لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> هتل های بریتانیای کبیر نتوانسته اند انتظارات مسافران را برآورده کنند
هتل های بریتانیای کبیر نتوانسته اند انتظارات مسافران را برآورده کنند

هتل های بریتانیای کبیر نتوانسته اند انتظارات مسافران را برآورده کنند

مطالعات جدیدی که توسط شرکت مدیریت بازخورد مشتری با نام Medallia صورت گرفته است نشان داده است که 85% مشتریان در طول دو سال اخیر هیچ گونه بهبودی در روند تعامل با مشتری مشاهده نکرده اند.
بریتانیای کبیر، لندن – شرکت Medallia ، پیشرو در مدیریت تعامل با مشتری در جهان، با همکاری شرکت تحقیقاتی مستقل و پیشتاز در زمینه ی تحقیقات علمی بازار با نام Ipsos تحقیقاتی بر روی بیش از 8000 مصرف کننده در بریتانیای کبیر، ایالات متحده ی آمریکا، آلمان و فرانسه انجام داده و دریافتند که دلیل اصلی رزرو هتل از نظر مصرف کنندگان تعامل با مشتری عنوان شده است.
هرچند برای مصرف کنندگان تعامل با مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، 85 درصد مردم بریتانیا اذعان کردند که در تعاملشان با هتل داران هیچ پیشرفتی را مشاهده نکرده اند. هرچند برندهای تجاری هزینه ی سنگینی برای تبلیغات و بازاریابی پرداخت می کنند، تنها 12 درصد از مصرف کننده ها در سراسر جهان گفته اند که تحت تاثیر تبلیغات شرکت ها قرار می گیرند.

برای بسیاری از برندهای هتل این سوال مطرح است که چگونه می توانند نوآوری و پیشرفت خود در تعاملاتِ با مشتری را به نمایش بگذارند و در این حین به بررسی چگونگی اطلاع مشتریان از این پیشرفت ها بپردازند.

« ریچل لین » مدیر راهکارهای دیجیتال شرکت Medallia در مورد نتایج به بیان نظرش می پردازد: « خیلی از برندهای مشهور و معتبر اخیرا بخاطر مسائل منفی در صدر اخبار مطبوعات قرار گرفته اند. آنها به سرعت مشغول یادگرفتن هستند که چگونه ایجاد یا بهبود اعتماد مشتری کلید رشد و توسعه و در واقع حیات است. کمک به ایجاد تجربه ای مثبت برای مشتریان در تمام زمینه ها بایستی در راس و مرکز اولویت های برندها باشد. امروزه مصرف کننده ها انتظاری کمتر از این ندارند.»

اطلاعات نشان می دهد که مصرف کننده ها با توجه به تجربه ی خریدشان به سرعت به ارزیابی مثبت و منفی خدمات می پردازند. در حقیقت، 80 درصد مصرف کننده های بریتانیای کبیر اظهار داشتند که بعلت تجربه ی مثبتشان به انتخاب محصول یا خدمات یک شرکت روی آوردند. این در حالی است که 64 درصد از مصرف کننده ها اذعان داشتند که بعلت تجربه ی منفیشان از خرید که در طول یک سال قبل داشتند، از استفاده از خدمات یک شرکت ارائه دهنده صرف نظر کردند.

UK hotels

نتایج اصلی این مطالعات موارد ذیل را در بر دارد:

• 64 درصد از مصرف کننده های بریتانیای کبیر گفته اند که از یک برند اجتناب کردند؛ بعلت اینکه در سال قبل تجربه ای منفی از خرید یا استفاده از آن داشتند. و این مسئله در 70 درصد از افرادی که در سال 2000 به سن بزرگسالی رسیدند مشهودتر است.
• از هر پنج نفر بریتانیایی یک نفر (21 درصد) گفته است که یکی از تجربه های اقامتشان در هتل در طول سال گذشته از انتظارات ایشان فراتر رفته است.
• بیست درصد از مصرف کننده های بریتانیایی گفته اند کیفیت اقامت میهمانان در صنعت هتل داری در طول سال گذشته بهبود یافته است.
• هر تعاملی حائز اهمیت است. مشتریان انتظار دارند که چه در عرصه ی خدمات اینترنتی و چه حقیقی، خدماتی پایدار و کارآمد تجربه کنند. دو سوم (65 درصد) مصرف کننده ها در فضای دیجیتال و غیره، سطوح پایداری از خدمات را انتظار دارند.
• 57 درصد از مصرف کننده های بریتانیایی انتظار پاسخگویی آنی در کانالهای ارتباطی انتخابی خود را دارند .
• احتمال بیشتری می رود که خانم ها و نسل های جوان تر بعلت تجربه ی منفی از یک برند از آن اجتناب کنند. 66 درصد از خانم ها ( در مقابل 62 درصد از آقایان) در سرتاسر جان بعلت تجربه ای منفی از یک برند اجتناب کرده اند. متوسط آمار جهانی خانم ها و آقایان 64 درصد است. بعلاوه، این رفتار برای افرادی که در سال 2000 به سن بزرگسالی رسیده اند و مخصوصا افرادی که بین سال های 1995 تا 2010 متولد شده اند بیشتر به چشم می خورد؛ که به ترتیب 70 درصد و 68 درصد از آنها بعلت تجربه ای منفی از یک برند از آن اجتناب کرده اند.

هتل هایی با شجره نامه مشهور
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر