لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> خوشمزه های فرانسوی
خوشمزه های فرانسوی

خوشمزه های فرانسوی

فرهنگ ساندویچ فرانسوی، شگفت انگیز و افتخار آفرین است .
فرانسه فرهنگ غذایی باشکوه و صد ساله ای دارد که بلند آوازه ترین نوع در دنیا در نظر گرفته شده است. با این حال، آن چه که در بسیاری از بحث های مربوط به پخت غذاهای درجه یک از آن یاد نمی شود، به رسمیت شناختن ساندویچ های ساده اما با شکوه این کشور است. در فرانسه یعنی کشوری که می توانید برخی از بهترین انواع ژامبون، کره و پنیر وهمچنین نان فرانسوی یا باگت که در سایه ی علاقه مندی و کار و تلاش نسل ها به عمل رسیده است را پیدا کنید، شکل جهانی نان و نحوه پر کردن آن شکل منحصر به فردی دارد.

اگر به فرانسه رفتید، حتما از این ساندویچ ها بخورید. اگر برنامه فوری برای سفر به فرانسه ندارید و هنوز رزرو آنلاین هتل انجام ندادید، با این مقاله به یک سفر ساندویچی بروید

1 . ساندویچ کره ژامبون

ما به سادگی این کار را شروع می کنیم، چون شهرت آشپزی فرانسوی در این است که وقتی مواد اولیه غذا کامل است، ساده، برازنده و کارآمد است. و بنابراین این ساندویچ متشکل از سه ماده غذایی یعنی باگت، کره و ژامبون، ساده ترین ساندویچی است که می توانید در هر دکان نانوایی پیدا کنید. از این بیشتر چه چیزی نیاز دارید؟

ساندویچ کروک مادام

2. ساندویچ کروک مادام

این ساندویچ کلاسیک همراه با سس بشامل که در بارهای فرانسه محبوب است، یک هنرنمایی کامل برای نشان دادن معجزه ای است که تخم مرغ فرانسوی نام دارد.

ساندویچ Pan Bagnat

3. ساندویچ Pan Bagnat

این ساندویچ کامل برای پیک نیک که مربوط به منطقه پروانس فرانسه است با گوجه فرنگی، زیتون سیاه نیسواز، فلفل دلمه ای، ماهی کولی و تن پر می شود و در شهرهایی مانند نیس( جایی که این مواد اولیه به شکل اعلی وجود دارند ) به عنوان غذای لقمه ای سرو می شود.
Chez Alain Miam Miam

4. ساندویچی در رستوران Chez Alain Miam Miam

در گفتگو با خیلی ها برای انتخاب بهترین ساندویچ ها در فرانسه نه در کل دنیا، ساندویچ های معروف سفارشی و طبق دستور مشتری، در غرفه ای واقع در قدیمی ترین بازار سرپوشیده پاریس یعنی Marché des Enfants Rouges سرو می شود. خلاقیت های ساده سرآشپز “آلن روسل” مانند سرو غذا روی نان تازه پخته شده، از زمان افتتاح این رستوران در سال 2005، باعث جذب صف های طولانی و چند ساعته مردم برای خرید این ساندویچ ها بوده است، در این رستوران شما خودتان نوع پنیر(کومته یا کانتل ) و مواد میانی را انتخاب می کنید و یک ساندیچ عالی نوش جان می کنید.

ساندویچ دونر کباب

5. ساندویچ دونر کباب

یکی از عالی ترین ترکیبات اضافه شده به ساندویچ های معروف فرانسوی، دونر کباب است یعنی یک ماده غذایی اساسی که در شهرهای سراسر این کشوریافت می شود و به واسطه ی موج مهارجرت ترکیه ای ها که از دهه 1990 شروع شد، وارد فرهنگ این کشور شده است. به شکل گرم و همراه با سیب زمینی سرخ شده درشت سرو می شود، وقتی همه جا بسته می شود اما دکان های کوچک سرو کباب باز است، می توان زمان دیر وقت شب این ساندویچ گوشتی خوشمزه را خورد.

ساندویچ فلافل

6.ساندویچ فلافل

شما می توانید فلافل های عالی در سراسر فرانسه پیدا کنید اما از یک نوع فلافل که روی نان پیتای خانگی پف کرده و در رستوران L’As du Fallafel واقع در محله لومری پاریس سرو می شود، نمی توان گذشت. به جای اینکه در صف های طولانی خرید خسته و مایوس شوید، افتخار کنید که در مکان درست و مناسبی هستید.

Sandwich de Merguez

7. ساندویچ مرکس ( سوسیس تند تهیه شده از گوشت تازه گوساله یا گاو )

سوسیس فلفلی از گوشت بره مربوط به شمال افریقا تبدیل به خوراکی ملی در فرانسه شده است و وقتی روی سیخ در حال جلز ولز هستند بو وعطرشان فضای بازار موجود در فضای آزاد را پر می کند. در ضمن، چاشنی سیب زمینی سرخ شده داخل این ساندویچ هیچوقت ایده بدی نیست.

Saucisson Sec

8. ساندویچ سوسیسون ( سوسیس فرانسوی از گوشت خوک و سیر )

وقتی صحبت از سوسیس باشد، سفر به فرانسه بدون خوردن میان وعده ها، خوراک ها و سوسیس خشک هنگام گردش شبانه کامل نمی شود. یک نان باگت ساده پر شده با کره و ورقه نازکی از سوسیسون انتظار مار را برآورده می کند اما می توانید به عنوان گزینه ای دیگر، ساندویچ چاشنی دار شده با خیار شور و خردل هم بخورید.

ساندویچ پنیر و گوشت در نان کروسان

9. ساندویچ پنیر و گوشت در نان کروسان

اگر بهترین خمیر نان های صبحانه هم با پنیر و گوشت عمل بیایند، عالی می شوند.

ساندویچ همبرگر

10. ساندویچ همبرگر
بسیار خوب ، تمام صحبت های ما را راجع به ساندویچ شنیدید. با اینکه سنت خوردن ساندویچ همبرگر در فرانسه کوتاه تر از نان کروسان است اما این ساندویچ هنوز هم شگفت انگیز است چون اولا گوشت گاو عالی است دوما پنیر عالی است و سوما مردم فرانسه آن را خیلی خیلی عالی تهیه می کنند.

8 هتل حیرت انگیز در فرانسه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر