لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> گشت و گذاری در رشت و دسته بندی هتل های این شهر بر اساس نظرات مهمانان
گشت و گذاری در رشت و دسته بندی هتل های این شهر بر اساس نظرات مهمانان

گشت و گذاری در رشت و دسته بندی هتل های این شهر بر اساس نظرات مهمانان


طبیعت استان گیلان در هر فصل سال، از زیبایی های محصور کننده ای برخوردار است. شهر باران های نقره ای، شهر رشت نیز با دارا بودن بناهای تاریخی، گردشگران زیادی را به سفر به این شهر ترغیب کرده تا از این جاذبه های دیدنی بازدید نمایند. در ادامه مطلب ما نیز قصد داریم گشتی در سطح شهر بزنیم و هتل های رشت را قبل از رزرو کردن، از لحاظ رتبه دهی نظرات مهمانان، دسته بندی کنیم.

شنیدن لهجه شیرین گیلکی، خرید میوه ها و سبزیجات تازه و پویایی جریان زندگی را در بازار روز رشت با تمام وجود می توان لمس کرد. ساختمان شهرداری نیز یکی از زیباترین بناهای تاریخی رشت است که در مرکز شهر واقع شده و دیدن آن خالی از لطف نیست. همچنان که در سطح شهر پیش می رویم، در ابتدای جاده رشت به فومن، به بیمارستان قائم رشت می رسیم که بیمارستانی مهم در خطه شمال کشور محسوب می شود و افراد زیادی برای استفاده از خدمات درمانی این مجموعه به رشت سفر می کنند.
با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهر، این سوال مطرح می شود که چگونه می توان هتل های رشت را بر اساس معیارهایی همچون پاکیزگی، موقعیت مکانی و امکانات دسته بندی کرد؟
برای رسیدن به پاسخ این سوال، در صفحه اطلاعات شهر رشت، در قسمت ” بر اساس نظرات مهمانان ” این امکان تعبیه شده است. این دسته بندی بر اساس نظرات واقعی و رتبه دهی مهمانان انجام شده است. به این ترتیب، شما می توانید مزیت و نقطه قوت هر هتل را از نظر مهمانانی که تجربه اقامت خود را در وب سایت ثبت کرده اند، مشاهده کنید و فرآیند رزرو هتل را با دید باز انجام دهید و در نهایت هوشمندانه سفر کنید.

مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر