لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> اقامتگاه بوم گردی، تجربه ای متفاوت از اقامت در ایران
اقامتگاه بوم گردی، تجربه ای متفاوت از اقامت در ایران

اقامتگاه بوم گردی، تجربه ای متفاوت از اقامت در ایران

اقامتگاه بوم گردی، برای کسانی که علاقمند به اقامتی متفاوت و نوستالژیک هستند، این فرصت را فراهم آورده است تا ضمن آشنایی با فرهنگ آداب و رسوم اقلیم های مختلف کشور، حس ایرانی زیستن به سبک سنتی را نیز تجربه کنند. به طور معمول سبک ساخت این اقامتگاه ها به گونه ای است که از مواردی مانند موقعیت جغرافیایی، سبک معماری و فرهنگ آن منطقه الهام گرفته است. نکته قابل تامل این اقامتگاه ها این است که برای حفظ معماری سنتی و بومی، معمولا اتاق ها فاقد برخی امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و تخت هستند. از طرفی برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی فراهم شده است. شایان ذکر است که وجود یا عدم وجود این امکانات با توجه به شرایط ساخت آن اقامتگاه متفاوت است.
سایت ایران هتل آنلاین با ثبت اقامتگاه های بوم گردی در نقاط مختلف ایران از جمله روستاها و شهرستانها، توانسته سطح وسیعی از سلایق کاربران را پوشش دهد. علاوه بر این موارد سهولت دسترسی کاربران به اطلاعات موجب شد تا بتوانند به راحتی مقایسه اطلاعاتی از قبیل قیمت ها، موقعیت مکانی، معماری ساخت و امکانات هر اقامتگاه را انجام دهند و انتخاب هوشمندانه تری داشته باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
خانه های تاریخی و اعیانی ایرانیان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین بهاری ورزنه
حسین بهاری ورزنه
5 ماه قبل

باسلام وادب واحترام
اینجانب حسین بهاری ورزنه دارای اقامتگاه سنتی به نام عمارت سنتی شاباز ورزنه در شهر کویری ورزنه هستم  
اقامتگاه بوم گردی عمارت سنتی شابازورزنه خانه ای با قدمت 90 ساله و متعلق به دوران پهلوی است. این اقامتگاه در سال 1397 پس از مرمت و بازسازی، به بهره برداری رسید. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه بوم گردی عمارت سنتی شاباز ورزنه در شهر ورزنه و در حد فاصل شهرهای اصفهان و نایین  یزد وشیراز قرار دارد. فاصله اقامتگاه شابازتا شهر اصفهان 110 کیلومتر و فاصله آن تا شهر نایین 75کیلومتر می باشد شاید یکی از بهترین اقامتگاها در شهر ورزنه هستیم 8اتاق 8 سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی حیاط بزرگ حوض آب وشاه نشین کل پشت بام آجر فرش برای خوابیدن در پشت بام ورصد ستاره وستاره چینی

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر