لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> نکاتی مفید برای اولین سفر با همسرتان
نکاتی مفید برای اولین سفر با همسرتان

نکاتی مفید برای اولین سفر با همسرتان

سفر با شریکتان به عنوان یک زن و شوهر، به ویژه برای اولین بار، می تواند چالش های خود را به همراه داشته باشد. نکاتی در قوانین با هم بودن وجود دارد که بدون توجه به طول رابطه شما، جنبه ای از هر یک از طرفین را نشان می دهد که هیچ کدام از شما قبل از آن ندیده اید.
گم کردن یک پرواز یا گمشدن در مکان های حمل و نقل عمومی، به خودی خود تنش زا است. بنابراین رزرو هتل خود را انجام دهید و یک رابطه عاشقانه ی حدودا جدید را شروع کنید و ببینید که در آن هر چیزی می تواند چطور باشد.
در واقع، جز مواردی که همه چیز دقیقا براساس برنامه باشد (که به ندرت اتفاق می افتد)، اجتناب از این ضربه ها آسان نخواهد بود. چیزی که جفتتان می توانید انجام دهید ان است که مسایل را حل کنید و برنامه ریزی پویایی برای حل مسائلی که اشتباه پیش می روند داشته باشید.
برای اینکه سفرتان کمی آسان تر شود، در اینجا به برخی نکات و ترفندها برای اطمینان از اینکه شما هر دو از تنش، تا جایی که ممکن است در امان باشید و تا آنجا که ممکن است از صرف زمان بیشتر با یکدیگر لذت ببرید.

صحبت کنید
اگر چیزی باعث ناراحتی شما می شود، آن را بیان کنید. حتی اگر آن مسئله ای ساده باشد. به عنوان مثال اگر به جای استفاده از وسایل حمل و نقل، مایل به پیاده روی بودید، با نگه داشتن افکار خود در بطری ذهنتان، به هیچ کسی هیچ کمکی نکرده اید. همیشه عنوان کردن مسئله در همان موقع، آسان تر از مطرح کردن در زمانی دور از موقعیت طرح موضوع، وقتی همه چیز به طور ناگهانی اتفاق می افتد است و در موقعیت بالعکس، فراموش نکنید که گوش دهید، این تعطیلات شریک زندگی شما هم می باشد.
چک لیست
به یاد داشته باشید برنامه سفر، می تواند یک راهنمای ساده باشد.
تا زمانی که شما بلیط یا یک رویداد برنامه ریزی شده داشته باشید، احساس نخواهید کرد که با برنامه ریزیتان راحت هستید. ممکن است تداخلی پیش بیاید، یک تاخیر قطار یا شرایطی آب و هوایی غیر منتظره اتفاق بیفتد. یاد بگیرید چگونه مانند یک تیم، برنامه ی خود را تنظیم کنید. بیش از حد برنامه ریزی دقیق می تواند فشار اضافی را به سفر نیز بیافزاید، بنابراین مسیر قطعی سفر را کمی کمرنگ تر در نظر بگیرید و فقط به هدف آن بیاندیشید.

استراحت
قبل از سفر به خودتان استراحت بدهید

صرف نظر از این که چند روز است که شما و فرد خاص شما در تعطیلات هستید، به یاد داشته باشید که هیچ نگرانی ای بابت این عجله ای که نمی کنید و سرعت عملتان که کم شده است، وجود ندارد. بهرحال آیا نباید شما و همسرتان در آرامش باشید؟ اگر چشم اندازها و برنامه ریزی های سفرتان بیش از حد باشد و یکی از شما، حتی اگر نه هر دو، خسته شده باشید، بهتر است اول یک نوشیدنی میل کنید و سپس برنامه تان را مجددا از سر بگیرید. با گذاشتن نیم ساعت برای استراحت کردنتان، می توانید تفاوت های زیادی را در حال هر دویتان ایجاد کنید.

دعوا
سرزنش نکنید

هنگامی که بینتان اختلاف ایجاد می شود، کلید حل مشکلتان این است که به خاطر داشته باشید که شما با هم یک گروهید. بدیهی است که بررسی حقایق، اشتباهات و اینکه شما این مشکلات را در اولویت قرار دهید، بی اهمیت و تنها اتلاف وقت سفرتان است. چیزی که مهم است، پیدا کردن یک راه حل برای مشکلتان است که تنها با در کنار هم بودن و نه اشاره انگشتان اتفاق می افتد.
تاکسی

تاکسی کرایه کنید

گم شدن بدترین اتفاق ممکن است و فریاد کشیدن نام خیابان های تصادفی از آن بدتر است، مخصوصا زمانی که طرف مقابلتان در حال تلاش برای مسیر یابی است، کمک شایانی به شما نمی کند.هر سردرگمی که باشد در واقع، همه چیز را بدتر خواهد کرد. ابتدا سعی کنید به آرامش برسید، نقشه های Google Maps خود را کنار بگذارید و حتی از آدرس گرفتن از افراد محلی امتناع ورزید. آرام باشید تا دقیقا بتوانید تصمیم درست را بگیرید و مسیر یابی کنید.

استراحت کنید
استراحت کنید

مانند جت نباشید و شب به اندازه کافی استراحت کنید قبل از اینکه تاخیر در پرواز بتواند خلق و خوی شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. اگر شما یا طرف مقابلتان خسته هستید، بری رفع خستگی چرت کوتاهی بزنید. حتی یک استراحت کوتاه می تواند همه چیز را عوض کند و سرحالتان کند.

1683375672 294 نکاتی مفید برای اولین سفر با همسرتان
به یاد داشته باشید که چرا آنجا هستید
همه ی زوج ها به نقطه ای نمی رسند که بخواهند با هم سفر کنند، بنابراین این فرصت ویژه را از دست ندهید. این گام بعدی زندگیتان در روابط عاشقانه را با چیزهای کوچک تعویض نکنید و به نیمه گمشده تان نشان دهید که چقدر مراقبت او هستید.

مسافران در هتل ها چه رفتاری باید داشته باشند؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر