لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> شگفت انگیزترین استخرهای جهان
شگفت انگیزترین استخرهای جهان

شگفت انگیزترین استخرهای جهان

تفریحگاه های لوکس با داشتن استخرهای شگفت انگیز، جذابیتی دو چندان پیدا می کنند. یک امتداد زیبای آب به همراه یک منظره عالی می تواند باعث جذب افرادی شود که دنبال تعطیلاتی خاص هستند و می خواهند رزرو هتل انجام دهند. مکان های زیر چند نمونه از خارق العاده ترین استخرهای شگفت انگیز در جهان هستند.

10. مخزن The Tank

هتل قطعه طلایی ( Golden Nugget ) در لاس وگاس یکی از بی نظیرترین استخرهای شنا در جهان را دارد. این استخر شنا که با نام The Tank شناخته می شود، یک سرسره آبی سه طبقه محصور است که استفاده کنندگان ره به صورت ایمن از یک محفظه بزرگ دارای چند کوسه عبور می دهد. این مخزن با گنجایش 200000 گالن، محل زندگی تقریبا 300 حیوان دریایی از جمله چند کوسه خطرناک و سفره ماهی است. مهمانانی که از سرسره آبی خوششان نمی آید می توانند در یک استخر شنا که مخزن را در طبقه پائینی احاطه کرده شنا کنند. این استخر همچنین دارای آبشارهایی در 15 کابین خصوصی برای مهمانان است.
استخر هتل پریولاس

9. استخر هتل پریولاس Perivolas Hotel Infinity Pool

هتل پریولاس واقع در شهر سانتورینی کشور یونان، بر بلندای یک صخره قرار گرقته و دارای استخری زیبا به همراه نمایی حیرت انگیز از دریای اژه است. ساختمان های اطراف این استخر زیبا طوری طراحی شده اند که با شرایط طبیعی اطراف آن آمیخته شوند و از همان سبک سفید و قوی سنتی که شهرت شهر سانتورینی به آن است، استفاده می کنند. وقتی مهمانان از کف این استخر شنا به دریا نگاه می کنند، به سختی می توانند حدس بزنند که استخر در چه قسمتی تمام شده و اقیانوس و آسمان فیروزه ای از کجا شروع می شوند. قطعا ین استخر مکانی آرام بخش و چشمگیر برای استراحت و لذت بردن از تجربه یک شنای بی نظیر است.
استخر

8. استخرحواس شش گانه در یائونویی Six Senses Yao Noi Pool

اقامتگاه بوتیک حواس شش گانه در تایلند بیشترین میزان حریم خصوصی را برای مهمانان خود فراهم می کند، در این هتل هر ویلا و سوئیت لوکس دارای یک استخر زیبا است. برخی از این استخرهای زیبا دارای اسکله های خصوصی هستند که مهمانان می توانند بصورت خصوصی از آبگرم آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین مهمانان می توانند اتاق هایی را انتخاب کنند که دارای استخر و چشم اندازی از آب های فیروزهای خلیج Phang Nga هستند. این اقامتگاه واقع در یائونویی، جزیره ای ساکت است که تقریبا 45 دقیقه با قایق از جزیره Phuket فاصله دارد. حواس شش گانه ( Six Sense ) روی بک تپه قرار گرفته، درختان فراوانی آن را احاطه کرده اند و تنها چند قوم با یک ساحل شن سفید فاصله دارد.
بیشتر بخوانید:
حمام های گلرت

7. حمام های گلرت ( Gellert)

بوداپست به خاطر داشتن چشمه‌های درمانی و آب گرم بسیار مشهور است. در واقع نام مستعار این شهر، ”شهر چشمه‌ها“ است. مشهورترین این چشمه‌ها که بیش از صد سال قبل ایجاد شده، حمام‌های گلرت است. حمام‌های گلرت که در هتل زیبای گلرت قرار دارند، دارای 10 استخر با اندازه و دمای متفاوت در محیطی با جلوه‌هایی خیره کننده از هنر نو هستند. دیوارها و کف حمام‌های گلرت توسط موزاییک و کاشی تزئین و پنجره‌های آن رنگ آمیزی شده‌اند. این مکان زیبایی منحصر به فردی دارد و گفته می‌شود بیشترین تعداد عکس در تمام مجارستان از این مکان گرفته شده‌ است.
استخر هتل ژول

6. استخر هتل ژول (Joule)

هتل مجلل ژول واقع در شهر دالاس ایالت تگزاس، دارای یک استخر بسیار منحصر به فرد برای مهمانان خود است. این استخر بی‌نهایت که در طبقه دهم هتل قرار گرفته، 2.5 متر (8 فوت) از لبه هتل بیرون زده و دارای دیواره روبرویی از جنس پلکسی گلاس است. به خاطر طراحی غیرعادی این استخر، شناگران احساس می کنند که ممکن است از لبه ساختمان به پایین پرتاب شوند. این استخر مکانی عالی برای تماشای نمایی زیبا از شهر دالاس است. مهمانان می‌توانند علاوه بر شنا در این استخر مجلل، در کنار آن استراحت کرده و از غذاها و نوشیدنی‌های عالی لذت ببرند.
استخر یوبود
5. استخرهای باغ های معلق یوبود (Ubud)
هتل لوکس و چشمه ی آب معدنی باغ های معلق یوبود واقع در بالی، دارای یک استخر چند طبقه تماشایی است که به نظر می رسد به شکل جالبی روی جنگل به صورت معلق قرار گرفته است. از دید انتشارات Conde Nast Traveller، این استخر با شکل هندسی جالب توانسته در لیست بهترین استخرهای شنای جهان قرار گیرد. علاوه بر این، هر یک از ویلاها و سوئیت های این اقامتگاه دارای تراس و استخر خصوصی هستند. این باغ ها بر بالای یک تنگه قرار گرفته و مهمانان می توانند از مناظر چشم نواز معبد Pura Penataran Dalem Segara و جنگل اطراف آن لذت ببرند.
استخر اقامتگاه چهارفصل

4. استخر اقامتگاه سیاحتی چهار فصل

سفرهای سیاحتی به آفریقا همیشه سخت و طاقت فرسا نیستند، مخصوصاً اگر مسافران در اقامتگاه سیاحتی چهار فصل در تانزانیا سکونت کنند. این کلبه مجلل در دشت پهناور سرنگتی (Serengeti) که شهرت جهانی دارد قرار گرفته و یکی از ویژگی‌های برجسته آن، استخر بی‌نهایتی با شکل هندسی خاص است که به گودالی پر از آب و همچنین دشت سرنگتی اشراف دارد. بعد از سیاحتی طولانی در دشت، مهمانان می‌توانند از شنا کردن در این استخر بی‌نهایت لذت ببرند و همزمان به تماشای حیوانات وحشی، مانند فیل‌ها و گورخرها که در برابر آنها بازی می‌کنند و آب می‌نوشند، بپردازند.
اقامتگاه جزایر استوایی

3.اقامتگاه جزایر استوایی

اقامتگاه جزایر استوایی واقع در شهر کراوزنیک کشور آلمان، بزرگ ‌ترین پارک آبی سرپوشیده جهان است. این پارک آبی درون یک ساختمان بزرگ قرار گرفته که در اصل به‌عنوان آشیانه کشتی هوایی ساخته شده بود، اما کشتی هوایی که قرار بود در این آشیانه قرار گیرند هیچ‌گاه ساخته نشد. یک شرکت مالزیایی این آشیانه را خرید و با ایجاد جنگل بارانی، ساحل، خورشید مصنوعی، درختان نخل و چندین استخر، آن را به اقامتگاه جزایر استوایی تبدیل کرد. بزرگ ‌ترین استخر این مجموعه که ”دریای استوایی“ نامیده می‌شود، 140 متر (460 فوت) طول دارد و مساحتی معادل 4400 متر مربع (47000 فوت مربع) را در بر می‌گیرد. این استخر به شکلی طراحی شده که مشابه آب‌های یک جزیره مرجانی به نظر می‌رسد.
دریای سان آلفونسو

2.دریای سان آلفونسو (San Alfonso )

این اقامتگاه واقع در شهر آلگاروبوی کشور شیلی، یک استخر شنای حیرت انگیز دارد که در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگ ترین استخر کریستالی جهان ثبت شده است. این استخر بیش از 900 متر ( 3000 فوت ) طول دارد و تقریبا 66 میلیون گالن آب تصفیه شده و فیلتر شده دریا را در خود جای می دهد. این استخر شنای عظیم روی ساحل روبروی اقامتگاه احداث شده و جایگزینی بزرگ و آرام بخش برای شنا کردن در دریا به شمار می رود. دریای سان آلفونسو از تکنولوژی خاصی در این استخر استفاده می کند، به همین خاطر آب درون استخر به همان رنگ آبی فیروزه ای آب دریا است. به علاوه، آب این استخر تقریبا 9 درجه در تابستان گرم تر از آب اقیانوس است. این استخر به قدری بزرگ است که فعالیت های آبی بی شماری از جمله غواصی، قایق رانی و کایاک سواری در آن انجام می شود.

استخر های شن خلیج ماریانا

1.استخر شن های خلیج ماریانا
استخر ماریانا به شکل باور نکردنی در طبقه 57 هتل مجلل شن‌های خلیج ماریانا در سنگاپور و در لبه‌ی پارک آسمانی هتل قرار دارد. طول آن 500 فوت است و نمایی حیرت انگیز از افق سنگاپور را برای بازدید کنندگان به نمایش می‌گذارد. این استخر بزرگ ‌ترین استخر دنیا از نظر چنین ارتفاعی است و زمانی که از کناره استخر به آن نگاه می‌شود، چنین به نظر می‌رسد که استخر از لبه هتل به پایین می‌افتد. جای شک نیست که این هتل و استخر شنای فوق‌العاده آن محبوبیت بسیاری در بین مسافران دارد.

داستان بازگشت ديدنی ترين منطقه كارائيب به عرصه حيات
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر