لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رتبه بندی بهترین خوراکی های نمادین دیزنی لند
رتبه بندی بهترین خوراکی های نمادین دیزنی لند

رتبه بندی بهترین خوراکی های نمادین دیزنی لند

دلایل زیادی برای رفتن به پارک های دیزنی وجود دارد. شاید شما در حال گرفتن جشن تولد یا در ماه عسل هستید، یا شاید بالاخره می خواهید بعضی از سواری های پارک دیزنی که در لیست کارهایی که آرزو دارید انجام دهید هستند را امتحان کنید، یا اینکه فقط می خواهید احساس بچگی کنید و میکی موس را ملاقات کنید. اما بهترین دلیل برای رفتن به یکی از پارک های دیزنی فقط سوار وسیله ی کوهستان فضایی شدن نیست بلکه خوردن خوراکی نیز می تواند باشد. بله، دیزنی لند در شهر آناهایم کالیفرنیا، و دنیای والت دیزنی در اورلاندو پر از خوراکی هایی است که به همان اندازه ی قصر زیبای خفته بیاد ماندنی هستند.

گالری رتبه بندی بهترین خوراکی های نمادین پارک های دیزنی
ممکن است بخواهید کیک های آبنباتی یا آبنبات سیبی که به زیبایی تزئین شده را بخرید، اما آیا واقعا ارزش وقت و پول شما را دارد؟ برای اینکه مشخص شود کدام خوراکی دیزنی بهترین است، 15 مدل خوراکی که به راحتی در کل آمریکا در پارک های دیزنی در دسترس است را بررسی کردیم و بر اساس ابتکار به خرج دادن، خوش عکس بودن، دارای مضمون خاصی بودن و طعم رتبه بندی کردیم. بنابر این خوراکی هایی که در تعداد محدود درست شده و یا فقط در یک پارک موجود هستند و همچنین خوراکی های ویژه ی فصلی، واجد شرایط برای بودن در لیست نیستند.
البته هیچ شیوه ی اشتباهی برای خرید تنقلات در دیزنی لند یا دنیای والت دیزنی وجود ندارد. اگر برنج های ترد و پف کرده با ظاهر میکی موس یا آبنبات های شرکت آبنبات سازی گوفی چیزی است که باید در تفریحتان داشته باشید یا یک حس نوستالژی خاص یا شادی را در شما به وجود می آورند، حتما آنها را بخرید!

اما اگر بین چوب شور یا بستنی چوبی میکی موس بحث می کنید، حتما رتبه بندی بهترین خوراکی های پارک های دیزنی را چک کنید.

15. آبنبات سیب

تصور کنید در خیابان اصلی U.S.A در اورلاندو قدم می زنید و یکی از شیرینی فروشی معروف شهر را می بینید. بوهای هوس انگیز آن، شما را به داخل شیرینی فروشی می کشد، و آبنبات سیب میکی موس را داخل ویترین یا پوشش سلفون می بینید. سیب های آبنباتی و کاراملی خوشگل که شبیه شخصیت های محبوب دیزنی هستند یا با شکر پوشیده و با گوش های میکی موس تزئین شده اند. باید یکی را بخرید. برای خوردن این خوراکی های بزرگ و پر شکر، لازم است آن را بگشایید، به این معنی که باید ظاهر دلربای آن را خراب کنید. سپس در حالی که آن را می خورید، متوجه می شوید که شاید آبنبات به اندازه ی کافی تازه نیست و در حالی که آن را می جوید احساس می کنید دندان هایتان دارند می پوسند.
Mickey Rice Krispie Treats

14. برنج تف داده ی میکی

مانند آبنبات سیب، برنج تف داده به شکل میکی موس برای عکس گرفتن عالی هستند. بسته به اینکه چه زمانی از سال از دیزنی بازدید می کنید، می توانید یکی از این پف‌نبات های (مارشمالو) خوش عکس که شبیه کدوی هالووین تزئین شده یا با اسمارتیز های قرمز و سفید و آبی پوشیده شده را بخرید. با وجود اینکه این برنج تف داده ها جالب و برای بچه ها دوست داشتنی هست، می توانید به راحتی آنها را در خانه درست کنید که در نتیجه آن را به یک خوراکی بدرد نخور برای پارک دیزنی که به تنقلات شگفت انگیزش معروف است تبدیل می کند.
Goofy's Candy Company Gummies

13. آدامس های شرکت گوفی

همه آدامس های مارپیچی را دوست دارند و دیزنی با توجه به خط تولید آبنبات سازی شرکت گوفی که تقریبا در هر جای دیزنی لند یا دنیای والت دیزنی در دسترس است هیچ کمبودی در تولید این محصولات ندارد. با وجود این که خوردن این آدامس های مارپیچی میکی موس شکل و ترش که داخل بسته ای با عکس گوفی روی آن است لذت بخش است اما چیزی نیست که نتوانید در فروشگاه محله تان پیدا کنید.
Mickey Premium Bar

12. بستنی چوبی های ویژه ی میکی موس

این بستنی یکی از نماد های پارک های دیزنی است. پوشیده با یک لایه ی نازک شیر شکلات و کاملا به شکل خود میکی موس، می توانید این خوراکی را در هر عکسی در اینستاگرام پیدا کنید. اما به محض این که یک گاز بزنید، پشیمان می شوید. نه تنها به خاطر طعم شکلات و وانیل ضعیف آن پشیمان می شوید بلکه باید آماده ی ریختن قطرات بستنی روی دست و لباستان در حالی که این خوراکی در گرمای تابستان در حال آب شدن است باشید. آن عکس عالی اینستاگرامی را خواهید گرفت اما آماده ی کثیف شدن در هنگام انجام تفریحات بعدی باشید. حتما دلیلی دارد که این خوراکی بسیار محبوب، بیش از هر خوردنی دیگری در دیزنی، بیش از حد دست بالا گرفته شده است.

Turkey Leg

11. پای بوقلمون

پای بوقلمون یکی دیگر از نماد های پارک های دیزنی به شمار می رود. آنها حتی در مورد این تکه گوشت تبلیغات هم می کنند! اما آیا تا بحال یکی از اینها را امتحان کرده اید؟ پای بوقلمون دودی 720 کالری و 36 گرم چربی و مقادیر زیادی روغن دارد. این از آن نوع غذاهایی است که باعث می شود پس از مصرف آن مجبور شوید خودتان را از وسیله ی سواری به وسیله ای دیگر روی زمین بکشید.
Cake Pops

10. کیک های آبنباتی

کیک های آبنباتی تقریبا یک خوراکی جدید در پارک های دیزنی هستند و خیلی زود هم پر طرفدار شدند. چرا؟ به این علت که شکل گرد آن نه تنها شبیه گوش های کلاسیک میکی موس است بلکه بی نهایت قابل طراحی به شکل های مختلف هستند. می توانید این کیک ها را در دیزنی در شکل ها و رنگ های گوناگون و با ظاهر شخصیت های محبوب و نمادهای دیزنی بیابید. اما به محض اینکه آن را گاز می زنید، متوجه می شوید که نه تنها بیش از حد شیرین هست بلکه طعم آن درست مثل کیک آبنباتی است که در خانه می توانید تهیه کنید.
Ice Cream

9. بستنی

در یک روز داغ در پارک دیزنی، هیچ خوراکی به تنهایی راضی کننده تر از بستنی نیست. خوشبختانه، دیزنی لند و دنیای والت دیزنی هیچ کمبودی در اسکوپ های بستنی ندارند. این بستنی ها در یک ظرف به شکل شلوار میکی موس که بسیار جالب بنظر می آید سِرو می شوند.

Popcorn

8. پاپ کورن

نصف لذتِ رفتن به پارک دیزنی در خریدن سوغاتی است و بهترین سوغاتی می تواند خوردنی ها باشد. یک ظرف پاپ کورن می تواند برای دو نفر عالی باشد. دیزنی دائما ظرف های پاپ کورن سوغاتی جدید با مضامین منحصر بفرد را عرضه می کند، بعضی به شکل مایک و سالی از انیمیشن شرکت هیولاها یا به شکل بالون نمادین میکی موس یا تزئین شده برای تعطیلات هستند. می توانید پاپ کورن کَره ای کلاسیک را از هر دکه پاپ کورن فروشی دیزنی تهیه کنید، اما اگر بهترین طعم های آن را می خواهید، به مُتل Cozy Cone در پارک دیزنی کالیفرنیا سر بزنید. آنجا طعم های عجیب و جالبی مثل ترشی شوید، بوفالو رَنچ، سس سیراچا و پیتزا دارند.
Cupcakes

9. کیک فنجانی

بدون در نظر گرفتن رویداد ها ، توسعه ی پارک یا اینکه چه زمانی از سال است، پارک های دیزنی همیشه کیک های فنجانی ویژه ی خود را دارند. و این کیک ها از هر مدلی که باشند، همیشه اولین خوراکی دیزنی هستند که در بهترین و جدید ترین تصاویر اینستاگرامی ظاهر می شوند. اما مراقب باشید: این کیک ها پر از شکر می باشند، پس اگر علاقه ی شدیدی به شیرینی دارید آنها را تهیه کنید.

Mickey Pretzel

6. چوب شور میکی موس

بیشترین تنقلات میکی موس شکل برای طرفداران شیرینی هاست، اما عاشقان خوراکی های شور و تند و پنیری، یکی از بهترین خوردنی های دیزنی را دارند: چوب شور میکی موس. نه تنها این چوب شور به طرز جالبی بانمک و خوراک عکس برای اینستاگرام است، بلکه بسیار خوشمزه هم است. وقتی از تفریحی به تفریح دیگر می روید این بهترین خوراکی انرژی زا است.

Corn Dogs

5. کورن داگ

کورن داگ (هات داگ روی سیخ چوبی) شاید شبیه یک خوراکی ساده ی دیگر پارک دیزنی بنظر بیاید، اما چیز خاصی در مورد کورن داگ های دیزنی لند و دنیای والت دیزنی وجود دارد. فروشگاه واگن کوچک قرمز در دیزنی لند برای کورن داگ هایش معروف است، مردم از شام های گران قیمت تر پارک می گذرند تا این خوراکی ویژه را تهیه کنند. چرا آنها اینقدر خوشمزه هستند؟ این فروشگاه فقط و فقط کورن داگ می فروشد در نتیجه هدفشان بهترین بودن است و روغن سرخ کردنی شان را صرف غذای دیگری نمی کنند. در اورلاندو ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر برای پیدا کردن کورن داگ عالی وقت صرف کنید، اما فروشگاه Casey’s Corner در خیابان اصلی USA کورن داگ خوبی درست می کند، به خصوص ناگت های کورن داگ یک لقمه ای.
Mickey Ice Cream Sandwich

4. ساندویچ بستنی میکی موس

در حالی که بستنی چوبی های ویژه ی میکی موس در پارک دیزنی بیش از حد دست بالا گرفته شده است، هم خانواده ی آن یعنی ساندویچ بستنی میکی موس از همه بیشتر دست کم گرفته شده است. این شبیه ساندویچ بستنی که مادرتان درست می کند نیست. اول از همه، خیلی بزرگ است. ثانیا بیسکوییت های شکلاتی دور بستنی با وجود نگهداری در فریزر، ترد باقی می مانند. و بستنی داخل آن فقط وانیل ساده نیست، ترکیبی از طعم بیسکوییت و خامه دارد که بسیار دلپذیر است. با تصویر میکی که روی بیسکوییت آن حک شده، این خوراکی واقعا ارزش عکس گرفتن دارد و بستنی خوشمزه ی دیزنی است.
Churros

3. چورو

چورو (نوعی اسنک با خمیر شیرینی سرخ شده) یکی از اصلی ترین خوراکی های پارک دیزنی است. در دنیای والت دیزنی، می توانید این خوراکی های دارچینی ترد و جویدنی را روی گاری های چورو فروشی مختلف بیابید. اما دیزنی لند جایی است که چوروی واقعی تهیه می شود. نه تنها چورو ها درست جلوی شما وقتی منتظر هستید سرخ می شوند، که شما را مطمئن می کند خوراکیتان همیشه تازه، داغ و خوشمزه است، بلکه دیزنی لند دائما چورو های جدیدی نیز درست می کند. چورو شمشیر نوری، چورو رز طلایی، چورو شکلاتی، چورو کدو حلوایی و انواع متنوع دیگر موجود است. خوردن چورو در دیزنی لند به همان اندازه ی وسایل سواری محبوب، ضروری است.
Mickey Waffles

2. وافل های میکی موس

قطعا می توانید به یکی از بهترین رستوران ها برای خوردن صبحانه سر بزنید، اما یکی از خوراکی های شیرین مخصوص را از دست خواهید داد: وافل میکی موس. این وافل ها که در داخل کاملا نرم و پف کرده و در خارج کاملا تُردند، به اندازه کافی شیرین هستند، اما چاشنی بیش از حدی ندارند. بهترین قسمت وافل میکی موس فقط طعم آن نیست، بلکه ظاهر میکی موس آن است که خیلی با نمک است!
Dole Whip

1. دسر دُل ویپ
بهترین خوراکی که در پارک دیزنی می توانید بیابید ظاهر میکی موس ندارد. فقط پیچش کوچکی در نوکش دارد. بله، دسر دُل ویپ (Dole Whip) نمادین ترین و خوشمزه ترین خوراکی در پارک های دیزنی است. این دسر یک بستنی آناناس غیر لبنی ساده است. می توانید آن را در حالی که روی یک کیک آناناسی وارونه قرار گرفته، همراه با آب آناناس بخرید یا به همراه نوشیدنی های دیگر در خارج از پارک تهیه کنید. بهترین شیوه ی لذت بردن از دُل ویپ، گرفتن آن و رفتن به تیکی روم سحر آمیز پارک دیزنی و با ولع خوردن آن است، در حالی که پرنده های روباتیک برای شما آواز می خوانند، نه تنها بهترین خوراکی را می خورید، بلکه یکی از بهترین جاذبه های دیزنی را تماشا خواهید کرد.
این بار به بهترین پارک بازی کشوری که سفر کرده اید بروید و از خوراکی های جالب انگیز آن لذت ببرید، به طور مثال زمانی که بعد از رزرو هتل در مشهد به پارک موج های آبی می روید از خوراکی های خوشمزه آن غافل نشوید.

8 مورد از لذیذ ترین غذا های خیابانی تایلند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر