لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 مورد از زیباترین و بکرترین نقاط جهان
10 مورد از زیباترین و بکرترین نقاط جهان

10 مورد از زیباترین و بکرترین نقاط جهان

بدون شک در سراسر جهان نقاط زیادی وجود دارند که زیباترین و بکرترین مکان های کره زمین شناخته شده و کمتر مورد دخل و تصرف انسان قرار گرفته اند. حضور در این نقاط دیدنی و تماشای زیبایی های بکر آن ها آرزویی است که بسیاری از ما داریم. بسیاری از زیباترین نقاط جهان در یونان،ایتالیا، کرواسی و ایالات متحده واقع شده اند؛ از دریاچه های زیبا و شفاف و کوهستان های بلند و دیدنی گرفته تا آبشارهای بلند و شهرهای باستانی که می توانید با رزرو هتل و بلیط هواپیما در اولین تعطیلات بعدی خود را میهمان این اماکن خارق العاده کنید.

1-کوهستان مولوکای در هاوایی

برخی می گویند که کوهستان مولوکای باعث شده که جزایر هاوایی در 50 سال اخیر دست نخورده و بدون تغییر به نظر برسند و برخی دیگر نیز بر این باورند که این منظره باید الگویی برای سال های آینده طبیعت و محیط زیست باشد. این جزیره با پهنای 18 کیلومتر که به ندرت از توسعه گسترده اطرافش تاثیر پذیرفته است بیش از 180 کیلومتر خط ساحلی، آبشارهای مخفی، خرابه های باستانی و میراث بومی پرافتخاری دارد که در کمتر نقطه ای از جهان دیده می شود. در این جزیره حتی یک چراغ ترافیک نیز وجود ندارد.
JASPER NATIONAL PARK, ALBERTA, CANADA
2- پارک ملی جسپر، آلبرتا، کانادا
بزرگ ترین پارک ملی در مناطق کوهستانی کانادا با نام پارک ملی جسپر به معنای واقعی کلمه وحشی و دست نخورده است. آب شفاف و آبی رنگ رودخانه آتاباسکا از درون طبیعت وحشی این پارک در انتهای غربی آلبرتا می گذرد و مسیر خود را از بین دره های سنگی منطقه باز کرده است. این منطقه چنان زیباست که هر روزه شاهد حضور صدها ماجراجو، کوهنورد و عکاس است.
MOUNT RORAIMA, VENEZUELA

3- کوهستان رورایما، ونزوئلا

اولین ماجراجویان اروپایی که به ونزوئلا رسیدند کوهستان رورایما را غیرقابل دسترس توصیف کردند؛ کوهی باستانی به شکل سندان که در میان جنگل های بارانی بین برزیل، گینه و ونزوئلا سر برآورده است. اما تاکنون افراد زیادی توانسته اند خود را به بالای آن برسانند و در مقابل با صحنه های حیرت انگیز از ابرها و مه غلیظ و منظره ای خیره کننده مواجه شده اند که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:
1683375690 117 10 مورد از زیباترین و بکرترین نقاط جهان

4- پارک ملی کنیون لندز، یوتا

سنگ های یک تکه خوش فرم و زیبایی در سراسر پارک ملی کنیون لندز در یوتا کشیده شده است که به تمامی این پارک شکل یک مجسمه دراماتیک و بسیار هنری داده اند. این پارک در واقع منظره ای بکر و سه بعدی از سنگ های صاف، رودخانه های دوقلو، دره های باریک، باغ هایی پر از گل های وحشی، مرغزارهای مخفی و رنگ هایی متعلق به دنیای دیگر است.
SOUTHERN PERU

5- جنوب پرو

در دوردست ترین نقاط جنوبی پرو، هر ساله حیوانات پشمالوی موسوم به ویکونا در گرن چاکو و در جریان یک مراسم باستانی سالانه جمع آوری شده و مراسم پشم چینی ان ها که ریشه در تمدن اینکاها دارد انجام می گیرد. مزرعه داران کوهستان آند، این پسرعموهای وحشی و گردن دراز لاماها و آلپاکاها را جمع کرده و پشم قیمتی آن ها را می چینند که یکی از زیباترین و لطیف ترین منسوجات طبیعی جهان به شمار می آید. وقتی که پشم چینی به پایان رسید به آن ها اجازه داده می شود که به طبیعت وحشی بازگردند.
JUJUY PROVINCE, ARGENTINA
6- استان هوهوی، آرژانتین
استان هوهوی در شمال غربی آرژانتین در واقع محل تلاقی خاک عمده این کشور با بیابان است،؛ سرزمین لم یزرع و دور دست اما بسیار دیدنی. ترکیب نور و سایه در این منطقه باعث شده که هوهوی به بهشت عکاسان تبدیل شود. در منطقه سالیناس گراندس صحرایی است که از نمک پوشیده شده و با استخرهایی چند وجهی و بسیار زیبا به صورت طبیعی مزین شده است.
FAROE ISLANDS, DENMARK
7- جزیار فارو، دانمارک
یک روستای کوچک با سقف هایی که از علف پوشیده شده اند در انتهای یک منطقه احاطه شده با کوه در جزایر فارو دانمارک، به بهشتی می ماند که تنها می توان آن را در خواب تصور کرد. این جزیره که استریموی نام دارد تنها یکی از 18 مجمع الجزایر دوردست و باد زده ای است که در بیش از 300 کیلومتری ساحل اسکاتلند واقع شده اند.
ENGADINE VALLEY, SWITZERLAND
8- دره انگادین، سوییس
نور غبارآلود الماسی دره بزرگ و زیبای انگادین در سوییس برای بیش از 3 قرن است که افراد بسیاری را به این منطقه کشانده است. نمای خیره کننده این دره در فصل زمستان و توسط کریستال های یخی چند وجهی تولید می شود که در برابر نور آفتاب زیبایی مسحور کننده ای دارند. شهر برف گرفته سنت موریتز نیز که در همین دره واقع شده است در فصل زمستان در زیر برف و نور می درخشد.
PLITVICE LAKES NATIONAL PARK, CROATIA
9- پارک ملی پلیتوایس لیکس، کرواسی
در عمق کوه های تاریک و سر به فلک کشیده آلپ در کرواسی، صخره و آب منظره ای مسحور کننده ساخته اند که به «سرزمین رودخانه های در حال سقوط» مشهور است. این منطقه زیبا و بکر از چندین مسییر پیاده روی تشکیل شده است که سالانه بیش از یک میلیون نفر برای دیدن آبشارها، نهرها، غارها و رودهای در هم تنیده شده ان به منطقه پارک ملی پلیتوایس لیکس کرواسی سفر می کنند.
SKELETON COAST, NAMIBIA
10- ساحل اسلکت، نامیبیا

یکی از دست نخورده ترین و زیباترین سواحل جهان، ساحل اسکلت است که به طول نزدیک به 500 کیلومتر در ساحل شمالی نامیبیا قرار دارد. این منطقه که تا چند سال پیش برهوتی بی آب و علف در نظر گرفته می شد اکنون به خاطر حیات وحش منحصر به فردش، ترکیبی جالب از موجودات آبزی، موجودات بیابان زی و حیوانات ساکن ساوانا یکی از زیباترین و بکرترین مناطق جهان به شمار می آید.

چگونه سزار مانریک به صنعت گردشگری لانزاروت رونق بخشید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر