لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> برج العرب جمیره در دوبی؛ لوکس ترین هتل جهان
برج العرب جمیره در دوبی؛ لوکس ترین هتل جهان

برج العرب جمیره در دوبی؛ لوکس ترین هتل جهان

برج العرب جمیره در یک جزیره مصنوعی ساخت دست انسان و در 280 ماری ساحل دوبی واقع شده است. این هتل بسیار لوکس تنها ساختمانی است که در این جزیره مصنوعی قرار داشته و با یک گذرگاه دورانی به خاک اصلی دوبی متصل می شود. هتل برج العرب در 15 کیلومتری داون تاون در دوبی و 25 کیلومتری فرودگاه بین المللی دوبی واقع شده است. پارک آبی وادی وحشی (Wild Wadi Waterpark) در ورودی هتل واقع شده و مدینه جمیره که یک مجموعه هتلی، غذاخوری و سرگرمی است بعد از آن قرار می گیرد.
برج العرب جمیره به شکل یک بادبان ساخته شده که به تاریخچه دریانوردی دوبی اشاره دارد. این مجموعه بزرگ به دلیل سبک معماری دیدنی و البته سادگی آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است که ارزش رزرو هتل و پرداخت بهای زیاد را دارد. فضای داخلی هتل، برخلاف بیرون آن بسیار مجلل بوده و از ستون های طلایی، رنگ های روشن و درخشان برگرفته شده از عناصر طبیعی، ورقه های طلا و بیش از 30 نوع متفاوت سنگ مرمر تزیین شده است که از آن میان می توان به سنگ مرمر استاتواریو اشاره کرد که میکل آنجلو نیز از آن در شاهکارهای معماری خود بهره برده است.
برج العرب جمیره
درحالی که فضای داخلی و دکوراسیون برج العرب جمیره از هر لحاظ گرانقیمت و مجلل و سنتی است اما تراس بیرونی آن حال و هوای بسیار مدرنی داشته و یه شهری مانند کالیفرنیا شبیه است. این تراس که حدود 300 فوت به سمت دریا کشیده شده است از دو
استخر بزرگ شامل یک استخر آب شور، 32 کلبه عربی دارای مستخدم و 120 تخت بسیار لوکس برای آفتاب گرفتن سود می برد
برج العرب جمیره
همچنین یک محل سرو نوشیدنی های مختلف نیز در کنار یک ساحل شنی و رستوران و باری که می توان در حالت درازکش نیز ازآن ها استفاده کرد در این فضای باز واقع شده است.
تعداد گارسن ها و کارکنان برج العرب قابل توجه بوده و هر چیزی که لازم داشته باشید به سرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از دیگر امکانات این هتل و مجموعه تفریحی بزرگ می توان به ساحل مصنوعی، یک مرکز ورزشی فیتنس، باشگاه کودکان، خشکشویی، پارکینگ، استخر، رستوران، خدمات اتاقی، سونا، اسپا، اتاق بخار و حمام عربی اشاره کرد.
برج العرب جمیره
این هتل دارای 202 سوییت است که هر کدام از دو طبقه تشکیل شده و راه پله ای آن ها را به هم متصل می کند. هر اتاق دارای شیشه هایی از کف تا به سقف است و یک پیشخدمت اختصاصی نیز به هر اتاق تخصص می یابد تا جایی که نسبت پرسنل به هر اتاق 8 به 1 خواهد بود. در طبقه اول هر سوییت یک اتاق خواب قرار دارد که با ترکیبی از رنگ های آبی، قرمز تند و زرد بسیار روشن رنگ آمیزی شده و کاناپه هایی بزرگ و مبلمان مطلا نیز در آن قرار دارد.
برج العرب جمیره
از دیگر ایتم های جالب در درون هر سوییت یک آینه بسیار عجیب و بزرگ در سقف است که درست روی تختخواب قرار می گیرد. یک میز بزرگ نیز در هر سوییت قرار دارد که روی آن یک لپ تاپ همراه با پرینتر، یک تلویزیون و ماشین قهوه اسپرسو ساز نیز قرار دارد که همگی با طلا تزیین شده اند. در حالی که فضای درون هتل را نمی توان آرامش بخش ترین هتل جهان دانست اما بدون شک کمتر هتلی با این میزان از جلال و شکوه و آیتم های پرهزینه خواهد یافت. حمام و دستشویی نیز به همین اندازه مجلل و باشکوه است با یک وان شبیه گردآب که 4 نفر را براحتی در خود جای می دهد.
برج العرب جمیره
در کل 9 رستوران و محل سرو نوشیدنی در برج العرب جمیره وجود دارد که می توانید از هر کدام از آن ها بهترین غذاها و نوشیدنی ها را سفارش دهید. خوردن نوشیدنی های مخصوص در رستوران و بار طبقه 27 اُم تجربه ای فراموش نشدنی است، نمای شهر در هنگام شب بسیار خیره کننده بوده و غذاهای ترکیبی که در این مکان سرو می شوند ترکیب بسیار منحصر به فرد و جالبی دارند که در هیچ جای دیگری دیده نمی شود.
برج العرب جمیره
رستوران المحاره با سرپرستی یک سرآشپز سرشناس بریتانیایی به نام ناتان اوتلا و آشپزانی خبره در زمینه پخت غذاهای دریایی را نیز نباید نادیده گرفت؛ جایی که مرکزیت رستوران را یک آکواریم بسیار بزرگ و زیبا تشکیل داده است. در رستوران المنتها در طبقه 27 اُم نیز نهایت زیبایی و لذت را تجربه خواهید کرد که بهترین غذاهای فرانسوی البته با قیمتی نسبتاً بالا در آن سرو خواهد شد. در یکی از سه رستوران اصلی این هتل بزرگ صبحانه سرو می شود که همان رستوران باب الیام بوده و در کنار یکی از استخرها قرار دارد که می توانید انواعی از غذاهای سرد و گرم را تجربه کنید.
برج العرب جمیره

در فصول خلوت سال هزینه هر اتاق برای اقامت از 1000 پوند آغاز شده و در فصول شلوغ قیمت ها از 2.674 شروع می شود که همراه با آن صبحانه و وای فای رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای افراد دارای معلولیت نیز اتاق هایی خاص با آسانسور، دستشویی و حمام مخصوص و دو سیستم هشدار نزدیک به تختواب نیز وجود دارد. همچنین مسافران می توانند کودکان 1 تا 12 سال خود را به صورت رایگان و نامحدود به وادی وحشی و کلوب کودکان سندباد ببرند تا از امکانات تفریحی و ورزشی آن بدون دغدغه استفاده کنند.

بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر