لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> پروازهای فرست كلاس 10 شركت هواپيمایی برتر جهان
پروازهای فرست كلاس 10 شركت هواپيمایی برتر جهان

پروازهای فرست كلاس 10 شركت هواپيمایی برتر جهان

برای بسیاری از ما پرواز كردن تجربه ای لوكس و جذاب نیست – ما مجبوریم صدای آزاردهنده گریه بچه ها، ورود افراد دیگر به حریم خصوصی ما و نیز كیفیت نامطلوب غذاهای ارائه شده را تحمل نمائیم. این مورد در خصوص هتل ها هم صدق می کند، شما به راحتی با رزرو انلاین هتل می توانید بهترین اتاق در هتل های ایران را برای خود رزرو کنید.
و کسانی كه توانایی پرداخت هزینه هزاران دلاری بلیط هواپیماهای فرست كلاس را دارند، پرواز می تواند بهترین تجربه باشد.

پرواز فرست كلاس در شركت هواپيمایی سنگاپور ايرلاينز

وب سایت مشتریان بخش هوانوردی به نام اسكای تراكس 10 شركت بین المللی هواپیمائی كه دارای پروازهای نوع فرست كلاس هستند را رتبه بندی كرده است. و برای اینكه شما این تجربه را از طرف افرادی كه می توانند از مسافرت های 15 ساعته با هواپیما لذت ببرند، بدست آورید، اطلاعات و تصاویری از درون هركدام از این كابین ها را برایتان ارائه می نماییم.
شركت كانتاس ایرویز بزرگترین شركت هواپیمائی در استرالیا است كه از سال 1920 تاكنون در حال فعالیت می باشد.

يك آپارتمان فرست كلاس در هواپيمای شركت كانتاس ايرويز كانتاس
Qantas Airways is the largest airline in Australia. It has been around since 1920.

نام كانتاس از حروف اول برگردان عبارت “خدمات هوايی منطقه شمالی و كوئينزلند” تشكيل شده است.

سالن های استراحت فرست كلاس سيدنی و ملبورن دارای اتاق ماساژ روزانه هستند بنابراين ميهمانان می توانند قبل از شروع پروازِ 14 ساعته به سمت لس آنجلس از ماساژ بهره مند گردند.
مركز ماساژ شركت هواپيمایی كانتاس
- مركز ماساژ شركت هواپيمائي كانتاس

سالن های فرست كلاس اين شركت دارای سوئيت های تجاری اختصاصی، كتابخانه و يك منوی سفارشی نيز می باشند.

به راحتی می توانيد در يكی از اتاقك های اختصاصی اين هواپيما كه دارای مجموعه ای كامل از بالش،‌ پتو،‌ لحاف و تشك از جنس پوست گوسفند می باشد، به استراحت پرداخته و بخوابيد.
Qantas Airways

همچنين مجموعه ای عالی شامل يك جفت هدفون صداگير، شلوار راحتی، لوازم ماساژ،‌ جعبه مخصوص لوازم بهداشت دندان، گوشی گوش (گوش گير) و ماسك پوشش چشمي دريافت خواهيد نمود.

شركت هواپيمایی ژاپن ايرلاينز از سال 1953 به عنوان شركت هواپيمایی ملی ژاپن فعاليت خود را آغاز نمود. سوئيت های فرست كلاس اين شركت از يك مجموعه لوكس و مجلل، چيزی كم ندارند.
شركت هواپيمائی ژاپن ايرلاينز اولين مجموعه ارائه خدمات خود را با عنوان “جِی. اِي. اِل. سوئيت” نام گذاری نمود.
Japan Airlines
سوئیت مذكور تقریباً به اندازه یك آپارتمان در شهر نیویورك است- اما با امكانات بیشتر، همانند شلوار راحتی، ادكلن، رژ لب، ماسك صورت و … .
Japan Airlines
برای اینكه خودتان را سرگرم كنید، می توانید از بین بازی، موسیقی، فیلم های سینمائی و برنامه های تلویزیونی گزینه مورد علاقه خود را به همراه یك صفحه نمایش 23 اینچی انتخاب نمائید. البته برای حفظ حریم خصوصی، بخش مورد استفاده شما از بقیه مجزا گردیده است.
شركت هواپیمائی قطر ایرویز یك شركت هواپیمائی دولتی است. معمولاً از این شركت با عنوان یكی از بهترین شركت های هواپیمائی در جهان یاد می شود و درك علت این موضوع واضح است.
Qatar Airways

یك بخش فرست كلاس هواپیمای این شركت به طور معمول دارای هشت صندلی است.

صندلی های فرست كلاس این هواپیما تبدیل به یك تختخواب كامل می شوند كه در عمل داشتن یك خواب راحت در طول شب را برای مسافر تضمین می نمایند.
Qatar Airways

همچنین یك بسته لوازم شگفت انگیز و یك جفت شلوار راحتی نیز دریافت خواهید نمود.
البته شارژر، اینترنت وای فای و بیش از 4000 گزینه سرگرمی نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

همچنین غذای ارائه شده همانند غذای یك رستوران پنج ستاره است و نه یك وعده غذایی داخل پرواز.
Qatar Airways
14 روز مانده به پرواز می توانید غذای اصلی مورد علاقه خود را انتخاب نمائید. همچنین یك سرویس درخواست غذا نیز در دسترس شما قرار می گیرد.
دفاتر اصلی شركت هواپیمائی كاتای پاسیفیك ایرویز در هنگ كنگ قرار دارد و از سال 1946 در حال فعالیت می باشد.
Cathay Pacific Airways

شركت كاتای پاسیفیك به مسافران خود یك بسته لوكس از امكانات بهداشتی و آرایشی كه “انواع كِرِم همانند كِرِم معطر مخصوص دست را دربردارد” به مسافران ارائه می نماید.

همچنین صندلی های كاتای پاسیفیك به صورت صندلی های ماساژور می باشند.
Cathay Pacific Airways

این صندلی ها تبدیل به تخت خواب نیز می گردند كه با داشتن امكاناتی مانند پارچه كتان 500 رج،‌ بالش و كوسن، منحصربفرد بودن خود را به رخ می كشند.

این شركت در سراسر جهان دارای سالن های استراحت فرست كلاس نیز می باشد كه یكی از آنها در نیویورك به مشتریان خود صندلی ردیف جلو ارائه می دهند.
سالن استراحت شركت هواپیمائی كاتای پاسیفیك ایرویز در فرودگاه جِی. اِف. كِی در نیویورك
Cathay Pacific Airways

درحالی كه سالن های كاتای در سراسر جهان لوكس هستند، دو سالن موجود در فرودگاه هنگ كنگ به طور خاص و ویژه ای با شكوه هستند.

در یكی از این دو سالن به نام وینگ، پنج كابین با دمای تحت كنترل در دسترس است كه هركدام دارای یك وان بزرگ، دوش و نیمكت برای استراحت می باشد.
شركت هواپیمائی اِی. اِن. اِی. یا آل نیپون ایرلاینز، بزرگترین شركت هواپیمائی (از نظر تعداد ناوگان) در ژاپن می باشد.
 All Nippon Airlines
صندلی های شركت اِی. اِن. اِی، اولین صندلی های مربعی نامیده شده اند كه با یك صفحه نمایش ال. سی. دی 23 اینچی، یك محفظه برای كت و كفش هایتان، یك موبایل ماهواره ای شخصی تجهیز گردیده و به لطف درب های كشویی دارای حریم كامل خصوصی است.
1683186889 44 پروازهای فرست كلاس 10 شركت هواپيمایی برتر جهان

این سالن استراحت اِی. اِن. اِی. در فرودگاه ناریتا واقع در توكیو می باشد.
در حالی كه امكان دارد سالن های آن به اندازه دیگر سالن ها شیك و مجلل نباشند، اما سالن شركت اِی. اِن. اِی. زیاد هم ناامید كننده نیست. مسافران به دوش، فضای كار و غذا و نوشیدنی دسترسی دارند.

منوهای اِی. اِن. اِی. به طور ماهانه و نسبت به مسیرهای پروازی تغییر می كنند. این شركت هواپیمائی به خاطر داشتن متخصصینی كه بهترین نوشیدنی ها را برای تكمیل هر وعده غذایی انتخاب می نمایند بر خود می بالد.
 All Nippon Airlines

یك وعده غذایی معمولی در پرواز فرست كلاس شركت هواپیمائی ای. ان. ای.
این شركت در سال های 2013 و 2014 در مسابقات جایزه آسمان كه رقابتی جهانی در زمینه نوشیدنی های طول پروازی است، برنده شد. در سال 2000 نیز كارشناس این شركت به عنوان بهترین متخصص انتخاب شده بود.

به غیر از حوله های گرم، این شركت طیف وسیعی از امكانات را برای مسافران فرست كلاس خود تدارك دیده است.
ANA amenities
شركت هواپیمائی ای. ان. ای. یك جفت شلوار راحتی، لوازم آرایشی و بهداشتی و دمپایی ارائه داده و نیز می توانید یك ماساژور كف پا به امانت بگیرید.
شركت هواپیمائی سنگاپور ایرلاینز از طرف وب سایت اسكای تراكس در سال 2018 به عنوان بهترین شركت هواپیمائی انتخاب شد. این شركت یكی از معدود شركت هایی است كه تختخواب دَبِل (دونفره) ارائه می نماید.
Singapore Airlines

وب سایت اسكای تراكس به این شركت لقب بهترین فرست كلاس، بهترین صندلی هواپیمائی فرست كلاس و بهترین شركت هواپیمائی در آسیا را اختصاص داد.
گزینه تختخواب دونفره سوئیت های فرست كلاس دارای هزینه ای معادل 23.000 دلار است. در ادامه با این شركت بیشتر آشنا می شوید.

برای تهیه وعده های غذایی داخل هواپیما، هشت سرآشپز مشهور جهان با یكدیگر همكاری دارند.
Singapore Airlines

در بین این هشت سرآشپز، یك كارشناس از “مَسترشِف ایتالیا” كه میزبان طولانی ترین برنامه های آشپزی در آسیا است، وجود دارد كه ‌برنده سه ستاره میشلین و بهترین سرآشپز نیویورك در سال 1993 نیز بوده است.

و در صورتی که نمی خواهید فضای استراحت خود را با شخص دیگری قسمت كنید، می توانید سوئیت مخصوص خود را داشته باشید، سوئیتی كه با یك صندلی چرمی و یك تختخواب جداگانه همراه بوده و دارای سرویس ویژه آماده سازی تختخواب می باشد.
Singapore Airlines
سوئیت های چوبی و چرمی توسط طراح فرانسوی قایق های تفریحی لوكس، ژان ژاك كاست طراحی گردیده اند.
شركت هواپیمائی ایرفرانس از سال 1933 در حال فعالیت می باشد. پروازهای فرست كلاس آنها، لا پرِمیر نامیده می شوند.
A La Première suite on Air Franceیك سوئیت لا پرِمیر در ایرفرانس. تصاویر از گوگل مپس.

حریم خصوصی از طریق یك پرده ایجاد می گردد.

صندلی های لا پرِمیر تبدیل به یك تختخواب 5/6 فوتی همراه با یك تشك از جنس فوم حالت پذیر می شوند.
A La Première suite on Air France

شما در پرواز لا پرِمیر تنها با هشت نفر همسفر خواهید بود.

مسافران این پرواز غیر از دسترسی به غذاهای فرانسوی با كلاس جهانی در پشت میز شخصی، یك كلكسیون نوشیدنی و بوفه مخصوص به خود را در اختیار خواهند داشت.
Air France
شركت هواپیمائی لوفتانزا كه فعالیت خود را از سال 1955 آغاز نموده است، بزرگترین شركت هواپیمائی آلمان می باشد.
Lufthansa

مسافران در پروازهای فرست كلاس این شركت به دستیار شخصی خود دسترسی دارند كه آنها را در مسیر عبور از بازرسی ها و تحویل بار همراهی نموده و همچنین آنها را از تأخیرها و پروازهای بعدی در ادامه مسیر تا مقصد مطلع می سازند.

صندلی های پروازهای فرست كلاس این شركت تبدیل به یك تختخواب كاملاً مسطح می شوند و همچنین لحاف هایی با قابلیت كنترل دما بر روی آنها قرار گرفته اند.
Lufthansa

شركت لوفتانزا همچنین امكان انتخاب جت شخصی را برای مسافران فراهم آورده است. در اینجا یك صندلی را پس از تبدیل شدن به تختخواب كامل مشاهده می كنید.

Lufthansa
سفر با پروازهای نوع بیزینس این شركت خیلی با نوع فرست كلاس آن متفاوت نیست. اخیراً صندلی های به اصطلاح “پادشاهی” را برای هواپیمای جت رونمایی نموده اند كه تا سال 2020 در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.
تهیه بلیط فرست كلاس در شركت هواپیمائی امارات با مركزیت شهر دبی، امكان استفاده از این مینی بار كه انواع نوشیدنی همانند نوشیدنی دُم پریگنون در آن قرار دارد را برای شما فراهم می آورد.
Emirates

اگر نمی خواهید كه برای دسترسی به مینی بار از جای خود بلند شوید، در داخل دسته استراحت صندلی یك یخچال حاوی نوشیدنی تعبیه شده است.

به منظور سرحال شدن قبل از فرود، می توانید یكی از دو حمام و اتاق ماساژ داخل هواپیما را رزرو نمائید.
Emirates

این امكان برای شما فراهم شده كه 30 دقیقه را در داخل این مكان گذرانده و به مدت 5 دقیقه از دوش استفاده نمائید.
در حین دوش گرفتن، مهماندار ظرفی حاوی میوه و عسل را قبل از بازگشتتان به صندلی بر روی آن قرار می دهد.

همچنین به محض بازگشت به صندلی یك لیوان نوشیدنی عالی در اختیار شما قرار می گیرد. و البته صندلی شما به حالت تختخواب در خواهد آمد.
Emirates
مسافران یك كیف شستشو (استحمام) حاوی خمیر اصلاح صورت، خوشبو كننده و عطر بلغاری نیز دریافت می نمایند.
شركت هواپمایی اتحاد، دومین شركت بزرگ هواپیمائی كشور امارات بوده و در سطح پروازی فرست كلاس، تعدادی گزینه متفاوت را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. این بخشی از برنامه “اقامتگاه” این شركت است، یك سوئیت سه اتاقه.
Etihad Airways

این اقامتگاه دارای یك اتاق نشیمن با مبل چرمی، دو میز نهارخوری و یك صفحه نمایشگر 32 اینچی است.
اتاق خواب یك تختخواب دونفره و یك نمایشگر 27 اینچی صفحه تخت دیگر را در بر دارد. و اتاق سوم حمام بوده كه در آن امكاناتی مانند دوش كامل، حوله و سشوار قرار گرفته اند.

اگر این اقامتگاه كمی بیش از آن چیزی است كه شما می خواهید، انتخاب دیگر برای شما فرست سوئیت است كه شامل یك صندلی چرمی تختخواب شو،‌ یك حوله شخصی و یك كابینت حاوی لوازم رفع خستگی می باشد.
Etihad Airways

البته غذای شما توسط یك سرآشپز در داخل هواپیما تهیه می شود.
مجلل بودن امكانات پروازی شركت اتحاد فقط به آسمان ها ختم نمی شود. سالن های استراحت نیز به نوبه خود شگفت انگیز هستند.

سالن استراحت این شركت در فرودگاه جِی. اِف. كِی. در شهر نیویورك.
Etihad Airways

طبق نظر محققین وب سایت اینسایدر، كل سالن به شكل ماهرانه نشانگر “طراحی هندسی ویژه شركت اتحاد” می باشد.
سالن استراحت مزبور دارای یك بوفه و یك گزینه اِ لا كارتا برای تهیه غذا و انواع نوشیدنی است.

ده کاری که نباید هنگام بازرسی کیف انجام داد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر