لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> سفر به کرمان و قلمرو کلوت ها و نحوه اقامت در شهر شهداد
سفر به کرمان و قلمرو کلوت ها و نحوه اقامت در شهر شهداد

سفر به کرمان و قلمرو کلوت ها و نحوه اقامت در شهر شهداد

کرمان دیار کریمان، شهری با آب و هوای کویری و مردمی خونگرم و مهربان. شهری با جاذبه های گردشگری فراوان از جمله: باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم، روستای میمند، قنات ایرانی و کویر لوت، که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند.
برای مشاهده اطلاعات مناطق توریستی بیشتر و مشاهده هتل های کرمان، می توانید به صفحه اطلاعات گردشگری کرمان مراجعه کنید.
با خنک شدن هوا، کویرنوردی و سفر به مناطق مرکزی ایران دوباره رونق می گیرد. حال وهوای سفر ما را راهی شهر کرمان می کند. قصد داریم به یکی از گرمترین نقاط روی کره زمین برویم و در اقامتگاهی با معماری سنتی اقامت داشته باشیم.

در فاصله 90 کیلومتری از کرمان، شهر باستانی شهداد قرار دارد. مناظر تماشایی کویرهای شهداد، وسوسه برانگیز است.
وقتی طبیعت هنرنمایی می کند. اینجا، قلمرو کلوت های شهداد است. کلوت ها پدیده های طبیعی و بی نظیر در دنیا هستند که باد و آب، عامل شکل گیری آنهاست.
این منطقه یکی از گرمترین نقاط روی کره زمین است که هیچ موجود زنده ای و حتی هیچ گیاهی در آن تاب و تحمل زندگی را نداشته است.
از کویرنوردی در کلوت های شهداد لذت ببرید و از آسمان لاجوردی و پرستاره کویر نیز غافل نشوید.
برای اقامت در شهر شهداد، پیشنهاد ما اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو شهداد کرمان است. این اقامتگاه از مهرماه سال 1395 پذیرای گردشگران این منطقه است. به خاطر داشته باشید که به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، برخی اتاق های اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو شهداد فاقد یخچال، حمام و سرویس بهداشتی هستند. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در این اقامتگاه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.
همچنین در صفحه اطلاعات این اقامتگاه شما می توانید عکس های مختلف و اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه اقامتگاه بوم گردی کاشکیلوه را مشاهده کنید و در نهایت با دید باز و هوشمندانه سفر خود را آغاز نمایید.

روستای سیرچ کرمان، زیبایی در دل کویر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر