لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بلوار کشاورز تهران
بلوار کشاورز تهران

بلوار کشاورز تهران

تهران بزرگترین شهر و پایتخت ایران است که میزبان نزدیک به نیمی از فعالیت های صنعتی کشور می باشد، این شهر به دلیل وجود کانون های عمده اقتصادی هرساله افراد بسیاری را از سراسر کشور به سوی خود روانه می کند.
شهر تهران با ترکیبی شگفت انگیز از سنت و مدرنیته، مملوء از ساختمان های مجلل، پارک ها، آسمان خراش ها و خیابان های مختلف است. خیابان هایی که اکثرا در شمال شهر مدرنتر و هرچه به سمت جنوب شهر پیش می رویم سنتی تر می شوند… یکی از این بلوارهای مهم در این شهر پرهیاهو بلوار کشاورز تهران است که از میدان ولیعصر در شرق آغاز و به خیابان دکترغریب در غرب ختم می شود.
بلوار کشاورز به دلیل اینکه با خیابان فلسطین، خیابان حجاب، خیابان وصال شیرازی، خیابان قدس، خیابان 16آذر ، خیابان کارگر و خیابان جمالزاده تقاطع دارد و همچنین قرار گرفتن در ضلع جنوبی پارک لاله، خیابان پرطرفداری برای اقامت مسافران به حساب می آید.
یکی از چالش های پیش روی مسافران این است که بتوانند به راحتی قبل از سفر، هتل های نزدیک به بلوار کشاورز تهران را مشاهده و اقدام به رزرو هتل در تهران کنند، تا پس از رسیدن به این شهر دچار سردرگمی نشده و از اتلاف وقت آن ها جلوگیری شود.
سایت ایران هتل آنلاین توانسته است با اقدامی نوین امکانی را به کاربران ارائه دهد که با مراجعه به این سایت بتوانند تمامی هتل های بلوار کشاورز تهران و یا هر منطقه ی دیگری مانند خیابان ولیعصر تهران ، خیابان فاطمی تهران و … را همراه با تمامی اطلاعات این هتل ها مشاهده کنند. اطلاع از قیمت هتل در تهران علاوه بر مکان آن نیز می تواند کمک شایانی به انتخاب هوشنمدانه مسافران کند که تمامی این اطلاعات در سایت آی هو نمایش داده می شود. از هتل های این شهر که در خیابان کشاورز قرار دارد،می توان هتل اسپیناس تهران را نام برد که از هتل های پنج ستاره تهران می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
لوکس ترین هتل های تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر