لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 12 دروغ رایج كه در طول سفر به خود می گویيد
12 دروغ رایج كه در طول سفر به خود می گویيد

12 دروغ رایج كه در طول سفر به خود می گویيد

همه ما گاهاً این كار را انجام می دهیم. در طول مسافرت دروغ های سفید كوچكی را به خود می گوئیم. بعضی از این دروغ ها به این دلیل طراحی شده اند كه با شنیدن آنها احساس بهتری در رابطه با انتخاب هایمان داشته باشیم،‌ و برخی دیگر فقط توهماتی هستند كه در مواقعی كه احساس ناراحتی داریم،‌ كاربرد دارند (حتی اگر عمیقاً مطمئن باشیم كه واقعی نیستند). زمان هایی كه در مسافرت به سر می برید، چند بار خود را مجبور به باور كردن این دروغ ها می كنید؟
من با پیاده روی، تمام غذایی را كه خورده ام، هضم نمودم (سوزاندم)
من امروز چندین مایل پیاده روی كردم. این پیاده روی به طور كامل اثرات پیتزا، نوشیدنی و بستنی را كه خورده ام، در بدنم از بین می برد، ‌به طوری كه بدنم در حال ویران شدن است. منظورم این است كه احتمالاً وزن بدنم هم كاهش پیدا خواهد كرد، چراكه در طول این سفر فعالیت های ورزشی ام بسیار زیاد است!
اشتباهات در سفر
این چمدان دقیقاً به اندازه ای است كه قابل حمل باشد
واقعاً نمی توانم آن را بلند كنم و چون وسایل زیادی در درون آن قرار گرفته، زیپ آن به سختی بسته شده است، اما اندازه آن در محل دریافت وسایل در فرودگاه كاملاً متناسب خواهد بود. باور كن من در كار بسته بندی فوق العاده هستم.
اشتباهات در سفر
من نیازی به هتل ندارم، در هواپیما / اتوبوس / قطار مدت زمانی را استراحت كرده و خواهم خوابید
اجازه دهید ببینیم، اگر مسیر دو شهر را در طول شب با اتوبوس طی كنم،‌ نه ساعت طول خواهد كشید. به محض سوار شدن،‌ می خوابم و در حالی كه بر روی صندلی به صورت عمودی نشسته ام و اطرافم پر از افراد ناشناس است،‌ به خواب عمیقی فرو خواهم رفت. در انتهای مسیر و پس از هشت ساعت،‌ سرحال و شاداب بیدار شده و به محض رسیدن به مقصد،‌ در عین اینكه قوای خود را از نو بدست آورده ام، آماده گشت و گذار در آن خواهم بود! من از همه آن افرادی كه بی دلیل و بیهوده پول خود را صرف رزرو هتل برای یك شب اضافی می نمایند، باهوش تر هستم.
اشتباهات در سفر
من ایمیل كاری خود را چك نخواهم كرد
من خارج از محل و زمان كار آن پیغام را دریافت نموده ام، و بنابراین تا زمان برگشتم به محل كار، قصدی برای چك كردن آن ندارم! مگر اینكه رئیسم درباره آن پروژه پاسخی بخواهد و مطمئن هم نیستم كه كارهای پروژه دیگر درحال انجام شدن است یا خیر.
اشتباهات در سفر
پرواز ساعت شش صبح فردا، پرواز بدی نخواهد بود
پروازی كه اول وقت و زود انجام خواهد شد، 100 دلار ارزان تر از پروازی است كه در زمان مناسب انجام می گیرد. من خیلی زود خواهم خوابید و تمام وسایل خود را نیز از قبل جمع كرده و شب قبل از پرواز همه چیز را آماده خواهم كرد، بنابراین اینكه ساعت 3 صبح از خواب بیدار شده و 2 ساعت زودتر از زمان مقرر به فرودگاه برسم، مشكل خاصی نخواهد بود!
اشتباهات در سفر
لحاف موجود در اتاق هتل كاملاً شسته شده است
من تمام داستان ها و خبرهایی كه در مورد لحاف های موجود در اتاق های هتل ها كه شسته نشده و مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند را خوانده ام، اما این مسافرخانه كنارجاده ای به نظر كاملاً قانونی بوده و اطمینان دارم كه این لكه روی لحاف، بخشی از طرح روی پارچه آن است. من قصد دارم آن را با خیال راحت استفاده كرده و با خودم بگویم كه به تازگی شسته شده است.
اشتباهات در سفر
البته كه این را خواهم پوشید
من به شدت در طی این سفر به این (لباس شنا / كفش پاشنه بلند / لباس تجملی / لباس خارج از فصل) نیاز خواهم داشت. منظورم این است كه اگر به یك میهمانی دقیقه آخری در استخر یا یك میهمانی عصرانه با كراوات سیاه دعوت شده و چیزی برای پوشیدن نداشته باشم،‌ تكلیف چه خواهد بود؟
اشتباهات در سفر
ما در هر حال زمان خاصی را در هتل سپری نخواهیم كرد
ما تمام زمان خود را در بیرون از هتل و برای گشت و گذار گذرانده و خود را در اتاق هتل حبس نخواهیم كرد، بنابراین در كُل رزرو هتل كثیف و ارزان قیمت برای پس انداز چند دلار،‌ تأثیر آنچنانی بر روی مسافرت ما نخواهد گذاشت!
اشتباهات در سفر
این كفش ها،‌ پای من را زخم نخواهند كرد
منظورم این است كه همین دیروز آنها را خریدم، اما واقعاً بانمك هستند و مطمئناً بعد از یك روز كامل پیاده روی با آنها، پای من را زخم نخواهند كرد. همچنین این دمپائی های لاانگشتی برای پیاده روی در شهر بسیار كاربردی و مناسب هستند!
اشتباهات در سفر
هوا خیلی هم سرد نخواهد بود
مطمئناً، پیش بینی ها حاكی از دمای 50 درجه است، اما عملاً 60 درجه خواهد بود، كه به نوعی گرم به حساب می آید و تمام مدت روز را پیاده این طرف و آن طرف رفته و به این دلیل احساس گرما خواهم داشت و نیازی به همراه داشتن كت یا كاپشن نخواهد بود.
اشتباهات در سفر
هوا خیلی هم سرد نخواهد بود
مطمئناً، پیش بینی ها حاكی از دمای 50 درجه است، اما عملاً 60 درجه خواهد بود، كه به نوعی گرم به حساب می آید و تمام مدت روز را پیاده این طرف و آن طرف رفته و به این دلیل احساس گرما خواهم داشت و نیازی به همراه داشتن كت یا كاپشن نخواهد بود.
اشتباهات در سفر
تمام طول سفر را به شبكه های اجتماعی سر نخواهم زد

از اینكه همیشه مشغول استفاده از فیسبوك / اینستاگرام / اسنپ چت هستم، خسته شده ام. من از این مسافرت به عنوان وسیله ای برای قطع ارتباط با فناوری و حضور در فضای حقیقی استفاده خواهم كرد! به جز در طول حضور در این قطار به دلیل اینكه كسل كننده بوده و اینترنت وای فای هم در دسترس است … .

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
نكاتی برای مسافرت های آخر هفته
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر