لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> با بهترین دوستتان به سفر بروید
با بهترین دوستتان به سفر بروید

با بهترین دوستتان به سفر بروید

نمی شود در بی نظیر بودن سفر، به اندازه ی کافی تأکید داشت، اما چیزی که آن را حتی از قبل هم بهتر می کند، سهیم کردن این تجربه با بهترین همراه شماست. کسی که ریتم شخصی، علایق و سرگرمی هایش همانند شماست و رفیق همیشگیتان به حساب می آید. چیزی که حتی از این هم بهتر است، زمانی است که بعد از رزرو هتل متوجه می شوید، که بهترین دوست شما این یار و یاور مسافرتی است. در اینجا به 9 دلیل اشاره خواهیم کرد که چرا بهترین دوست شما، بهترین یاور سفر نیز می باشد.

1 – برنامه ریزی برای سفر سرگرم کننده و جذاب می شود

هر کسی به این کار علاقه ای ندارد. اگر صادق باشیم، متوجه خواهیم شد که بعضی وقت ها بسیار پر دردسر می باشد، اما وقتی که می توانید تمام روز را به ارسال پیامک و اشتراک گذاشتن آن بار نوشیدنی تاپاس در بارسلونا با دوستتان، که تعریفش را شنیده اید و یا آن سایت و استودیوی فیلمی که هری پاتر در آن فیلمبرداری شده است و نمی توانید برای دیدنش در شهر آکسفورد صبر کنید، بپردازید، برنامه ریزی برای سفر خیلی سرگرم کننده می شود.
سفر با دوست صمیمی

2 – اسباب و وسایل را آماده کردن آسان تر می شود

از نظر من، لوازم را جمع آوری کردن از برنامه ریزی برای سفر، خیلی بد تر و خسته کننده تر می باشد و حضور کسی که بتوانید لیست ایده های وسایل مورد نیازتان را با او رد و بدل کنید، خیلی کمک می کند. هم چنین، سبک تر بودن بار دوستتان این را به شما میاموزد که چگونه از شر لوازم اضافی راحت شوید، فقط چیز هایی که لازم دارید را با خود همراه کنید و در سفر قابلیت تحرک بیشتری را داشته باشید. صحبت کردن در مورد بار بندی با دوستتان حتی ممکن است این انگیزه را به شما بدهد که به کار خود سرعت ببخشید و آن را به بعد ها موکول نکنید.
سفر با دوست صمیمی
3 – شوخی ها و جک های خودمانی بیشتر
همین الان هم احتمالاً خیلی چیز هایی دارید که بین خودتان به آن می خندید، ولیکن زمانی که در حال دوچرخه سواری، در جزایر مالتا گم می شوید، به تاکسی سواری در پرتغال می روید و یا کل شب را با یک زوج ژاپنی، به صحبت درباره ی جنگل های آئوکیگاهارا می پردازید، خیلی جک های خودمانی دیگری هم به آن ها اضافه خواهد شد. این لذت واقعی سفر با دوست صمیمیتان است. در طول سفر با یکدیگر لحظاتی را تجربه خواهید کرد، که حتی تصور آن برای دیگران غیر ممکن خواهد بود.
4 – به راحتی با مشکلات کنار می آیید
بعد از گذشت چند روز، ممکن است بخاطر بعضی از کار هایی که دوستتان انجام می دهد آزرده خاطر شوید، مخصوصاً وقتی که مدت های طولانی را با یکدیگر بگذرانید، که مسئله ای بسیار طبیعی می باشد. با این وجود، با رو در رو شدن با این رنجش ها و صحبت و درد دل کردن با یکدیگر، معمولاً می توانید خیلی راحت به زمینه های مشترکی برسید و با هم آشتی کنید، که خود دوستی شما را از قبل هم قوی تر می کند.سفر با دوست صمیمی
تازه، از آن جهت که دوست صمیمیتان، به احتمال زیاد، شما را از دیگران بهتر می شناسد، روش به دست آوردن دل شما را بعد از یک جر و بحث هم می داند. بنابراین، دعوا هایی که پیش خواهد آمد، زود به صلح می انجامد، که در جاده و راه، این مسئله خیلی مفید است.
5 – برای اینستاگرام بهترین عکس هایتان را می گیرید
در اینجا، حضور بهترین دوستتان در سفر بسیار سودمند است. اولاً ، هیچکس بهترین زاویه ی عکس برای شما را بهتر از دوستتان نمی داند، دوماً، با اینکه وقتی برای بار سی ام که از شما می خواهند که سلفی بگیرید عصبانی و خشمگین می شوید، حداقل می دانید که او همیشه خوب افتادن شما را در عکس، در نظر می گیرد. از این مسائل پیش پا افتاده که بگذریم، عکس ها همیشه برای به یاد آوردن لحظات شیرین سفرتان بسیار مفید هستند.
سفر با دوست صمیمی
6 – نام های مستعار مسافرتی
زمانی که در سفر با افراد جدیدی آشنا می شوید، به خاطر سپردن اسم همه کار مشکلی است ، برای همین اسم گذاشتن بر روی همه در میان خودتان، سلاح مخفی شما به حساب می آید. بعد از مدتی همه تبدیل می شوند به ” آن پسر های استرالیایی ” یا ” آن خانم هایی که انگشت های عجیبی داشتند ” در مورد اسم دوم توضیح بیشتری نخواهم داد! البته، اگر خودتان دو نفر اسم خلق کنید، همیشه بهتر در خواهد شد.
سفر با دوست صمیمی
7 – از محدوده های همیشگی خود خارج می شوید
یکی از بهترین فرصت هایی که داشتن یک دوست صمیمی برای هر فرد ایجاد می کند ، تشویق کردن به تجربه ی کار های جدید است، که خود باعث می شود در موقعیت هایی قرار بگیریم که برایمان خجالت آور می باشد. این موقعیت در سفر چند برابر مفید تر می شود. بدون آن، شما ممکن است هیچوقت نخواهید که در قفس کوسه به زیر آب بروید و یا وارد یک مسابقه ی هات داگ خوری در شهر سن دیگو شوید. در نهایت، منظور من این است که ، در حضور کسی که شما را به تجربه ی چیز های جدید دعوت می کند، بیشمار موقعیت جدید برای شما فراهم می شود.
سفر با دوست صمیمی
8 – یکی می شوید

وقتی با کسی مدت زمان زیادی را می گذرانیم، به مرور مثل هم رفتار می کنیم، حرف می زنیم و فکر می کنیم و با اینکه احتمالاً شما دوستتان را بخاطر طرز فکر و دیدگاه متفاوت و خاص خود دوست دارید، در طول سفر یک شکل شدن این موارد خیلی هم چیز بدی هم نیست. بهترین چیزی که از هم سو شدن رفتار ها و تفکرات شما در سفر بدست می آید، تجربه ای مشابه با تنهایی سفر کردن است، بدون اینکه لازم باشد که واقعاً تنها باشید!

9 – بهترین دوست + سفر = دوستی حتی عمیق تر

اگر که فکر می کردید که همه چیز را درباره ی بهترین دوست خود می دانید، با سفر کردن با آن ها نظرتان کاملاً تغییر خواهد کرد. با تجربه ی گردشگری با بهترین دوستتان، به عنوان یک فرد، درک بیشتر و عمیق تری از آن ها کسب می کنید و پایه های اعتمادتان به یکدیگر را برای آینده و دیگر سفر های خود، محکم تر می کنید.
از نظر من دوستانی که با هم سفر می کنند، همیشه در کنار هم می مانند، به علاوه، سفر کردن به کشور های مختلف بدون حضور بهترین دوستمان، چه صفا و لذتی دارد؟

سفر با کشتی کروز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر