لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور
هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور

هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور

یاسوج یکی از شهرهای زیبای سرزمین مادری است که سکونتگاه مردمان خونگرم و مهمان نواز لری است. یاسوج را دیار آب های روان می نامند زیرا از آبشارها و طبیعت زیبایی برخوردار است و هر ساله بسیار از طبیعت دوستان راهی این شهر می شوند تا با دوری از زندگی ماشینی روزمره، دمی را به آرامش در قلب طبیعت سپری کنند. از جاذبه های طبیعی این منطقه می توان به آبشار تنگ مرادی و طبیعت شهر سی سخت اشاره کرد. گذر رود بشار از وسط شهر یاسوج نیز، منظره ای زیبا را به وجود آورده است که دیدنش خالی از لطف نیست.
همواره یکی از دغدغه های سفر، داشتن جایی برای استراحت و داشتن یک خواب راحت است. برای بهبود کیفیت خدمت رسانی به گردشگرانی که قصد اقامت در این شهر را دارند، هتل چهار ستاره خضوعی یاسوج در دست احداث است.
هتل خضوعی در زمینی به وسعت 10 هزار مترمربع در حال ساخت می باشد که پس از بهره برداری فضای مناسبی را جهت اقامت مهمانان گرامی فراهم خواهد کرد. طبق برنامه ریزی ها این هتل دارای سالن اجتماعات، مجموعه آبدرمانی، سالن بدنسازی و 3 رستوران خواهد بود که از جمله امکانات این مجموعه به شمار خواهد آمد. پیشرفت فیزیکی این هتل اکنون حدود 65% می باشد.
تصویری از هتل در حال ساخت خضوعی را مشاهده می کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل کوثر رامسر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر