لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه با لباس های بدون چروک سفر کنیم
چگونه  با لباس های بدون چروک سفر کنیم

چگونه با لباس های بدون چروک سفر کنیم

اگر می خواهید در طول سفر لباس هایی بدون چروک داشته باشید از ابزارهایی مانند اتوی همراه یا موارد دیگر استفاده کنید. گفتنی است که استفاده از موارد پیشنهادی، از وزن کیف و چمدان گردشگران می کاهد و شما بعد از رزرو انلاین هتل و شروع سفر با رعایت این موارد از نگرانی چروک لباس هایتان اسوده خاطر خواهید بود.

نکاتی مفید برای سفر با لباس های بدون چین و چروک
با استفاده از اتوی بخار قابل حمل حتی در طولانی ترین سفر های خود تمیز و مرتب ظاهر شوید.

با وجود این که اتوی بخار قابل حمل و مطمئن دارای وزن کمتر از 5/2 پوند است از قدرت کافی برای از بین بردن سرسخت ترین چروک ها نیز برخوردار است و مجهز به یک مخزن آب برای بخار بدون اسپری و بخش زیرین با پوشش سرامیکی است.


با استفاده از اسپری داونی از چروک لباس ها رها شوید
اسپری لایه نازکی از مایع ضد چروک روی لباس و فشار ملایم آن با دست برای گردشگرانی که وسایلی کمی با خود حمل می کنند و به دنبال تمیزی در لباس خود هستند، کارساز است. فشار و گرمای ملایم دست چروک ها را از بین می برد.
این مورد در مورد دوش بخار نیز صدق می کند استفاده از اسپری رایحه با طراوتی به لباس ها اضافه می کند. این مایع ضد چروک مانند بسته های خانگی اش در اندازه های مسافرتی نیز در دسترس است که مورد تایید سازمان TSA نیز قرار گرفته است.

موثرترین راه استفاده از روش اتو با دست برای حفظ لباس های عاری از چروک – کاربرد اسپری های ضد چروک و یا آویزان کردن لباس در نزدیک حمام است در حالی که دوش باز است و لباس با بخار آب چین و چروک کمتری خواهد داشت. یک گردشگر می تواند با استفاده از فشار کف دست خود از شر این چروک های خسته کننده راحت شود.
Garment Bags

کیسه های پارچه ای
گردشگران بهتر است که برای کاهش چروک لباس و پوشاک خود، لباس ها را از همدیگر جدا و مرتب نگه دارند. با استفاده از کیسه های پارچه ای سبک، از لباس های در معرض چروک می توانند محافظت کنند. در صورتی که بخاطر هزینه های بالا، گردشگران نتوانند کیسه لباس تهیه کنند، بهتر است از کیسه های پلاستیکی که خشک شویی ها هنگام تحویل لباس از آن استفاده می کنند، کمک بگیرند.
Packing Cubes
کیسه های بسته بندی با مجموعه ای از سه کیف بسته بندی لباس
کیسه های بسته بندی می توانند یک ابزار عالی برای بسته بندی لباس های یک گردشگر باشند. این یک روش بسته بندی است که به جلوگیری از چروک لباس ها کمک می کند. این مدل همچنین به عنوان بسته بندی پیچشی یا غلطکی نیز معروف است، گردشگران بهتر است بسته بندی را از مرکز کیسه و با لباس های زیر و جوراب که مقاوم در برابر چین و چروک هستند شروع کنند و سپس لباس های در معرض چروک را به سمت لایه های خارجی کیسه قرار دهند. این امکان وجود دارد که لباس ها در لایه های بیرونی کیسه از چین و چروک های کمتری برخوردار باشند. مسافران می توانند با قرار دادن لباس های تا شده در کیسه های بسته بندی، آنها را سالم ، مرتب و بدون چروک نگه دارند.
Packing Envelopes
کیف های بازشو

با پر کردن کامل کیف و چمدان گردشگران می دانند که محتویات آن تا رسیدن به مقصد چروک خواهند شد. برای کاهش چین و چروک لباس ها به طور موثر، مسافران بهتر است از فشار وارد شده در وسط چمدان را کاهش دهند. جاش رابرتز، استفاده از چمدان با برند بریگز اند رایلی ( Briggs & Riley ) را پیشنهاد می کند که بسته بندی ها را ساده تر و کار آمدتر کرده است. با استفاده سطح بسته بندی صاف و تخت این چمدان، از چین و چروک و تاشدگی لباس ها جلوگیری می شود. گفتنی است که تکنولوژی فشرده سازی کمک می کند تا گردشگران فضای بسته بندی بیشتری را در اختیار داشته باشند.

Spray Starch

اسپری ضد چروک نشاسته
اگر شما برای گرفتن چین و چروک از لباس های خود در سفر ، هنوز در تلاش هستید، می توانید از یک اسپری نشاسته، برای اینکه لباستان اتوکشیده و بسیار صاف به نظر برسد استفاده کنید.

آیا بردن لپ تاپ به سفر ضروری است؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر