لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> جاهای دیدنی رامسر با عکس
جاهای دیدنی رامسر با عکس

جاهای دیدنی رامسر با عکس

 

دیدنی های رامسر
رامسر غربی ترین شهرستان استان مازندران است که مابین شهرستان تنکابن در مازندران و رودسر در گیلان قرار گرفته است. این شهر زیبا به علت فاصله اندک میان کوه و دریا شهرت یافته است. تنها در عرض چند دقیقه از ساحل به کوهپایه می رسید! رامسر دارای فرودگاه است و به همین علت مقصد گردشگران داخلی و خارجی می باشد اما در این شهر چه جاذبه هایی در انتظار شماست؟

1. ساحل:
سرتا سر رامسر می توانید طرح های شنا و پلاژهای تفریحی پیدا کنید. از معروفترین آنها می توان به پلاژ لیدو، پلاژ شهرداری و پلاژ میانحاله اشاره کرد.
رامسر
2. کاخ موزه تماشاگه خزر
کاخ موزه شهرستان رامسر که از دوره پهلوی اول به جا مانده و معماری و تزئینات بی نظیری دارد. این کاخ امروزه به صورت روزانه به روی عموم باز است و علاوه بر اشیا و تزئینات کاخ، موزه مردم شناسی رامسر هم در این مکان قرار دارد.
هتل قدیم
3. هتل قدیم
هتل قدیم با فاصله اندکی از کاخ قرار گرفته و به علت معماری زیبایش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. گرچه هتل امروزه به عنوان جاذبه گردشگری مد نظر قرار می گیرد اما مورد استفاده نیز هست و می توانید آن را تحت عنوان هتل پارسیان آزادی رامسر در اینترنت پیدا کنید.
مرکز خرید آرامش
4. مرکز خرید آرامش
این مرکز خرید بزرگ یکی از مدرن ترین و جالب توجه ترین مراکز در کشور است که خرید را برای شما هیجان انگیز می کند. معماری منحصر به فرد و مدرن،امکانات تفریحی،شهر بازی،فود کورت از جمله ویژگی های این مرکز خرید است.
تله کابین رامسر
5. نمک آبرود رامسر
تفاوت و جذابیت تله کابین نمک آبرود را در نگاه اول پیدا میکنید! بله؛در کمترین زمان از ساحل به نوک قله برسید.
تله کابین رامسر از ساحل شروع می شود و به قله کوه ایلمیلی می رسد. در این مجموعه شما به برند های معتبر، شهر بازی، رستوران و پلازا، کافه و همچنین هتل زیبای بام سبز دسترسی خواهید داشت.
جواهرده
6. جواهرده

دهستان کوهستانی و زیبای جواهرده در فاصله 30 دقیقه ای از رامسر قرار گرفته است. در فصل تابستان تنها طی 30 دقیقه از هوای شرجی و ساحلی به هوای خنک جواهرده می رسید. جاده کوهستانی و طبیعت بکر مسیر خود شامل تفرجگاه و ایستگاه تفریحی است!
آب معدن: 1.6. آب معدن: چشمه آب معدن که در دل جنگل قرار گرفته یکی از نادر ترین آب های معدنی در دنیا را داراست. آب این چشمه حاوی آهن است. به دور این چشمه نیز استراحت گاه هایی برای راحتی مسافران تعبیه شده.
آبشار صفارود 2.6. آبشار صفارود: این آبشار در پانزده کیلومتری جاده جواهرده واقع شده است و اطراف آن دکه های فروش غذا و صنایع دستی قرار دارند

بلوار معلم
7. بلوار معلم
این بلوار زیبا که در امتداد هتل قدیم قرار گرفته بین محلی ها به کاذینو معروف است. می توانید طول بلوار تا ساحل را پیاده طی کنید و از مسیر احاطه شده با درختان زیبا لذت ببرید.
باغ ایرانی
8. باغ ایرانی
این باغ که ثبت ملی هم شده است در فهرست 10 باغ زیبای ایرانی قرار دارد. در سرتا سر باغ نیمکت هایی برای استراحت وجود دارد و همچنین می توانید از فضای سبز آن هم استفاده کنید. مساحت 33 هکتاری باغ می تواند ساعت ها شمارا به گردش وا دارد.
جنگل دالخانی
9. جنگل دالخانی
درختان بلند و درهم تنیده، پوشش گیاهی متنوع و متراکم، هوای خنک و دلپذیر همگی باعث شده اند تا گردشگران لقب جنگل های “رویایی” را به دالخانی بدهند. این جنگل در 25 کیلومتری جنوب شرق رامسر قرار گرفته است.
ییلاقات جنت رودبار
10. ییلاقات جنت رودبار
اگر جاده جنگلی دالخانی را ادامه بدهید به چندین و چند روستا می رسید. از جمله اکراسر، ایزکی،چاک،چورته، گلین گرسمسر و در نهایت مرتفع ترین روستا جنت رودبار. اگر اهل کوهنوردی،صخره نوردی و روستاگردی باشید این روستاها برایتان بهترین گزینه هستند
قلعه مارکوه
11. قلعه مارکوه
نترسید کوه مارها نیست. بلکه این کوه و قلعه محل زندگی اقوام مارد بوده و به آن مارد کوه می گفتند که در گذر زمان به مار کوه تبدیل شد. قلعه تاریخی مارکوه به ثبت ملی رسیده است و در شرق شهر کتالم قرار گرفته است. برای رسیدن به قلعه باید 311 پله بالا بروید و نوک قله می توانید از تنکابن تا انتهای غرب رامسر را ببینید.
امامزادگان شهرستان رامسر
12. امامزادگان شهرستان رامسر
رامسر همواره به عنوان شهر توریستی مذهبی شناخته شده است.از زیارتگاه های تاریخی مثل مسجد آدینه جواهرده گرفته تا زیارتگاههای مدرن با زائر سرا و امکانات رفاهی مثل مسجد آقا پلاسید ساداتشهر می تواند تضمین کننده بخش معنوی سفر شما به شهرستان زیبای رامسر باشد
آب گرم های معدنی
13. آب گرم های معدنی
آب گرم های معدنی رامسر با خواص درمانی فرصت مناسبی برای گردشگران سلامت است. این آب گرم ها در دو نقطه متفاوت از رامسر جای گرفته اند. گروه اول که به آب گرم های مادر شاه معروف شده اند در جوار هتل و در امتداد مسیر کاخ موزه قرار دارند و گروه دوم در ساداتشهر رامسر و در 2کیلومتری جاده اربه کله هستند. آب گرم های کش و سنگ بنه و اشکرگرما در گروه دوم هستند.
 غار های تاریخی رامسر
14. غار های تاریخی رامسر
غارهای تاریخی رامسر می تواند دل هر غارنورد حرفه ای و مبتدی را بلرزاند. هر ساله گروه های غارنوردی با اجرای تورهای تفریحی و مسترکلاس های آموزش غارنوردی این غارها را برای علاقه مندان می گشایند. غار گرگرلوکا، غار یاغی لوکا، غار بام بامه و غار شب پره چال از معروفترین غار های رامسر هستند.
کوه های رامسر
15. کوه های رامسر

رامسر یکی از فعالترین شهرستان های شمال کشور در زمینه کوهنوردی است. اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید می توانید به همراه گروه های کوهنوردی فعال در سطح شهرستان به کو هایی نظیر سماموس(بلندترین کوه رامسر با ارتفاع 3600متر)،شیطان کوه، زرودکوه، زین پشت، سرخ تله، سیاه کند، لپاسر صعود کنید.
16.منطقه‌ی ییلاقی گرسماسر
1683365166 670 جاهای دیدنی رامسر با عکس
از بکرترین جاهای دیدنی رامسر می توان به منطقه‌ی ییلاقی گرسماسر اشاره کرد که از دیرباز در میان گردشگران محبوبیت داشته است. این منطقه ی خوش آب و هوا که در واقع روستایی با طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع و خانه‌های قدیمی و کوچه‌های پیچ در پیچ است، دو جهت شمال و جنوب به رشته‌کوه البرز ختم می شود.
آدرس گرسماسر: 40 کیلومتری جنوب غربی رامسر – مسیر رامسر به کتالم
برای اقامت در شهر زیبای رامسر نیاز نیست نگران باشید چون هتل های زیبا و مجهز این شهر آماده پذیرایی از شما در تمام طول سال می باشند. از نمونه هتل های مشهور رامسر می توان به هتل بام سبز رامسر و هتل پارسیان آزادی رامسر اشاره کرد.هتل بام سبز رامسر در ارتفاع 700 متری از سطح دریای خزر واقع شده است.

 

4/5 - (1 امتیاز)
معرفی بهترین هتل های مازندران – هتل های ساحلی و جنگلی شمال
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر