لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 12 دلیل اینکه پیاده روی و دویدن آرام در سفر بسیار مفید است
12 دلیل اینکه پیاده روی و دویدن آرام در سفر بسیار مفید است

12 دلیل اینکه پیاده روی و دویدن آرام در سفر بسیار مفید است

اگر شما نیز از کسانی هستید که معمولاً هنگام سفر از ساک های دستی کوچک استفاده می کنید شاید جای زیادی برای وسایل ورزشی نداشته باشید. اما به شما توصیه می کنیم که حتما جایی از ساک کوچک خود را به یک جفت کفش سبک مخصوص پیاده روی و دویدن و شلوار کوتاه اختصاص دهید. به یاد داشته باشید که یکی از مفرح ترین کارها در طول سفر دویدن و پیاده روی کردن است. این کار فواید بسیاری دارد که در ادامه شما را با 12 مورد از اساسی ترین فواید آن آشنا خواهیم کرد که باعث می شود در سفر بعدی حتما پیاده روی و دویدن را بعد از انتخاب شهر و رزرو هتل، در برنامه خود بگنجانید.

1- دویدن راه عالی و بسیار مفیدی برای آشنایی با مکان ها و نقاط جدید و همچنین کشف بهترین مکان های تفریحی مانند رستوران ها، نوشیدنی فروشی ها، پارک ها، سواحل ، مسیرها و راه های پنهان و فرعی است که تنها با پیمودن مسیر با پاهای خود می توانید با آن ها روبرو و آشنا شوید. بسیاری از مکان ها و نقاطی که در طول دویدن در خیابان ها خواهید دید ارزش بازگشت دوباره و دیدار مجدد را دارند و با تعویض لباس های خود در زمانی مناسب تر می توانید به این مکان ها بازگردید.

2- به عنوان یک خارجی، بدون شک شما در یک کشور خارجی جلب توجه خواهید کرد و وقتی که در حال دویدن و پیاده روی باشید بیش از پیش جلب توجه خواهید کرد. بدین ترتیب می توانید از این عادت مفید به عنوان یک اهرم برتری به منظور آشنایی بیشتر با افراد محلی و دیگر مسافرانی که مانند شما به دویدن علاقمندند استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است هنگام دویدن در خیابان ها یا ساحل یک کشور خارجی همواره لبخند به لب داشته و با لبخند از کنار افراد عبور کنید.
3- وقتی که در تعطیلات به سر می بریم بسیاری از ما معمولاً نشستن را به گشتن و دویدن ترجیح می دهیم، چه روی صندلی داخل هواپیما و چه روی صندلی کنار ساحل لم داده باشید. این عادت نامناسب تاثیرش را روی قطر کمر شما خواهد گذاشت که بعد از پایان تعطیلات متوجه آن خواهید شد.
4- همچنین، زمانی که در تعطیلات به سر می برید بسیار بهتر از زمان بودن در خانه شخصی خود می خورید و می نوشید. بدین ترتیب هزینه سفر شما افزایش خواهد یافت و در صورت بازگشت به خانه نیز به علت افزایش سایز مجبور به خرید لباس های جدید و بزرگتری خواهید شد.
Jogging 5- دوام شرایط خوب بدنی باعث می شود که احساس شادابی و سلامت بیشتر و بهتری بکنید. همچنین این موضوع شما را برای سفرهای طولانی تر آماده خواهد ساخت.

6- از دست دادن تناسب اندام و چاق شدن تاثیر زیادی در ناخوشی پس از پایان سفر دارد.
7- سوزاندن مقداری کالری بیشتر از طریق پیاده روی و دویدن باعث می شود که خواب بهتری داشته باشید.
8- تلفن هوشمند خود را هنگام انجام این کار همراه داشته باشید زیرا بدون شک با سوژه های بسیار خوبی برای عکاسی مواجه خواهید شد که در شرایط دیگر هرگز نخواهید یافت. همچنین از تلفن هوشمندتان می توانید برای مسیریابی استفاده کنید که در صورت گم کردن مسیر کمک بسیار بزرگی در بازگشتتان به خانه خواهد بود.
9- مطالعات نشان می دهد که دویدن و پیاده روی برای سلامت روانی نیز بسیار مفید است.

10- همچنین تجربه های شخصی افراد مختلف نشان داده که این کار برای خلاقیت افراد بسیار مفید است و حین دویدن ایده های خلاقانه بسیاری به ذهن شما خطور خواهد کرد.
Jogging 11- در شهرها تورهای مخصوص دویدن و پیاده روی برای علاقمندان به این حوزه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بدین ترتیب می توانید به یکی از این تورها پیوسته و با مکان ها و اشخاص جدیدی آشنا شوید. این تورها باعث می شود که دوستان جدیدی پیدا کنید که با هم احساس راحتی می کنید. اگر نتوانستید چنین تورهایی را پیدا کنید می توانید به سراغ رسانه های اجتماعی بروید یا از مراکز ورزشی شهرهایی که سفر می کنید سوال نمایید تا نزدیکترین میدان دومیدانی عمومی یا زمین فوتبال را به شما نشان دهند.

12- بهترین چیز در مورد دویدن و پیاده روی در شهرهایی که سفر می کنید این است که هنگام بازگشت به خانه نیاز ندارید که همه چیز را از صفر شروع نمایید. به عبارت دیگر تنها لازم است که عادات ورزشی سفر را ادامه دهید در حالی که افراد معمولاً در هنگام سفر دست از ورزش و داشتن رژیم غذایی سالم برمی دارند و با افزایش وزن روبرو می شوند.
تنها مشکلی که با داشتن این سبک سفر خواهید داشت بدنی عرق کرده و بو دار است که با استحمامی سبک از بین خواهد رفت. همچنین باید مواظب دویدن و پیاده روی در مکان های خطرناک باشید.

11 نکته برای اینکه سفرهای خارجی آسوده تری داشته باشید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر