لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> پیش‌بینی 7گرایش سفر در سال 2018
پیش‌بینی 7گرایش سفر در سال 2018

پیش‌بینی 7گرایش سفر در سال 2018

در اینجا پیش‌بینی بیشترین گرایش‌های سفری در سال 2018 برای افرادی که به‌ تنهایی سفر می‌کنند، نامزدها، خانواده‌ها و دانشجویان را به شما ارائه می‌دهیم. این پیش‌بینی به شما کمک می‌کند تا برای تعطیلات بعدی خود ی پس از رزرو هتل یک برنامه‌ ریزی با گرایشی خاص داشته باشید.
1. گردشگری آزاد
تعطیلاتی ایده‌آل با ایجاد تعادل کامل میان ماجراجویی و سودمندی. برای دانشجویانی که به‌ دنبال کسب اعتبار در دانشگاه هستند یا متخصصینی در زمینه‌های مختلف که می‌خواهند به جامعه خدمت کنند و تغییری ایجاد کنند، گردشگری آزاد بهترین انتخاب برای تعطیلاتی هدفمند است.
Glamping
2. کمپینگ لوکس
برای تازه عروس و دامادهایی که برای یک ماه‌عسل لوکس با هم به توافق نمی‌رسند و همچنین شهرنشینانی که می‌خواهند تجربه کمپینگ را داشته باشند، طبیعت‌گردی لوکس بهترین شکل گذراندن تعطیلات در سال 2018 است. بهترین مقاصد آسیایی برای چنین کمپینگ لوکسی عبارتند از: تایلند، مغولستان و سریلانکا.
Family Trips
3. سفرهای کوتاه خانوادگی
سفر کوتاه جاده‌ای همراه با خانواده به استان‌های نزدیک بسیار رایج است و پیش‌بینی می‌شود که این گرایش در تعطیلات بهار سال 2018 رشد فزاینده‌ای داشته باشد. چمدان‌هایتان را به‌همراه خانواده ببندید و به شهر، کشور و یا قاره‌ای جدید سفر کنید تا زمانی را به‌ دور از کار و مشغله در کنار خانواده باشید و از آن لذت ببرید.
Adventuring
4. ماجراجویی
جوانان که در میان گروه‌های مسافران بالاترین تعداد را دارند، ماجراجویی را مهم‌ترین معیار سفر می‌دانند. این توریست‌های پرجنب‌وپوش برای اینکه سفری خاطره‌انگیز داشته باشند به‌دنبال راهپیمایی، انواع قایقرانی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و غیره هستند. پیش‌بینی می‌شود سفرهای کوتاه بین‌جزیره‌ای گرایش روبه‌رشدی در میان این گروه از مسافران در سال 2018 باشد.
Exploration Trips 5. سیاحت‌های اکتشافی
برنامه‌ریزی‌ها برای بازدید از «نواحی در معرض خطر» رو به افزایش است و این سیاحت‌ها در سال 2018 تبدیل به گرایشی متداول خواهد شد. بازدید از پارک‌های ملی، کوه‌های یخی و حیات وحش دربین مسافران رو به افزایش است و مسافران علاقه‌مند می‌خواهند پیش از آنکه گازهای گلخانه‌ای اثرات مخرب خود را روی این مناظر طبیعی فراموش‌شده بگذارد بهترین تجربه را از سفر به این مناطق داشته باشند.
Train Travels
6. سفر با قطار
سفر با قطارهایی که خطوط قدیمی راه‌آهن را سیر می‌کنند روز به روز در بین مسافران محبوب‌تر می‌شود. مسافرانِ تنها، می‌توانند با استفاده از این قطارهای قدیمی به گروه‌های دیگر مسافران در طول مسیر بپیوندند. تنهایی سفرکردن کم‌کم دارد از بین می‌رود و سفرهای اجتماعی که در طول آن با افرادی با فرهنگ‌های مختلف ملاقات می‌کنید رو به افزایش است.
Healing Holiday

7. سفرِ درمانی
در تعطیلاتی که مخصوص سلامتی روح و جسمتان است خود را غرق کنید. درمان، یوگا و جلسات اِسپا تنها چند مورد از فعالیت‌های «سفرِ درمانی» است که شما می‌توانید از آنها لذت ببرید. درحالی‌که در سفر هستید به خود نیروی تازه ببخشید و سطح سلامتی‌تان را بالا ببرید و با وضعیت جسمانی بهتر و رویکردی شادتر به زندگی پرمشغله خود بازگردید.
تا دیر نشده و سال 2018 به پایان نرسیده به‌دنبال گرایش مورد پسندتان بروید و بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر را برای خود برنامه‌ریزی کنید.

گردشگری داخلی روسيه از مزايای برگزاری رويداد جام جهانی فوتبال بهره مند شد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر