لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> جلوگیری از اشتباهات در سفر ماه عسل
جلوگیری از اشتباهات در سفر ماه عسل

جلوگیری از اشتباهات در سفر ماه عسل

مراسم عروسی شما تا شروع ماه عسل تان تمام نخواهد شد. در واقع، این سکونت موقت که ماه عسل نام دارد، نیازمند به برنامه ریزی بیشتری از برنامه ریزی برای مراسم عروسی است.اگر می گویی این کار به سادگی رزرو آنلاین هتل و گرفتن بلیط است؛ باید بگوییم اولا، تنها این نیست! ثانیا، شما ممکن است ساده ترین اشتباهات را که می تواند به شدت برای شما هزینه بر باشد را مرتکب شوید. ممکن است باعث شود که شما فقط بخواهید این وظیفه را به یک آژانس مسافرتی اختصاص دهید، اما این بهترین کاری نیست که انجام دهید! می پرسید پس چه کاری باید انجام داد؟ خوب، چند خط اول این مقاله ممکن است رزرو هتل برای ماه عسل را مانند علم موشک سخت نشان داده باشد، اما دوستان، در واقع اینطور نیست! فقط شما باید این اشتباهات معمول رزرو، در ماه عسل را در نظر داشته باشید، هر چند که در حال گذراندن ماه عسلتان باشید…

1. اولویت خود را در گران ترین مکان ها نگذارید.

فکر می کنم شما یک سفر پرطرفدار و عالی، اما آن را با بودجه های کم خواسته باشید؟ مکان هایی که دارای ارزش بالای دلار هستند می توانند بهترین انتخاب باشند. جنوب شرقی آسیا، نیوزیلند، ترکیه، مکزیک و آرژانتین یکی از بهترین مکان های ماه عسل در جهان هستند که در آن پول ملی شان کمتر از دلار است. این اهداف همراه با مقرون به صرفه بودن، باعث تجربه کردن نفیس ترین ماه عسل به یاد ماندنی می شود.
بیمه مسافرتی

2. برآورد هزینه بیمه مسافرت

شما و نیمه گمشده تان قصد سفری بی نظیر را دارید، تنها برای شروع این مرحله جدید زندگی تان. شما نمی توانید یک بیمه مسافرتی را، برای هر اتفاقی که برای شما یا همسرتان و یا حتی دارایی هایتان رخ دهد دست کم بگیرید. در حالی که سفر به برخی از کشورها لزوما نیاز بیمه دارد، بدون آن شما نمی توانید ویزا را برای این مقصد دریافت کنید، ولی برای گرفتن ویزای برخی دیگری از کشورها ممکن است نیازی نباشد. در صورتی که شما در حال برنامه ریزی یک ماه عسل هستید، ایده آل تر است که شما یک بیمه مسافرتی تهیه کنید.
فصل سفر

3. فصل سفر نامناسب

برای اینکه در موقعیت و یا زمان اشتباه قرار نگیرید، تعیین بهترین زمان برای بازدید از مقصد خاصی که شما در نظر دارید، ضروری است. این زمان تعیین شده تنها زمان ایده آل برای رفتن به آن مقصد نیست، اما شما همچنین برای گرفتن محل اقامتی خوب، برخی از فعالیت های فصلی بزرگ و جالب دیگر این هماهنگی را انجام می دهید. اگر قصد دارید برای چیزهایی خاص مانند اسکی، سافاری حیات وحش، پیاده روی، بالون های هوای گرم، و یا حتی آفتاب گرفتن به سفر بروید، بهترین زمان برای انجام این کار ها را بررسی کنید.

4. اشتباه محاسبه بودجه
زمانی که محل اقامت خود را دارید و سفر کرده اید و برنامه ریزی تان مرتب شده است، این موضوع شدنی نیست. اغلب زوج ها، در حالی که برای ماه عسل شان برنامه ریزی می کنند، هزینه های دیگر مانند غذا، راهنماهای سفر، حمل و نقل را نادیده می گیرند. شما فکر می کنید به هتل های عالی، جاذبه های شگفت انگیز و چیزهایی که می خواهید انجام دهید. توصیه این است که چیزهایی را که از اولویت کمتری برخوردار اند و یا برای شما مهم نیستند را تیک بزنید. با این حال، زمانی که شما در تعطیلات خود هستید، این همه کار برای انجام دادن، ممکن است منجر به سفری گرانتر از برنامه شما شود. در حقیقت، حتی اقامت رویایی شما ممکن است با چند افزودنی مالی پنهان و مالیات همراه باشد.
نکته: همیشه از هتل بپرسید که هزینه پرداخت شده، چه چیزی را شامل شده است و چه چیزی را نشده است.

در این جا چگونگی برنامه ریزی ماه عسل برای بودجه بندی ارائه می شود.
زمان بندی

5. تاخیر در برنامه ریزی کردن

متاسفانه، برنامه ریزی برای ماه عسل اهمیت کمتری نسبت به مراسم عروسی و خود تصمیم ماه عسل دارد. مطمئنا، زمانی که همه درگیر مسائل وقت گیر و کلافه کننده مراسم عروسی هستند، توجه کمتری به سفر ماه عسل دارند یا حتی توجهی ندارند. در این صورت، احتمالا ماه عسل هرگز اتفاق نخواهد افتاد، مخصوصا، زمانی که مسئولیت های مراسم ازدواج شروع به بیش از حد شدن، می کند.

6. عجله کردن بعد از عروسی

بی تفاوتی به مسائل، پس از دوران عروسی قابل درک است، اما سفر، بلافاصله بعد مراسم، ممکن است بهترین ایده نباشد. بر خلاف فیلم ها که زن و شوهر به طور مستقیم پس از جشن ها به ماه عسل می روند. واقعیت متفاوت است. شما قطعا خسته اید، بنابر این عجله کردن برای شروع این گشت و گذار پس از آن همه خوب نیست. نفسی بگیرید، آرام باشید، به جکوزی بروید، ریلکس کنید، و به صورت ذهنی برنامه ریزی کنید و سپس همه چیز را برای ماه عسلی به یاد ماندن آماده کنید!
مقصد

7. قبل از پشیمان شدن، خودتان انتخاب کنید

به شما ایده داده می شود که مقصد پاریس را انتخاب کنید، فقط به این دلیل که دوست شما یا دختر دوست شما فکر می کند برای ماه عسل مقصد شگفت انگیزی است ؟! نیازی نیست شما فقط به دنبال ماه عسل فرد دیگری باشید… شاید آن مقصد را دوست نداشته
باشید. این سفر خاص، یک بار در طول زندگی رخ می دهد، چرا کمی تلاش نکنید و آن را با توجه به علاقه مندی های خود ببرید ؟
8. برنامه ریزی برای تفریحات خیلی زیاد و یا خیلی کم
ممکن است بعضی از کسانی که نمی خواهند خارج از استراحت بمانند، فقط یک تفریح را در مقصد انجام دهند (به جز در مورد هدف اصلی که رفتن به مقصد مورد نظر است )، در حالی که تعداد کمی از کسانی که می خواهند همه فعالیت های ممکن را انجام دهند، پیشنهاد می کنند تا بیشتر از مقصد ماه عسل استفاده کنند. تعادل را حفظ کنید، تمام چیزهایی را که در اطراف انجام می بینید را انجام ندهید تا شما را به مشغله نیاندازد، تنها از سفر ماه عسل خود لذت کافی ببرید و در موقعیتی مناسب به آن خاتمه دهید.
آژانس هواپیمایی

9. کمی از اینترنت کمک بگیرید

در این عصر دیجیتال، در واقع جهان مکان کوچکی است. خوب، نه تا زمانی که به جایی فیزیکی وارد شوید! خواندن بررسی ها و تجربیات تا زمانی که از یک آدم مورد اطمینان باشد مورد اعتماد نیست و ممکن است نظرات یکسان نباشد. برقراری ارتباط با یک آژانس مورد اعتماد یا یک دوست برای کسب تجربه، یک ایده عالی است.

10. تعویق
انتخاب مقصد، بلیط، محل اقامت، بستن چمدان، این ها همه زمان زیادی لازم دارد. در حالت ایده آل، برنامه ریزی باید 6-8 ماه پیش آغاز شود. اگر توانستید بهترین اتاق ها و ارزان ترین بلیط ها را بیابید حرکت کنید
شک نکنید اگر این نکات را رعایت کنید بهترین ها در انتظار شما خواهد بود و مطمئن باشید که ماه عسلی بی نظیر منتظرتان است.

10 تا از رمانتیك ترین مقاصد بین المللی برای ماه عسل در سال 2019 متناسب با هر بودجه ای
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر