لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> سفر به یونان و بازی با گربه ها
سفر به یونان و بازی با گربه ها

سفر به یونان و بازی با گربه ها

این شغل رویایی با یک خانه ی نقلی زیبا و 55 گربه که باید از آن ها مراقبت کنید.
چند روز پیش، سازمانی به نام امداد گربه های مردم کوچک خدا ( God’s Little People Cat Rescue )،اعلام کرد که یک نفر را برای سرپرستی و نگهداری از پناهگاه گربه هایش استخدام می کند.
این آگهی استخدام خیلی عادی به نظر می رسد، حداقل تا زمانی که متوجّه می شوید که این پناهگاه در یک ساختمان آجری قدیمی که در کنار چند قفس قرار گرفته باشد نیست و در واقع در یکی از جزایر یونانی ” سایروس ( Syros ) ” قرار دارد. که برای بازدید از آن، می توانید رزرو آنلاین هتل انجام دهید. جایی که تمام این گربه ها در آن آزادانه زندگی می کنند!

در ادامه ی متن این آگهی آمده است: ” یک جایگاه شغلی و موقعیت زندگی ویژه، در یک جزیره ی کوچک یونانی به اسم ” سایروس “، که بیشتر به بهشت شبیه می باشد، برای فردی بالغ، عاقل و یک عاشق بالفطره ی گربه که با مدیریت کردن آن ها آشنا است و از حضورشان لذّت می برد، تدارک دیده شده است. “

این نکته را هم متذکر شده اند که به طور مشخص به دنبال کسی هستند که بتواند کارهای روزانه ی این پناهگاه گربه ی یونانی را در غیاب سرپرست قبلی برعهده بگیرد.
“55 گربه را تحت نظارت خواهید داشت و باید توانایی مراقبت از آن ها، غذا دادن به آن ها و معالجه و درمانشان را داشته باشید.”
برای دامپزشکان آموزش داده شده افزایش حقوقی در نظر گرفته شده است.
با داشتن این کار، نه تنها عشق و علاقه ی گربه های بسیاری را به دست می آورید، بلکه خانه ی مدرن کوچکی که تمام هزینه هایش پرداخت شده و باغچه ی مخصوص خودش را دارد، منظره ی حیرت انگیزی از دریای اژه و هم چنین حقوق اندکی به دست می آورید.

علاوه بر همه ی آن ها، شما زمان زیادی را برای گردش در جزیره خواهید داشت، چرا که شیفت کاری شما فقط چهار ساعت است .
گربه

کسانی که می خواهند برای گرفتن پذیرش اقدام کنند باید گواهینامه داشته باشند، زیرا تنها وسیله ی نقلیه ی در اختیار گذاشته شده یک ماشین سواری معمولی است. متقاضیان هم چنین باید با بازدید های مکرّر توریست ها و گردشگران تابستانی مشکلی نداشته باشند.

در این آگهی استخدام درج شده است: ” ما در منطقه ی محافظت شده ی طبیعی یکّه و تنهایی هستیم، که در زمستان سکوت و آرامش ، آن را فرا گرفته است و تابستان های شلوغ و پر سر و صدایی دارد. بدون شک، شما اگر از آن دسته افرادی هستید که از طبیعت و آسودگی آن لذّت می برید و به تنهایی از پس زندگی بر می آیید، در این کار سریع پیشرفت خواهید کرد. با این حال، باید اشاره کرد که با حضور آن همه گربه ی کوچک و بزرگ، به احتمال زیاد، احساس تنهایی نخواهید کرد و از شما انتظار می رود که حتّی با دسته ای از آن در ویلای خود زندگی کنید.”
گربه

بر اساس یک نکته ی ذکر شده در این آگهی، این سمت شغلی برای افراد بالای 45 سال و کسانی که مسئولیت پذیر، قابل اتّکا، صادق، متمایل و علاقه مند به کار و دارای قلب رئوف ، مناسب تر است.
اگر که از نظر شما، این یک شغل رؤیایی به حساب می آید، فقط کافی است رزومه کاری خود را به همراه یک عکس به ایمیلشان ارسال کنید و وقتی که پذیرفته شدید و به آن جا رسیدید، ما را هم در صورت امکان دعوت کنید، تا بتوانیم با گربه ها بازی کنیم!

ده مکان برتر برای سفر انفرادی در سال ۲۰۱۹
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر