لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 8 مقصد پرطرفدار برای ماه عسل
8 مقصد پرطرفدار برای ماه عسل

8 مقصد پرطرفدار برای ماه عسل

دیگر برنامه‌ریزی‌ها به پایان رسیده، جشن عروسی برپا شده و به ماه عسل نزدیک می‌شوید. برای این دوران استثنایی به کجا خواهید رفت و در کجا رزرو هتل انجام خواهید داد ؟ لیست زیر محبوب‌ترین مقاصد سفر ماه عسل را به کسانی که قادر به تصمیم‌گیری نیستند معرفی می‌کند.

8. دره ناپا، کالیفرنیا

برای کسانی که به‌دنبال سفری آرام هستند، دره ناپا گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید هنر شراب‌سازی را در صدها تاکستان موجود در آنجا بیاموزید. در این دره هم کارخانه‌های بزرگ و هم کارگاه‌های کوچک شراب‌سازی وجود دارند. شما می‌توانید با یک دوچرخه در این دره بگردید و از مناظر زیبای کالیفرنیا لذت ببرید. ضمناً سبد پیک‌نیک فراموش نشود!
گرند کنیون

7. گرند کنیون

این محل باشکوه سالهاست که برای سفرهای خانوادگی بسیار محبوب است. در بهترین زمان سفر به گرند کنیون یعنی از ماه مه تا سپتامبر می‌توانید از تفریحاتی همچون کوهنوردی، قایقرانی و هلیکوپترسواری لذت ببرید. به شما توصیه می‌کنیم برای کسب تجربه‌ای فوق‌العاده از این سفر در هتل اِل تُوار(El Tovar) اقامت کنید.
یونان

6. یونان

یونان گزینه مدیترانه‌ای بسیار زیباییست. شما می‌توانید از شهرهایی همچون آتن، کرِت و سانتورینی و اماکن تاریخی و شگفتی‌های معماری دیدن کنید. این کشور غرق در زیبایی و تاریخ است و دارای استراحتگاه‌هایی لوکس، موزه‌ها و 752چشمه آب گرم است.
هاوایی آمریکا

5. هاوایی، امریکا

هاوایی به دلیل داشتن پکیج‌هاییی فوق‌العاده و آب‌وهوایی استوایی مقصد بسیاری از زوج‌ها برای ماه عسل است. آنها می‌توانند یکی از جزایر بیگ آیلند، اوآهو، مائویی، کائوآیی یا لانایی را برای اقامت انتخاب کنند. همه این جزایر آبهایی زیبا، موج‌هایی فریبنده و غروب آفتابی بدیع دارند. هاوایی در هر موقع از سال بهترین مکان برای سفر است.
آروبا

4. آروبا

برای کسانی که می‌خواهند در زمان ماه عسل روزها استراحت کنند و شب‌ها به مهمانی بروند، آروبا بهترین گزینه است. این مقصد در هر زمان از سال آب‌وهوایی فوق‌العاده دارد. سواحل، رستوران‌ها، کلاب‌های شبانه و کازینوها آروبا را به مکانی سرگرم‌کننده برای سفر بدل کرده اند.
سنت جان

3. سنت جان

سنت جان یکی از بهترین سواحل را در دنیا دارد و برای هر نوع سفری از جمله ماه عسل گزینه‌ای منحصربه‌فرد است. توریست‌های ثروتمند این جزیره را به‌عنوان «بورلی هیلز سواحل دریای کارائیب» می‌شناسند ولی این موضوع نباید شما را بترساند و منصرفتان کند. این جزیره به حفظ زیبایی‌های طبیعی و داشتن سواحل متعدد و زیبا مشهور است.
ایتالیا

2. فلورانس، ایتالیا

فلورانس، مکانی رمانتیک برای ماه عسل است و پرجمعیت‌ترین شهر در توسکانی‌ست که در کنار رودخانه آمو واقع شده است. هنر، معماری مذهبی، باغ‌ها و تئاترهای این شهر بسیار معروف هستند و فروشگاه‌های فراوان و غذاهای فوق‌العاده ماه عسلی به‌یادماندنی را برایتان خواهد ساخت.
فلوریدا
1.اورلاندو، فلوریدا

اورلاندو مکانی‌ست که زوج‌ها برای ماه عسلی افسانه‌ای به آنجا سفر می‌کنند. وجود استراحتگاه‌هایی همچون والت‌دیزنی و یونیورسال اورلاندو، این مکان را به محبوب‌ترین مقصد ماه عسل تبدیل کرده است.
ماه عسل زمانی استثنایی برای شما و همسرتان است و گزینه‌های بسیاری دارید، پس وقت بگذارید و برای ماه عسلی که با سلیقه هر دوی شما جور است برنامه‌ریزی کنید.

جلوگیری از اشتباهات در سفر ماه عسل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر