لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> سفر با گردشگران بد اخلاق و بی نظم ممنوع!
سفر با گردشگران بد اخلاق و بی نظم ممنوع!

سفر با گردشگران بد اخلاق و بی نظم ممنوع!

گاهی اوقات گردشگران می خواهند فعالیت‌ های زیاد و متفاوتی را برای سفر برنامه ‌ریزی کنند. توریست ها ممکن است خیلی دیر از خواب بیدار شوند ، بیشتر بنوشند و بخورند ، در حالت کلی دوست دارند که به صورت معمولی رفتار نکنند در نتیجه جسمی خسته و بی حال در طول سفر خواهند داشت. در کنار موارد آبرسانی به بدن و ورزش، در ادامه چند نکته کوتاه برای حفظ سطح بالای انرژی در طول تعطیلات پیشنهاد می‌ کنیم.
1- بهتر است که به طور دائم از همراه داشتن آب و غذا به اندازه کافی اطمینان حاصل کنید. هیچ ‌چیز بدتر از این نیست که در حین تماشای نمایشی شگفت ‌انگیز، احساس تشنگی کنید و برای تهیه آب مجبور به ترک سالن باشید؛ و در مورد همراه و همسفر، هیچ‌ چیز بدتر از داشتن یک دوست گرسنه نیست آن هم زمانی که برنامه پیاده ‌روی یا انجام فعالیت ‌های جسمی زیاد در طول سفر داشته باشید یک همراه بی نظم در طول سفر آزار دهنده خواهد بود.
2-بطری ‌های آب پلاستیکی به دلیل کم‌ وزن و کم‌ حجم بودن برای همراه داشتن در مسافرت خیلی مفید هستند. علاوه بر این اگر سطح انرژی گردشگری پایین بیاید و احساس ضعف کند بهتر است مایعات دارای الکترولیت یا مواد معدنی بنوشد که برای سلامتی بسیار مفید است. اکثر جهانگردان کمبود مواد معدنی دارند و به خصوص افرادی که ‌شب قبل از نوشیدنی های الکلی استفاده کرده باشند دچار این ضعف و بی حالی خواهند بود. با استفاده از نوشیدنی های حاوی الکترولیت ، انرژی و مواد معدنی مجددا ذخیره ‌سازی می ‌شود تا حس تازه ‌تری داشته باشید و سیستم ایمنی نیز تقویت یابد. گردشگران بهتر است کمی از روغن‌ های ضروری مانند رز ماری ، نارنج و لیمو که انرژی فوق ‌العاده‌ای دارند را به همراه داشته باشید.
travel happy

3-گفتنی است که یک خواب کامل شبانه بهترین راه برای ذخیره انرژی برای روز بعد است. گاهی اوقات مسافرت و رزرو هتل و پرواز و رفتن از هتلی به هتلی دیگر می ‌تواند در خواب جهانگردان اخلال ایجاد کند. اگر بخش باربندی اجازه دهد ، بالش شخصی خود را به همراه داشته باشید. این بالش می ‌تواند به شما کمک کند تا به همراه گوش‌ گیر و روبند مسافرتی خواب راحتی داشته باشید. این لوازم جانبی کوچک می ‌توانند برای داشتن خوابی راحت و عمیق به مسافران کمک کنند و انرژی بیشتری را در سفر برای توریست ها مهیا سازند.

اگر به گرجستان سفر کردید، این 10 نکته را به یاد داشته باشید
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر