لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز

مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز

1. مقدمه
ایپک پالاس سرزمینی به وسعت آرزوها است. مجتمع تجاری ایپک پالاس، با رویکرد ایجاد هیجان و با امکانات تفریحی یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری و تفریحی در جنوب غرب تبریز با بهره‌ گیری از تجربه متخصصان و مهندسان برجسته و همچنین با رعایت استانداردهای روز دنیا طراحی و احداث‌ شده است. این مجتمع با بهره‌گیری از مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا و امکانات رفاهی و همچنین پیروی از معماری ایرانی اسلامی به‌ویژه الگوی بازار تاریخی و جهانی تبریز با زیربنای بالغ‌بر 21 هزار مترمربع است. گروه ایپک پالاس پس از مطالعات گسترده علمی، فرهنگی، اقتصادی و فنی توسط کارشناسان و متخصصان زبده به‌ منظور انتخاب بهترین موقعیت شهر جهت احداث مجتمع تجاری تفریحی عظیم ایپک پالاس در منطقه 7 شهرداری تبریز اقدام نمودند.

2. مجتمع تجاری ایپک پالاس
بر روی پارکینگ مجتمع تجاری ایپک پالاس بخش‌های تجاری در طبقه اول، دوم و بخش‌های تفریحی در طبقه سوم قرارگرفته است. بازدیدکنندگان هنگام ورود به بخش تجاری مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس با یک فضای دلباز مواجه خواهند شد. در طراحی این مجموعه علاوه بر در نظر گرفتن تمام جوانب، تمرکز خاصی بر روی رفع نیازهای روزمره مراجعه‌کنندگان قرارگرفته است که تخصیص بیش از 1200 مترمربع در مجتمع به هایپر مارکت منحصربه‌ فرد، نیاز بازدیدکنندگان را پاسخ می‌دهد.
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس
تبریز به‌عنوان یکی از شهرهای مهم کشور از دیرباز تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی- فرهنگی بسیار زیاد و تعیین‌کننده را به خود دیده است و امروزه جزء یکی از بهترین وبرترین شهرهای کشور به شمار می‌رود که بدون شک علاوه بر گردشگری در شهر پرجاذبه تبریز در استان آذربایجان شرقی می‌توانید با دیدن آثار تاریخی به‌ جای مانده از دوره اشکانی و ساسانی و پس از گشت‌ وگذار در کوهستان‌ها و دشت‌های هموار تبریز، دیدن شوره‌ زارهای تلخه رود و رودخانه‌ای که از دامنه جنوبی کوه سبلان سرچشمه می‌گیرد در کنار یک‌ هوای گرم و خشک در تابستان و سرمای منفی دو درجه سانتی گراد در زمستان با زیباترین مرکز خرید تبریز، ایپک پالاس تجربه منحصربه‌ فرد به دست آورید.
تبریز

3. امکانات مجتمع تجاری- گردشگری ایپک پالاس

3-1. فضای تجاری و فروشگاهی مجتمع ایپک پالاس

این مجتمع بزرگ دارای 200 واحد است که مساحت‌ها آن‌ها از 17 متر تا 240 مترمربع متغیر است. مجتمع تجاری- تفریحی ایپک پالاس با کنار هم قرار دادن قسمت‌های مختلف همچون غرفه‌های روباز، کافی‌شاپ و هایپر مارکت توانسته است مجموعه‌ای کامل جهت گردشگری به بازدیدکنندگان ارائه کند.
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس 3-2. کافی‌شاپ و فضای استراحت

انتخاب یک کافی‌شاپ خوب همواره سخت بوده است و مردم دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی نسبت به کافه و کافی‌شاپ‌ها داشته‌اند و فاکتورهای مختلفی برای انتخاب یک کافی‌شاپ جذاب در ذهن خوددارند؛ اما کافی‌شاپ مجتمع ایپک پالاس با قرار داشتن در وید آسانسور (فضای خالی) پانوراما با منظره‌ای مفرح، به مکانی برای ملاقات عزیزان و یا استراحت میان خرید با پذیرای آبمیوه، انواع دم‌نوش، بستنی، کیک، قهوه و … میزبان گردشگران و مشتریان مشکل‌ پسند خواهد بود. پس اگر به دنبال یک کافه خوب هستید مجتمع ایپک پالاس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس
3-3. فود کورت و رستوران

مکانی راحت و مدرن برای چشیدن طعم خوش یک غذا و داشتن یک استراحت کوتاه‌ مدت است. فود کورت مکانی است بسیار شبیه به کافه‌ تریا با تنوع و گوناگونی بسیار در غذاها که این ویژگی در مجتمع ایپک پالاس به شما این امکان را می‌دهد تا پس از یک خرید دل‌چسب از انواع غذاهای ایرانی و خارجی متناسب با هر ذائقه‌ ای بهره‌ مند شوید.

3-4. هایپر مارکت و فروشگاه‌های زیبا
هایپر مارکت این مجتمع عظیم در طبقه سوم به مساحت 1500 مترمربع و در جوار شهربازی و فود کورت، با ارائه کلیه مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی، کالباس، سوسیس و …و همچنین انواع نان‌های تازه و انواع لبنیات و شوینده و هر آنچه یک کدبانوی خانه به آن نیاز دارد را برای شما فراهم نموده است. هایپر مارکت ایپک پالاس درست مانند یک بازارچه قدیمی در شهر عمل نموده است و توسط یکی از معتبرترین برندهای سطح کشور و با استفاده از دو آسانسور 20 نفره خریدی راحت را به مشتریان محترم ارائه می‌کند.
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس
4. شهربازی
مجتمع تجاری ایپک پالاس دارای یک شهربازی به مساحت 1100 مترمربع در طبقه سوم در کنار هایپر مارکت و فود کورت است. فضای جذاب و سرگرم‌کننده برای یک شادی خانوادگی و دیدن لبخند بر روی لب‌های کودکانتان مهیا شده است.
بی‌شک این شهربازی یکی از بهترین شهربازی‌های کلان‌شهر تبریز خواهد بود. راه‌اندازی و تجهیز این شهربازی توسط یک شرکت ترکیه‌ای است؛ بنابراین اگر شما تفریح و سرگرمی را دوست دارید و بخشی از بودجه خود را به این امر اختصاص داده‌اید شهربازی‌های مدرن همچون ایپک پالاس می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا لحظه‌ای پر از هیجان را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین مراکز خرید شیراز به همراه آدرس دقیق و لیست اجناس
ادامه مطلب

5. پارکینگ مجتمع
مجتمع تجاری ایپک پالاس پارکینگ بسیار عالی با امکان گنجایش 300 اتومبیل در فضای باز و 230 اتومبیل در فضای سرپوشیده را برای بازدیدکنندگان محترم فراهم نموده است. استفاده از جدیدترین امکانات الکتریکی در خصوص ورود و خروج پارکینگ و هدایت اتومبیل‌ها به سمت محل‌های پارک و دسترسی بسیار ساده و سریع به تمام طبقات پارکینگ و به‌ تمامی طبقات ساختمان از طریق آسانسورها، پله‌برقی و پله‌های متعدد، رعایت ضوابط دقیق آتش‌ نشانی، روشنایی مطلوب در طبقات پارکینگ و استفاده از جدیدترین متدها و کامل‌ترین دستگاه‌های اعلام و اطفاء حریق شرایط فوق‌العاده‌ ای را برای استفاده از این فضا فراهم آورده است تا بتواند رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد.
مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس
6. مسیرهای دسترسی و اقامتگاه

کوتاه‌ ترین مسیر: از مرکز استان آذربایجان شرقی به سمت جنوب شرقی در بلوار آزادگان و سپس بلوار آزادگان جنوبی و ازآنجا باید به چای کنار رفته و با گذشتن از قنادی شاهید به‌ سوی بلوار شهیدان ذاکر هدایت شوید با گذشتن از پمپ‌ بنزین با گردش‌ به‌ راست به سمت خیابان دوم نظام پزشکی حرکت کنید و دوباره گردش‌ به‌ راست به سمت شهید حیدری و باز اندکی به راست به سمت بزرگراه تبریز مرند/ بلوار ملت/ بلوار کارگر- دوربرگردان- در میدان، خروجی اول را انتخاب کنید و در بلوار ملت/ بلوار کارگر بمانید (فلزکاری سلمان زارع را عبور کنید) و از سمت راست به سمت بلوار اندیشه ادامه دهید. در میدان، خروجی چهارم را انتخاب کنید و با گذشتن از میدان تره‌ بار، بار دیگر در میدان، خروجی دوم را انتخاب کرده و از شهرداری منطقه 7 تبریز عبور کنید، سپس در انتهای میدان اصلی به خروجی دوم به‌ سوی میدان ولایت حرکت کنید، مجتمع تجاری ایپک پلاس در سمت راست شماست.
هتلباید توجه داشته باشید که این مسیرها فقط و فقط برای برنامه‌ ریزی مناسب است و احتمال دارد موانع پروژه ساخت و ترافیک، آب‌وهوا و سایر موارد، شرایط مسیر را تغییر دهند. از نزدیک‌ ترین هتل‌های تبریز به این مجتمع جهت داشتن اقامت می‌توان به هتل دریا تبریز و هتل‌آپارتمان بهبود تبریز اشاره کرد تا لحظاتی وصف‌ ناشدنی را در میان مردم مهمان‌ نواز آذربایجان شرقی تجربه کنید.

7. نگاهی به آداب‌ و رسوم آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان مردمی اصیل، مهمان‌نواز و مرزدار، دارای برخوردی اجتماعی و تعارفی هستند و در برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی مانند شب چله، چهارشنبه‌سوری، جشن‌های نوروزی و مراسمات مذهبی مانند میلاد حضرت رسول (ص) جشن نیمه شعبان و سایر اعیاد و سوگواری‌های مذهبی پرشور هستند.

8. سوغاتی‌های شهر تبریز:

سوغاتی شهر تبریز مانند سایر نقاط کشور عزیزمان ایران شامل دو نوع خوراکی‌ و صنایع‌دستی است. صنایع‌دستی همچون کفش چرمی تبریز، روسری، سفال، سرامیک زنوز و سوزندی های مامقان است. سوغاتی‌های خوراکی مانند شیرینی‌ها و آجیل‌های نام‌آشنای همچون شیرینی نارگیلی بدون آرد همراه بامغزهای آسیاب شده است.
سوغاتی های تبریز

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر