لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> برای رفتن به سفر چه چیزهایی را همراه خود ببریم
برای رفتن به سفر چه چیزهایی را همراه خود ببریم

برای رفتن به سفر چه چیزهایی را همراه خود ببریم

سفر همواره نظر کوهنوردان، اسکی‌بازان، عکاسان و عاشقان طبیعت زیادی را به خود جلب می‌کند. از آنجایی‌ که دمای هوا و زمان سفرمتغیر است، دانستن اینکه چه چیزهایی را با خود به همراه داشته باشید می‌ تواند یک چالش محسوب شود.
هنگامی‌که لیست وسایل خود را برای رفتن به سفرتهیه می‌کنید و رزرو انلاین هتل انجام داده اید، باید کفش‌ها و لباس‌‌های فانتزی را فراموش کنید و به‌ جای آنها تعداد زیادی ژاکت، کفش‌های راحت و محافظی در برابر نور خورشید، باران و حشرات همراه خود ببرید.
چمدان
کوله‌پشتی مسافرتی 3در1: برای سفرهایی که بیشتر در فضای باز هستید چمدان‌های چرخ‌دار را فراموش کنید و به‌جای آنها از کوله‌پشتی‌های چندمنظوره استفاده کنید. کوله‌پشتی‌های 33 لیتری که از جنس نایلون ضد آب هستند در اغلب خطوط هوایی مجاز می‌باشند.
لوازم شخصی
لوازم شخصی
کوله‌پشتی فوق‌سبک: این کوله‌ پشتی‌های کوچک ضد آب و سبک برای کوه‌نوردی و دیگر ماجراجویی‌ها در فضای باز بسیار مناسب هستند. شما در هواپیما می‌توانید آن را زیر صندلی روبرویی قرار دهید یا اینکه آن را تا کنید و در کیسه مخصوصش قرار دهید.
ملزومات سفرهای هوایی
تبلت: همراه داشتن تبلت در پروازهایی که سرگرمی‌های معمول را ندارند بسیار مفید است و شما می‌توانید از فیلم‌ها، موزیک‌ها و مطالب خواندنی خودتان لذت ببرید.
هندزفری: من هندزفری‌های کوچک را به هدفون‌های بزرگ ترجیح می‌دهم زیرا کمتر جلب توجه می‌کنند و حمل آنها ساده‌تر است.
چشم‌بند پارچه‌ای: اگر می‌خواهید در هواپیما چرتی بزنید، از این چشم‌بندها استفاده کنید.
اسنک: همراه‌ داشتن نوعی اسنک چه درهواپیما و چه در پیاده‌روی مفید است.
کفش
کفش
پوتین کوه‌نوردی: شما که نمی‌خواهید بدون پوتین کوه‌ نوردی را طی کنید. بسیاری از مسیرهای و راه‌های باریک صخره‌ای هستند و زمانی که خیس می‌شوند بسیار لیز می‌شوند. اگر در سفر خود بالا و پایین‌ رفتن های زیادی از تپه‌ها دارید پوتینی با محافظ مچ پا تهیه کنید.
کفش پیاده‌روی راحت: در روزهایی که در شهر می‌گردید و فعالیت کمتری دارید کفشی بردارید که هم راحت باشد و هم برای یک شام غیررسمی مناسب باشد.
لباس
لباس
جین: حداقل باید یک شلوار جین برای مواقعی که می‌خواهید به بازدید از جاهای دیدنی و یا با تیپی غیررسمی به رستوران بروید در لیست لوازم شما در سفر باشد.
شلوار کوه‌نوردی: شلوارهایی که سریع خشک می‌شوند و ضد آب هستند یکی از ضروریات کوه‌نوردی در مین هستند.
تیشرت: اگر در تابستان به سفر می‌روید چند تیشرت آستین‌کوتاه اسپرت همراه داشته باشید. اگر در دیگر فصول سال سفر می‌کنید تیشرت آستین‌بلند گزینه مناسب‌تری‌ ست.
زیرپوش: در ماه‌های سردتر باید زیرپوش بپوشید تا شما را گرم نگه دارد.
پلیور: یک یا دو پلیور راحت برای شب‌های پاییز و زمستان همراه داشته باشید.
جوراب گرم: لذت‌بردن از کوه‌نوردی در حالی‌که انگشتان پاهایتان یخ کرده کار دشواری‌ست.
لوازم آرایشی و بهداشتی
کرم ضد آفتاب: در هر موقع از سال، یکی از لوازم ضروری در سفرهایی که فعالیت‌های فضای باز در آنها زیاد است کرم ضد آفتاب است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
چگونه اتاق هتل را به مکانی راحت تر تبدیل کنیم
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر