لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل گران میراث رشیدیه تهران، اقامتی با طعم تاریخ ایران در آینده نه چندان دور
هتل گران میراث رشیدیه تهران، اقامتی با طعم تاریخ ایران در آینده نه چندان دور

هتل گران میراث رشیدیه تهران، اقامتی با طعم تاریخ ایران در آینده نه چندان دور

کلانشهر تهران به دلیل تعداد بالای ساکنین آن، شهری مملوء از شلوغی، همهمه و آلودگی است؛ با این وجود جمعیت زیادی سالیان سال است که در آن زندگی می کنند و از مزایای زندگی در پایتخت نیز بهره می برند. بسیاری از تهران به عنوان فرصتی برای پیشرفت، داشتن کار و زندگی مرفه تر یاد می کنند. در هر صورت، سفرهای زیادی روزانه به مقصد تهران انجام می شود که از جنبه های متنوعی برخوردارند. اهداف سیاسی، ورزشی، تفریحی، تجاری و در اغلب موارد تلفیقی از همه آن ها، از دلایل سفر به تهران به حساب می آیند. از بین هتل های تهران هتل گران میراث رشیدیه با سبک و سیاق متفاوت در دست احداث است. نقاشی ها، طرح های مختلف ادوار گذشته و معماری اصیل ایرانی، برگی از تاریخ ایران را در این هتل به تصویر کشیده است.
این پروژه در دو فاز در حال اجرا است. فاز اول آن در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در دست ساخت است که شامل 45 واحد اقامتی، چهار رستوران، یک تالار بزرگ پذیرایی، یک رستوران سنتی، مجموعه ورزشی و مجموعه آبی خواهد بود. فاز اول از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است. فاز دوم هتل گران میراث نیز که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، شامل 300 واحد اقامتی، مجموعه ورزشی، تالار و رستوران خواهد بود. با افتتاح این هتل، می توان تجربه تازه ای برای سفر به تهران چشید و از اقامت متفاوت خود در پایتخت لذت برد. در ادامه تصاویری از هتل گران میراث رشیدیه را مشاهده می کنید.

معرفی هتل لاله کندوان تبریز
ادامه مطلب

عکس هتل گران میراث رشیدیه تهران
هتل در حال ساخت گران میراث رشیدیه تهران
عکس هتل گران میراث رشیدیه تهران
تصویر هتل گران میراث رشیدیه تهران
نمای هتل گران میراث رشیدیه تهران

هتل گران میراث تهران

کلام پایانی

یکی از مهم ترین مسائل هنگام سفر، انتخاب محل مناسب برای اقامت است. تهران به عنوان پایتخت کشور دارای هتل های مناسب و متعددی است تا افراد هنگام سفر به این شهر مشکلی از جهت محل اقامت نداشته باشند. یکی از هتل های در حال ساخت در پایتخت، هتل گران میراث رشیدیه تهران نام دارد که از معماری بسیارزیبایی برخوردار است.

2.4/5 - (5 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر