لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> در فرودگاه شیک بپوشید
در فرودگاه شیک بپوشید

در فرودگاه شیک بپوشید

صف های طولانی، رستوران های شلوغ و حمام های چندش آور فرودگاه ها زیاد چشم نواز نیستند اما رزرو آنلاین هتل و خریدن لباس های شیک و راحت مناسب فرودگاه، اعتماد به نفس و راحتی شما را از گیت امنیتی تا کابین هواپیما افزایش می دهد.


ملزومات لباس فرودگاه

اینجا مواردی را ذکر می کنیم تا بدانید چگونه شخصیت درونی خود را کنترل کنید و بتوانید تمرکز بیشتری برای جستجوی بهترین ها و داشتن احساس بهتر در فرودگاه داشته باشید.


شلوار ورزشی

لباس های ورزشی مناسب فرست کلاس، بهترین دوست شما برای داشتن لباس فرودگاه خنک و راحت است. اگر گرمکن می پوشید و با این وجود هنوز هم می خواهید لباستان تاثیر گذار باشد، شلوارهای ورزشی زنانه Everlane’s GoWeave و یا شلواهای مردانه lululemon’s Commission را امتحان کنید. برای داشتن لباس های عادی و غیر رسمی، شلوارهای ورزشی و کلاسیک آدیداس در انواع مدل ها و برای همه نوع لباس فرودگاهی موجود است.

شلوار جین

شلوار جین راحت

اگر تیپ ورزشی دوست ندارید، قدرت شلوار جین محبوبتان را دست کم نگیرید. شلوار جین اندامی یا کشی می تواند به اندازه گرمکن راحت باشد و در عین حال شیک تر هم به نظر بیاید. به جای خرید شلوار جین جدید به دنبال جین های کارکرده راحت باشید چون وقتی در هواپیما نفخ شکم دارید یا در یک صندلی کلاس اکونومی گیر افتاده اید، زمان امتحان کردن شلوار جدید نیست. از اینکه لباس هواپیما را با ست محبوب خودتان درست کنید اصلا نترسید یا یکی از 12 شلوار جین که می توانید با آن بخوابید را قبل از سفر بعدی امتحان کنید.

کفش ورزشی

کفش ورزشی
کفش های ورزشی زشت اما مد روز به این معناست که افراد مشهور در حال رواج دادن و بازگشت به استفاده از کفش های ورزشی سفید و مایه شرمساری گذشته هستند یعنی همان کفش های از مد افتاده دهه 90 پدران دوباره در حال استفاده هستند.
با انتخاب کفش ورزشی محبوب ومناسب برای لباس فرودگاهی غیر رسمی خود، از مدل های مقرون به صرفه بهره ببرید. من به شخصه کفش سفید مدل Vans Sk8-Hi Slims را دوست دارم اگرچه در رنگ های متنوع دیگر هم موجود است. افراد مشهور طرفداران نوظهور برندهایی مثل Fila و Reebok هستند که هم مقرون به صرفه اند و هم خدمات بعد از فروش زیادی دارند.
کفش راحتی
کفش های راحتی
کفش های زشت و مضحک را دوست ندارید ؟ کفش های راحتی برای عبور از خط امنیتی فرودگاه، راضی کننده ترین نوع کفش هستند و همچنین به راحتی می توانید در داخل هواپیما تبدیل به کفش های راحت و سبک می شوند. اگر می خواهید در بخش امنیت حمل و نقل به مشکل بر نخورید، سراغ کفش های بدون بند Allbirds Loungers بروید که هم برای زنان و هم برای مردان به شکل های مختلف مثلا در فصل سرد از جنس پشم مرینو و در فصل سرد به شکل فوق العاده قابل تنفس موجود است.

دنبال کفش های راحت اما تاثیرگذار و شیک هستی؟ کفش های راحتی برندهای مثل کالوین کلین و کیت اسپید در عین جذاب و شیک بودن بسیار هم راحت هستند.
کیف

یک کیف کوچک کراس بادی
شما باید یک وسیله پوشیدنی داشته باشید تا بتوانید لوازم شخصی مانند پاسپورت، کارت ویژه سوار شدن به هواپیما، کیف پول و… را در آن حمل کنید. کیف های کراس بادی یا کیف های کمربندی ( ورژن جدید کیف کمری ) قابلیت حمل تمام وسایل بسیار مهم شما را دارد و در زمان پرواز می توان آن را بین لوازم شخصی پنهان کرد.

کیف کراس بادی ضد سرقت Arden Cove ضد آب نیز است و بخاطر داشتن جاهای مخصوص کارت و قسمت های زیپ دار به عنوان کیف پول هم از آن استفاده کرد، زمانیکه در فرودگاه کیف همراهم نیست و یا زمانیکه در مقصد مورد نظر در حال گشت و گذار هستم به عنوان کیف لوازم شخصی از آن استفاده می کنم. اگر ماجراجویی را دوست دارید و به دنبال امتحان کردن کیف کمری هستید در این بخش کیف های کمری بسیار شیک را می توانید مشاهده کنید.

ژاکت

ژاکت بافتنی شل و نرم
لباس شما چه ژاکت کشف باف پشمی سبک باشد و چه پالتوی ضخیم و سنگین تا بالای زانو باشد، با ژاکت های بافتنی شما احساس می کنید یک فرد معروف هستید که در فرودگاه گشت می زند و همچنین درهواپیما نیز به عنوان یک پتوی گرم می توان از آن استفاده کرد.

ژاکت هایی مثل ژاکت پشمی نرم و جلو باز Sheln بدون اینکه احساس ضخیم و سنگینی بکنید شما را گرم نگه می دارند. برای مردان، ژاکت هایی مانند Banana Republic’s Sweater Bomber بدون چروک می مانند و پارچه رطوبت گیر برند COOLMAX دارند.

شال

شال خیلی بزرگ

یک وسیله مفید که به لباس فرودگاه شما رنگ می بخشد و به عنوان پتو یا بالشتک برای صندلی نا مناسب هواپیما هم به کار می رود. شال بافتنی رنگی مثل شال بافتنی بلند ASOS هم راحت است و هم شیک. برای مردان برند زارا گزینه های متنوعی از شال های سبک وزن و یا با پارچه های ضخیم تر دارد.

چمدان

چمدان چرخ دار با بدنه سخت

با انتخاب چمدان چرخ دار به جای کوله پشتی می توانید چمدان دارای چرخ را به راحتی در فرودگاه حرکت دهید. چمدان GeniusPack’s Aerial انخاب من است چون به راحتی در فرودگاه قابل حمل است انگار که خودش کنار من به نرمی حرکت می کند و حتی با وجود آنکه لوازم شخصی روی آن بالا پائین می شوند، کنار من روی چهار چرخش سر می خورد. بدنه بیرونی شیک آن جای گذاشتن لوازم بسیاری به شکل محفظه های زیپ دار دارد و این اسپینر جادار در بیشتر شرکت های هواپیمایی محدودیت حمل دارند.

غینک آفتابی

عینک آفتابی
لباس فرودگاه تمام افراد مشهور یکسان است و عینک آفتابی جزو ضروریات سفر است و در ترمینال شلوغ هم به درد بخور است. عینک با درجه انعکاس بیشتر نور باعث جذب کم تشعشع می شود و حفاظی برای چشم های خسته در برابر نور خورشید است و باعث می شود چشم های شما قرمز نشوند. عینکی متناسب با استایل خود انتخاب کنید مانند عینک های با قاب کوچک برند Ray Ban و یا عینک با قاب لبه دار Warby Parker.

پرتأخیرترین فرودگاه های بزرگ جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر