بگیرند، بیندیشند و به تمرین هنرهای سنتی نظیر خطاطی، موسیقی و نقاشی بپردازند؛ شش اتاق مراسم سنتی چای؛ و در آخر، اسپایی بی نظیر که اعمال درمانی باستانی طب سنتی چینی را با فناوری و سلامتی قرن 21 ادغام کرده است.
Line DC
هتل لاین دی سی
واشنگتن دی سی
بعد از انتظاری طولانی،بالاخره اولین بخش هتل Koreatown لس آنجلس برای تجارت و کسب و کار افتتاح شد. این هتل در داخل یک کلیسای نئوکلاسیک 110 ساله و در جوار محله ی متفاوت و همیشه پر سروصدای آدامز مورگان، ساخته شده است. این هتل 220 اتاقه، نمایی واشنگتنی دارد و نیمکت های لابی اش از چوب ماهونی بازیافتی ساخته شده اند، برگه هایی از کتاب سرودهای مذهبی زینت بخش هنری این هتل هستند و سقف مرتفعی به ارتفاع 60 فوت دارد. گزینه های غذا و نوشیدنی شامل این موارد می شود: کافه ای مدرن در لابی هتل به نام Cup We All Race 4 که قهوه مارک کانتر کالچر کافی سرو می کند، همچنین، غذاهای خوشمزه و ساده ای از سرآشپز اسپایک جرد و کری پولیوکا (صاحبان وودبری کیچن بالتیمور) و سرآشپز اریک برونر یانگ از مجموعه ماکتو واشنگتن، عرضه می شود. در لابی این هتل یک شبکه رادیویی (Full Service Radio) نیز وجود دارد که در حقیقت یک ایستگاه رادیویی محلی است که توسط جک اینسلی (دانش آموخته ی Heritage Radio Network) تاسیس شد.
Freehand New York
هتل فری هند نیویورک
نیویورک، نیویورک
این هتل 395 اتاقه که در گرمرسی پارک هتل جرج واشینگتن سابق قرار گرفته است، توسط گروه رومن و ویلیامز طراحی شده است و شامل 5 غذاخوری متفاوت است که بزرگترین پروژه ی گابریل استالمن، صاحب رستوران تحسین شده مرکز شهر، تاکنون بوده است. کافه معروف نوهو، د اسمایل، شعبه ای در این هتل خواهد داشت، بعلاوه بروکن شیکر، بار جایزه گرفته و محبوبی که در فری هند میامی استارت کار خود را زد نیز شعبه ای در اینجا افتتاح خواهد کرد.
The Siren Hotel
هتل سیرن
دیترویت، میشیگان
این هتل 106 اتاقه در ساختمان نمادین ورلیتز قرار دارد و در بین کارهای شرکت گسترش طراحی ASH NYC دومین سهام در حال رشد را داراست. این شرکت هتلی به نام Dean در شهر پرویدانس در رودآیلند ساخته که به شدت مورد علاقه ایسنتاگرامرها و عکسهایشان است. در طراحی این هتل از هتل ها قدیمی دیترویت الهام گرفته شده است: اتاق ها با ترکیبی از وسایل قدیمی و وسایل مرسوم این دوره دکور شده اند، کاشی های مرمرنمای سبک قدیمی، میزها و تخت های مرمری سیاه، رومیزهای کتان ایتالیایی و پتوهای دست دوز. لیست جالبی از همکاران این هتل معرفی شده اند: گارت لیپارد، نامزد جایزه جیمز بیرد، تستینگ کانتر (رستوران) هشت نفره ای به نام آلبنا، تاسیس میکند؛ پاپولاک کافی که متخصص بو دادن قهوه است؛ آرایشگاه جذاب سباستین جکسون به نام سوشال گرومینگ کمپانی و گلفروشی پات و باکس.
The Middle House
هتل میدل هاوس
شانگهای، چین
این هتل که در قلب منطقه ی معروف جینگ شانگهای قرار دارد، جدیدترین قسمت اضافه شده به هتل Swire است که در طراحی اش از میراث غنی پیشه وری و فرهنگ شهر الهام گرفته شده است. این هتل صد و یازده اتاق کار پیشرفته و 102 آپارتمان مجهز دارد که طراحی معاصر را با المان های سنتی آسیایی ادغام کرده است و محلی دنج را در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان بوجود آورده است. امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده آب گرم، باشگاه ورزشی 24 ساعته، اسپایی جدید و مجموعه ای از رستوران های معاصر.
Under Canvas Mount Rushmore
هتل آندرکانواس مونت راشمور
کی استون، داکوتای جنوبی
این هتل که در حوالی یک محل اسقرار معدن طلای قدیمی در بین پارک ملی بدلندز و جنگل ملی بلک هیلز قرار دارد، کمپینگی لوکس و مدرن است که چادرهای کرباسی شیکی دارد که از سافاری الهام گرفته شده اند و هر چادر سرویس بهداشتی و حمام متصل به خود دارد. رستورانی که در محل کمپ است و چادری پرنقش و نگار دارد، صبحانه های اعیانی و شامی به سبک پیشاهنگ ها سرو می کند. فعالیت های این کمپ تنوع خوبی دارد، از کارهای بی مزه گرفته (گودال کندن برای طلا، تور با جیپ تماشای بوفالوها) تا کارهای ماجراجویانه ای نظیر سوارکاری بدون زین و صخره نوردی.
Six Senses Bhutan
هتل سیکس سنس بوتان
پارو، تیمفو، پوناخا، گانگتی و بومتانگ
با سه خانه ای که در تابستان افتتاح خواهد شد (دو تای دیگر در اواخر سال بازگشایی میشوند)، هیمالیایی های کم جمعیت بزودی شاهد پنج تا از محتمل ترین افتتاحیه های آسیاست. مهمانان می توانند به همه ی زمین های هتل بروند تا مناظر مختلف این کشور که شادترین نقطه زمین نام گرفته است را ببینند و از امکانات عالی و غذاهایی که هتل سیکس سنس به آن معروف است، لذت ببرند.
The Barcelona Edition
هتل بارسلونا ادیشن
بارسلونا، اسپانیا
گروه هتلهای سون ادیشن قرار است هفت مراسم افتتاحیه در سال 2018 در شهرهایی نظیر بانکوک و ابوظبی داشته باشد ولی اولین افتتاحیه اش در اسپانیا همانی است که ما بیشترین شور و شوق را داریم. این هتل 100 اتاقه که در کنار کلیسای جامع بارسلونا و بازار سانتا کاترینا قرار گرفته است و تنها چند قدم تا سواحل مورد علاقه ما فاصله دارد، شامل یک رستوران، لابی بار، اسکای بار، استخر شنا، مرکز تناسب اندام جدید و نایت کلاب است.
The Hoxton Williamsburg
هتل هاکستون ویلیامزبرگ
بروکلین، نیویورک
اولین هتل برند بریتانیایی هاکسون در آمریکای شمالی که بزرگترین هتلش نیز خواهد بود، در محل سابق کارخانه رزنواچ قرار گرفته است. این هتل دارای 175 اتاق، سه رستوران، بار روی پشت بام و چندین محل سرپوشیده و سرباز برای رویدادهای مختلف است. همچنین در سال 2018 این دو هتل قرار است افتتاح شوند: هاکستون دون تاون لس آنجلس و هاکستون پورتلند.

21c Kansas City

هتل 21سی کانزاس سیتی
کانزاس سیتی، میسوری
هتل تاریخی Savoy Hotel and Grill که در مرکز شهر کانزاس سیتی قرار دارد، شاهد افتتاح هتلی جدید از این برند در تابستان خواهد بود. این هتل-موزه تحسین شده، دارای موزه هنرهای معاصر، فضای نمایشگاهی و رستوران و بار خواهد بود. به این هم توجه کنید که دومین و سومین شهر ایالات متحده در حال رشد هستند.
Rosewood Miramar Beach Montecito
هتل رزوود میرامر بیچ مونتسیتو
مونتسیتو، کالیفرنیا
این اقامتگاه پنج ستاره که در محل قبلی میرامر و در کنار سی هتل قرار دارد، تنها هتلی در کالیفرنیای جنوبی خواهد بود که می تواند ادعای ساحل خصوصی داشتن بکند. در هنگام طراحی این هتل، خانواده ها مد نظر بودند و به همین دلیل در اینجا هر چیزی که برای آرامش داشتن حین تعطیلات نیاز است، وجود دارد : دو رستوران، دو استخر شنا، یک اسپا، یک مرکز فیتنس، یک اتاق نمایش فیلم، و فضای زیاد برای کارها و رویدادهای مختلف.
Bishop’s Lodge
بیشاپ لاج (منزل اسقف)
سانتا فه، نیومکزیکو
این اقامتگاه روستایی سبک دهه 1920 میلادی که 317 جریب از زمین های وحشی کوهپایه های رشته کوه های سنگر دو کریستو را در بر گرفته است، توسط گروه اوبرگ ریزورت کالکشن و با هزینه ی 75 میلیون دلاری در حال بازسازی است. زمانیکه این اقامتگاه تکمیل شود، میهمانان می توانند در 92 اتاق مهمان و سوئیت، سه چادر و 12 سکونتگاه اقامت کنند. این هتل شامل این موارد نیز خواهد بود: اسپای اوبرگی، یک رستوران و محل استراحت، یک استودیو و گالری هنری، دو استخر شنا، اصطبل، برنامه سوارکاری در جاده خاکی، فعالیت های فرهنگی و برنامه های خانوادگی.
Baglioni Resort Maldives
اقامتگاه بگلیونی مالدیو
ماگائو، مالدیو
گروه هتل های بگلیونی که مالکیت خانوادگی دارد، سبک ایتالیایی و تخصصشان در مهمانداری لوکس (با داشتن 9 هتل بوتیک فاخر در ایتالیا، فرانسه و انگلستان) را به اقیانوس هند آورده اند. این هتل که در جزیره ای شخصی قرار دارد، دارای 96 ویلا خواهد بود (شامل یک ساختمان دو طبقهو ویلایی با سه سرویس بهداشتی). این اقامتگاه شامل چهار رستوران، یک اسپا، کیدز کلاب و دسترسی به بعضی از بهترین محل های شیرجه در جهان خواهد بود.
Omaanda Namibia
هتل اماندا نامبیا
نامبیا
امسال حواس ها به گروه هتل های زانیر خواهد بود. گروهی بلژیکی و متخصص مهمانداری که تخصصشان در هتل های بوتیکی کوچک با ظاهری ساده و پیچیده است. .این هتل 10 اتاقه به همراه رستوران و اسپایش که در طراحیش از قبیله اوامبو الهام گرفته شده است، در منطقه ی حفاظت شده ی حیات وحش خاصی در ویندهوک قرار خواهد داشت. سونوپ نامبیا، کمپی چادری در بیابان، در پاییز افتتاح خواهد شد.
Coqui Coqui Bora Bora
ککی ککی بورا بورا
بورا بورا، پولینزی فرانسه
این شرکت روستایی ولی شیک و مدروز مهمانپذیری و زیبایی مکزیکی که بیشتر بخاطر نقشش در تغییر تولم به محلی برای توریست های متمول مشهور است، سخت در تلاش است تا اولین پروژه ی خارج از مکزیکش را افتتاح کند. این هتل محیط طبیعی بینظیری دارد و با صخره مرجانی و تالاب ها احاطه شده است.
One&Only Nyungwe House
وان اند انلی نیونگوی هاوس
منطقه جنگلی حفاظت شده نیونگوی، رواندا
به خاطر فعالیت های گروه وان و اند انلی، اصلاحات عمده ای در گیساکورا، هتلی که در حال حاضر فعال است، در حال اتفاق است و چایکاری در حاشیه پارک ملی نیونگوی نیز در دست انجام است. این تغییرات در هتلی کوچک با 22 اتاقه و دو سوئیت دو تخته، نوسازی بنیادی خواهد بود و معرفی کننده ی تجربیات گروه وان اند انلی در زمینه اقامتگاه های طبیعی خواهد بود. برای رسیدن به نرخ بالای کارکنان-مهمانان که O&O به آن معروف است، باید کارکنان جدیدی اضافه شوند. پروژه ی جدید دیگر گروه O&O برای امسال، پروژه گوریلاز نست (لانه گوریل) است که در اواخر سال 2018 در رواندا افتتاح خواهد شد.
Raffles Singapore
رافلس سنگاپور
سنگاپور
بانوی بزرگ ملت سنگاپور بعد از یک بازسازی دقیق و حساس به سرپرستی طراح داخلی مقیم نیویورک، الکساندرا چمپالیماد، بازگشایی خواهد شد. نسخه به روز رسانی شده این هتل شامل، تعدادی سوئیت جدید، رستوران های تازه نفس و فناوری های به روز خواهد بود. میهمانان می توانند مطمئن باشند که این هتل تاریخی، فضا و جو مستعمراتی خودش را حفظ خواهد کرد.
AndBeyond Tengile River Lodge
اند بیاند تنگیل ریور لاج (خانه پشت رودخانه تنگیل)
منطقه حفاظت شده سابی سند گیم، آفریقای جنوبی
9 سوئیت شناور، یک اسپا و یک باشگاه ورزشی که از مواد دوستدار محیط زیست ساخته شده و در محیط سافاری جدید و آرامی قرار گرفته است، مرزی غیر مشخص با پارک ملی غنی کروگر تشکیل می دهد.

با سازنده ی جذاب ترین هتل های امروزی آشنا شوید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر