لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 7 نمونه از عجیب ترین ترکیبات غذایی حال حاضر در جهان
7 نمونه از عجیب ترین ترکیبات غذایی حال حاضر در جهان

7 نمونه از عجیب ترین ترکیبات غذایی حال حاضر در جهان

سوشی خوشمزه ، بوریتو دلپذیر. حالا با ترکیب این دوغذا با هم، لذت دوبرابر را برای خود تضمین می کنیم.


غذا های ترکیبی که حتماً باید تجربه کنید

از بوریتوی سوشی تا چوروز بستنی ، هفت غذایی که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد مواردی هستند که باید یک بار هم که شده آن ها را تجربه کنید.
پیتزا پوره
محصول جدید خلاقیت کانادایی ها! رستوران های زنجیره ای “پیتزا هات” کانادا برتری خود را نسبت به شعبه های آمریکایی با خلق پیتزای پوره به رخ کشید. از مواد لازم برای پخت این پیتزا می توان به پیتزای پنیر به همراه سیب زمینی سرخ کرده ، سس گریوی و کشکی که از پنیر گرفته می شود اشاره کرد. نکته قابل توجه در مورد این پیتزا کالری بسیار کمتر آن نسبت به دیگر مدل پیتزا های این رستوران می باشد. طبق نتایج آزمایش های مرکز تحقیقات صنایع پیتزا هات پیتزای پوره 690 کیلو کالری انرژی کمتری دارد. این خبری خوش برای آن دسته از افرادی است که دارای رژیم های لاغری سخت تری هستند و پیوسته در سفر می باشند اگر شما جزو این دسته از افراد هستید می توانید رزرو هتل خود را در کانادا انجام داده و سری به نزدیک ترین شعبه پیتزا هات به هتل خود بزنید.
وافل ماکارونی و پنیر
عجیب ترین ترکیبات غذایی
چه بخواهید صبحانه ماکارونی با پنیر میل کنید و یا برای ناهار وافل بخورید ، رستوران “اَروگِنت سُواین” در شهر بروکلین آمریکا آماده سرویس دهی به شماست. این رستوران ماکارونی خمیری شکل را همراه با پنیر در ماشین پرس وافل قرار می دهد که نتیجه این فرآیند ترکیب ترد و لذیذی است که همراه با سس کوئسو (سسی مکزیکی متشکل از پنیر ذوب شده و تکّه های خرد شده فلفل سبز) سرو می شود.
تِردِلنیک بستنی
عجیب ترین ترکیبات غذایی
برای درک هر چه بهتر شکوه و جذبه هرچه بیشتر این دسر لذیذ ، ابتدا باید با تردلنیک آشنا شویم. تردلنیک نوعی شیرینی سنّتی زنجبیلی متعلق به کشور جمهوری چک می باشد که پس از رول کردن خمیر شیرینی به دور قالب استوانه ای و سپس سرخ کردن آن و در نهایت تزیین کردن آن با شکر بدست می آید. عده ای با نبوغ آشپزی بالا با دیدن سوراخ ایجاد شده به خاطر لوله ای شکل بودن این شیرینی ایده ی هوشمندانه پر کردن آن را با بستنی پیشنهاد دادند و این شیرینی تبدیل به قیف بستنی شد! شما می توانید تردلنیک بستنی را در سراسر شهر پراگ بیابید امّا یکی از مطرح ترین نقاطی که می توانید این شیرینی را تجربه کنید قنّادی و کافی شاپ “گود فود” در این شهر می باشد.
دونات پنیر سرخ شده
عجیب ترین ترکیبات غذایی

دونات ، جایگزین نادیده گرفته شده نون های معمولی برای ساندویچ! آیا شما ترجیح نمی دهید مخلفات ساندویچی مورد علاقه ی خود را بین دو لایه دونات گرم و نرم و خوشمزه به جای نان تست و باگت و یا نان سنگک یا لواش تجربه کنید؟!

رستوران های فست فود زنجیره ای “تام اَند چی” با ارائه انواع و اقسام مختلف این ساندویچ نیز همین طور فکر می کنند! نمونه اصلی این ساندویچ محتوی دو دونات گریل شده به همراه پنیر چدار ذوب شده بین آن ها را باید حتماً تجربه کنید و یا اگر ذائقه ی غذایی شما با شیرینی جات هم ساز تر است می توانید به سبک “اس مور” که شامل دونات های گریل شده و شکلات ، بیسکوئیت و مارشمالو است را بچشید.
پیتزا سوشی
عجیب ترین ترکیبات غذاییعجیب ترین ترکیبات غذایی
آیا خوراکی را می شناسید که نتوانیم آن را به پیتزا اضافه کنیم؟ جواب این سؤال به نظر منفی می آید و یکی از دلیل های آن وجود پیتزای سوشی می باشد! برای اوّلین بار در رستوران “ایتاداکی” که در شهر بوستون آمریکاست این پیتزا با استفاده از کیک برنج کباب شده به عنوان خمیر نان پیتزا و سس گوجه ، پنیر و انواع مختلفی از ماهی به عنوان موّاد اصلی پخت و سرو شد.
رامن برگر
عجیب ترین ترکیبات غذایی
اگر از نظر شما بهترین بخش رامن رشته های آن است و از آب آن خوشتان نمی آید عاشق این ساندویچ خواهید شد. آن را در رستوران “تاتسو رامن” در شهر کالیفرنیا سفارش دهید و گوشت گاو نگینی کباب شده مخصوص “واگیو” ، به همراه تخم مرغ آب پز شده و پیازچه که بین دو نان گرد درست شده از نودل رامن است را تحویل بگیرید.
بوریتو سوشی
Sushi Burrito

بوریتوی سوشی به احتمال فراوان محبوب ترین غذای این لیست می باشد و می توان آن را تقریباً در همه جا (حتّی در بوفه های آزاد غذا) یافت و میل کرد. در این غذا به جای نان تورتیای مکزیکی از “نوری” که در واقع همان جلبکی است که در پخت سوشی از آن بهره برداری می شود ، استفاده می کنند. هم چنین به جای گوشت از ماهی و سس سویا جایگزین سس سالسا می شود. تنها بخش هایی که با بوریتو معمولی تفاوتی وجود ندارد برنج و گواکاموله اضافه شده به آن (ترکیب آووکادو کوبیده شده به همراه ادویه) می باشد.

پنیر پارمیجیانو؛ مقوی ترین وکامل ترین غذای جهان در ایتالیا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر