لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد
رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد

رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد

شهر مشهد یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران است به طوری که هر ساله عده ی زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای سیاحت و زیارت راهی این شهر می شوند و هتل های مشهد در تعطیلات مختلف پر از مسافر است. برخی از مناطق مشهد طرفداران بیشتری دارند و از اهمیت بالاتری برخوردار می باشند. اگر به دنبال رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد هستید با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

مشهد پر از هتل هایی است که به راحتی می توانند رفاه و آسایش را برای مهمانان به ارمغان بیاورند. در این میان معیاری که بین هتل ها تفاوت ایجاد می کند محل قرارگیری آنها می باشد. ما در این مطلب شما را با رزرو هتل در محبوب ترین مناطق مشهد آشنا می کنیم و به معرفی چند هتل در هر منطقه می پردازیم.

رزرو هتل در خیابان امام رضا مشهد

2هتل الماس
مشهد شهر بسیار بزرگی است و از وجود حرم مطهر امام رضا (ع) بهره می برد. بیشتر افرادی که به سمت مشهد حرکت می کنند با هدف زیارت حرم راهی این شهر می شوند. به همین دلیل رزرو هتل در خیابان امام رضا مشهد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

هتل پنج ستاره ی الماس 2 یکی از بهترین هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل در 5/1 کیلومتری حرم واقع شده است. موقعیت مکانی هتل الماس 2 مشهد موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم می شود. این هتل دارای 216 واحد اقامتی در قالب 25 طبقه است.
برخی از واحدهای اقامتی هتل الماس 2 با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، عربی و … طراحی شده اند. اقامت در اتاق های هتل الماس 2 تجربه ای منحصر به فرد از سفر به مشهد را برای مهمانان به ارمغان می آورد.
هتل الماس 2 دارای چند رستوران از جمله رستوران روف گاردن و رستوران گردان با ویوی شهر و کافی شاپ است. این هتل دارای یک سری امکانات ورزشی و تفریحی است که بهره مندی از آنها برای مهمانان هتل رایگان است. اگر مایل به رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد هستید پیشنهاد ما به شما هتل الماس 2 است.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 20

هتل درویشی در سال 1386 در فاصله ی 1.3 کیلومتری از حرم امام رضا بنا شد. این هتل در قالب 20 طبقه ساخته شده اما واحد های اقامتی آن تنها در طبقات اول تا شانزدهم قرار دارند. هتل درویشی مشهد شامل بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده در قالب روف گاردن با طراحی بسیار زیباست. این هتل دارای امکانات رفاهی و خدماتی کامل می باشد.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا 24 و 26
هتل قصر طلایی در سال 1389 به بهره برداری رسید. این هتل با مساحتی حدود 5000 متر مربع در 16 طبقه بنا شده و با 357 واحد اقامتی در خیابان امام رضا قرار دارد. فاز دوم هتل بین المللی قصر طلائی نیز با زیربنای حدود 70000 متر مربع با دکوراسیون مجلل و نمای رو به حرم در حال ساخت می باشد.
هتل قصر طلایی دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال با امکانات کامل اقامتی می باشد. اتاق های آتریوم این هتل که در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده اند، به دلیل قرار گیری در مرکز هتل نمای رو به آتریوم دارند. هتل قصر طلایی مشهد گزینه ی مناسبی برای رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد محسوب می شود.
آدرس: مشهد – خيابان امام رضا – بين امام رضا 34 و 36

هتل میامی از نوسازترین هتل های مشهد به شمار می رود. این هتل در خیابان امام رضا که منتهی به بارگاه ملکوتی امام رضا است واقع می باشد. هتل میامی مشهد دارای 39 باب اتاق اقامتی در قالب 5 طبقه است. قرارگیری این هتل در 3 کیلومتری حرم امام رضا و نزدیکی به مراکز خرید از جمله مزایای اقامت در آن می باشد.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 35

رزرو هتل در خیابان طبرسی مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد
خیابان طبرسی یکی از خیابان های نزدیک به حرم است. با رزرو هتل در خیابان طبرسی مشهد می توانید با طی مسافت کوتاهی به حرم مطهر برسید.
هتل سراج مشهد در سال 1394 در خیابان طبرسی به بهره برداری رسید. این هتل دارای 54 باب اتاق اقامتی در قالب 6 طبقه است. هتل سراج با حرم امام رضا تنها 800 متر فاصله دارد.
آدرس: مشهد – خیابان طبرسی – طبرسی 16 – مقابل حسینیه کربلایی ها

هتل کوثر ناب مشهد از دیگر هتل های واقع در خیابان طبرسی است که در سال 1394 با مساحتی حدود 3686 متر مربع افتتاح شد. این هتل شامل سه فاز است که هر فاز دارای 11 طبقه می باشد. هتل کوثر ناب دارای 174 واحد اقامتی با متراژ بالاست. تجهیزات ورزشی و سرگرمی، سالن های کنفرانس و همایش، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در این هتل پنج ستاره می باشد.

آدرس: مشهد – بلوار وحدت – بلوار امیر المومنین

هتل پارسیس مشهد در سال 1395 با 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی، در زمینی با مساحت 20 هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل دارای 112 واحد اقامتی با طراحی زیبا در قالب 8 طبقه است. فاصله ی این هتل تا حرم مطهر تنها 2 کیلومتر است. از دیگر مزایای هتل پنج ستاره پارسیس امکانات اقامتی مناسب و سالن برگزاری همایش است.

آدرس: مشهد – بلوار وحدت – بلوار امیر المومنین

رزرو هتل در وکیل آباد مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمینی به مساحت 5 هکتار در حاشیه ی بلوار وکیل آباد واقع شده است. ساخت این هتل در سال 1374 شروع شده و در سال 1382 به بهره برداری رسیده است. این هتل در کل شامل سه ساختمان است؛ دو ساختمان 5 طبقه شامل واحدهای اقامتی و یک ساختمان مرکزی که لابی و پذیرش هتل در آن واقع شده است.
لابی هتل پارس، دارای یک سقف شیشه ای زیباست که در سال 90 ساخته شده است. این هتل فاصله ی کوتاهی تا نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز مشهد دارد. اگر به دنبال رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد هستید هتل پارس گزینه مناسبی می باشد. با رزرو هتل در وکیل آباد مشهد می توانید تجربه اقامت در یکی از محبوب ترین مناطق مشهد را به دست آورید.

آدرس: مشهد – بلوار وكيل آباد – تقاطع خيابان شهيد صياد شيرازي

هتل میثاق مشهد دارای مساحتی حدود 26000 متر مربع می باشد. این هتل دارای سه ساختمان مجزا است. دو ساختمان یاس و یاسمن در محوطه ی هتل قرار دارند و دارای اتاق های معمولی می باشند. ساختمان اصلی نیز شامل پذیرش، سوئیت ها و اتاق های لوکس است. این هتل علاوه بر امکانات رفاهی کامل دارای برخی امکانات تفریحی و نیز یک فضای سبز زیبا می باشد.

آدرس: مشهد – بلوار وکیل آباد – خیابان اقبال لاهوری 20

رزرو هتل در طرقبه مشهد

هتل سحاب مشهد
هتل سحاب مشهد

یکی از محبوب ترین مناطق مشهد منطقه ی طرقبه است. هتل سحاب مشهد با سابقه ای بالغ بر 20 سال، از بهترین هتل های این منطقه به شمار می رود. این هتل فضای سبز بزرگی دارد و تقریبا در تمام طول سال مورد توجه مهمانان گرامی می باشد. هتل سحاب دارای 51 باب سوئیت اقامتی است که 23 باب از اینها به طور کامل بازسازی شده است.
هتل سحاب یک بنای دوطبقه است که فاقد آسانسور می باشد. این هتل از وجود یک رستوران سنتی و چای سرای دلنشین بهره مند است. هتل سحاب در ابتدای شهر طرقبه واقع شده و تا شهر مشهد حدود 6.5 کیلومتر فاصله دارد. با رزرو هتل در طرقبه مشهد می توانید از دیدن ییلاقات طرقبه لذت ببرید.

آدرس: مشهد – جاده طرقبه – مقابل پمپ بنزین – جاده امام زادگان یاسر و ناصر – ورودی یک هتل سحاب

ویلا خانه رنگی مشهد نمونه ی دیگری از اماکن اقامتی جاده طرقبه مشهد می باشد. این مکان یک ویلای کوچک و زیباست که در سال 1398 به بهره برداری رسیده است. ویلا خانه رنگی یک واحد اقامتی دوبلکس با مساحت 220 مترمربع می باشد.
ویلا خانه رنگی در روستای مایان سفلی واقع شده و حدود 20 کیلومتر از شهر مشهد و 15 کیلومتر از شهر طرقبه فاصله دارد. با اقامت در این ویلا می توان از بودن در جوار طبیعت لذت برد. از دیگر مزایای این ویلا وجود یک استخر آب گرم سرپوشیده با دیوارهای شیشه ای است این ویلا از امکانات کامل رفاهی برخوردار می باشد.

آدرس: 20 کیلومتری مشهد – جاده طرقبه – یاسر و ناصر – بعد از حصار و گلستان – روستای مایان سفلی – کوچه فردیس 3.1

مشهد شهر بزرگی است که مناطق مختلفی دارد. برخی از این مناطق از دید گردشگران محبوب تر و پرطرفدارتر هستند. برای رزرو هتل در مناطق محبوب مشهد می توان با مراجعه به وبسایت ایران هتل آنلاین یک رزرو اینترنتی خوب را تجربه کرد. ایران هتل آنلاین گزینه مناسبی برای رزرو آنلاین هتل های مشهد به شمار می رود. آیا تجربه ی رزرو هتل از طریق ایران هتل آنلاین را دارید؟

هتل های زیر آب دنیا
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر