لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> هلیکوپتر سواری پر هیجان و فوق ‌العاده در اطراف جهان
هلیکوپتر سواری پر هیجان و فوق ‌العاده در اطراف جهان

هلیکوپتر سواری پر هیجان و فوق ‌العاده در اطراف جهان

یکی از راه های خوشگذرانی و گردش پس از رزرو هتل و رسیدن به مقصد هلیکوپتر سواری می باشد. با هلیکوپتر سواری نه تنها جهانگردان منظره ای بینظیر و با شکوه از یک شهر یا ناحیه را می توانند مشاهده کنند، بلکه سفری پرشوق، هیجانی و سرگرم کننده ای را نیز تجربه خواهند کرد. گفتنی است که گاهی اوقات سفری کوتاه با هلیکوپتر، تنها راه لذت بردن از تماشای مناظر دور افتاده برای گردشگران می باشد. برای نمونه 70 درصد از جزایر کائوآئی واقع در جزایر هاوایی ( Hawaiian Island of Kauai ) از طریق مسیر های زمینی قابل دسترس نیست در نتیجه پرواز با هلیکوپتر بهترین روش جهت دیدن بخش زیادی از این بهشت زیبا برای مسافران است که تجربه ای ناب و شگفت انگیز را در پی دارد. به نمونه هایی از هلیکوپتر سواری در مکان های فوق العاده زیبا در سراسر سیاره زمین اشاره می کنیم:

1 – دره شگفت انگیز گرند کنیون ( Grand Canyon)
گرند کنیون نام دره ای در ایالت آریزونای آمریکا است و به طور باور نکردنی یکی از عمیق ترین و وسیع ترین دره های دنیا می باشد. این دره وسعتی بیش از ۱۱ کیلومتر ( 18 مایل) دارد و حدودا 1 مایل عمق دارد. به خاطر بزرگی و وسعت زیاد، هلیکوپتر سواری تنها روشی است که گردشگران می توانند از این دره ی منحصر به فرد با ساختار و دیواره های رنگارنگ ، تپه های بلند، پر شیب و کوه های سر به فلک کشیده بازدید کنند. گفتنی است که با سفر هوایی امکان دیدن صحنه های زیبا برای مسافران وجود دارد و از خروش رودخانه ی کلرادو و دیگر رود های فرعی که در میان دره گرند کنیون در جریان هستند می توان لذت برد. با هلیکوپتر سواری نه تنها بر فراز پارک ملی گرند کنیون سفر می کنید بلکه تور کوتاهی در مسیر های نزدیک لاس وگاس، دریاچه ی مید ( Lake Mead) و سد هوور ( Hoover Dam) نیز خواهید داشت.


2 – شهر نیویورک ( New York)
New York
گردشگران با قدم زدن در شهر آسمان خراش های بسیار بزرگ احساس می کنند که درون تونل های بتنی قرار گرفته اند. برای تماشای چشم انداز بینظیر این شهر وسیع و جذاب بهتر است که گردشگران سفر هوایی با هلیکوپتر را انتخاب کنند تا بتوانند بر فراز مکان های دیدنی و معروفی مانند مجسمه ی آزادی، جزیره ی الیس ( Ellis Island) ، ساختمان امپایر استیت، پل جورج واشینگتون و همچنین منطقه ی سبز و شگفت انگیز در پارک مرکزی پرواز کنند. سفر با هلیکوپتر همچنین بهترین انتخاب برای لذت بردن از افق زیبا و سایه ی ساختمان های مرکز شهر به شمار می رود.


3 – شهر ریو دو ژانیرو ( Rio de Janeiro)
Rio de Janeiro
جهانگردانی که از شهر ریو دو ژانیرو، دومین شهر بزرگ در کشور برزیل بازدید می کنند، بهتر است که سفر هوایی و بازدید از این کلان شهر وسیع و مناطق اطراف آن را در برنامه خود داشته باشند. گردشگران می توانند بر فراز شهر ریو دو ژانیرو کوه شوگر لوف یا کوه کله قندی ( Sugar Loaf Mountain)،و مشهورترین سواحل دنیا کوپاکابانا و ایپانما (Copacabana and Ipanema Beaches) پرواز کنند و از کنار مجسمه‌ عظیمی معروف به مسیح منجی ( Christ the Redeemer statue) بر فراز کوهستان کورکووادو ( Corcovado Mountain) عبور کنند.
همچنین گردشگران با سفر هوایی، ورزشگاه ماراکانا (Maracana Stadium) را می توانند مشاهده کنند که میزبان مراسم های افتتاحیه جام جهانی 2014 بوده و نیز میزبان المپیک تابستانی در سال 2016 بوده است.


4 – هاوایی ( Hawaii )
Hawaii
تورهای گردشگری هوایی زیادی در جزایر هاوایی وجود دارند که گردشگران می توانند یکی را انتخاب کنند. برای نمونه برخی از تورهای هوایی، مسافران را به سوی گدازه ها و فوران های آتشفشان ها می برند و همچنین بر فراز آبشارهای باشکوه و جذاب در جزیره ی بیگ آیلند هاوایی ( Big Island) پرواز می کنند. مسافران با سفر هوایی بر فراز جزایر هاوایی می توانند مزارع آناناس، تالاب کی ‌هی ( Keehi Lagoon)،خلیج هاناما ( Hanauma Bay) و آبشار مقدس زیبا و حیرت آور را ببینند و نیز می توانند از تماشای بخش هایی از جزیره اوآهو ( Oahu) لذت ببرند که اکثر توریست ها حتی در فکر دیدن آن نیستند.
علاوه بر این موارد، سفر با هلیکوپتر بهترین گزینه برای دیدن جزیره ی شگفت انگیز کائوآئی (Kauai ) و صخره های دریایی دیدنی با طول ۲۳ کیلومتر ( 14 مایل) می باشد. همچنین شهرت جزیره کائوآئی به خاطر وجود تعداد زیاد آبشار های دیدنی است و هلیکوپترسواری تنها راهی است که گردشگران می ‌توانند بسیاری از این مکان ‌های دیدنی را مشاهده کنند. گفتنی است که بسیاری از مناظر باشکوه این جزیره از طریق سفر زمینی در دسترس نیستند.


5 – آبشار ایگوازو ( Iguazu Falls )
Iguazu Falls
آبشار ایگوازو یکی از شگفت انگیز ترین و شکوهمند ترین جاذبه های طبیعی در دنیا می باشد. این آبشار در مرز های دو کشور برزیل و آرژانتین قرار دارد و اطراف آن پوشیده از جنگل های استوایی است. آبشار ایگوازو در حقیقت از 275 آبشار کوچک تر شکل گرفته است که وسعتی بالغ بر 2.5 کیلومتر دارد و یكی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های گردشگري و عجایب طبیعی محسوب می‌ شود.
گفتنی است که آبشار ایگوازو بزرگ تر از آبشار نیاگارا است و یکی از طولانی ‌ترین آبشار‌ های دنیا می باشد. سفر هوایی با هلیکوپتر حتما بهترین گزینه برای دیدن این آبشار بزرگ و قدرتمند است. گردشگران با پرواز بر فراز این آبشار ها می توانند ناحیه ی معروف به گلوگاه شیطان ( دویلز تروت – Devil’s Throat) و همچنین جنگل سبز و خرم اطراف آن را با دید چشم پرندگان ببینند و از آن لذت ببرند.
6 – آبشار ویکتوریا ( Victoria Falls)
Victoria Falls
آبشار باشکوه و خارق العاده ویکتوریا بدون شک بزرگ ‌ترین آبشار جهان است. این آبشار در مرز بین کشورهای زامبیا و زیمبابوه در آفریقا قرار دارد. آبشار ویکتوریا تقریبا 1.708 متر عرض و 108 متر طول دارد. این ارتفاع زیاد ویکتوریا را به پهناورترین سطح آبشار در دنیا تبدیل کرده است. هیچ راهی به غیر از سفر هوایی نیست که گردشگران بتوانند از تماشای این آبشار بزرگ و شگفت انگیز لذت ببرند و هلیکوپتر سواری راه مناسبی برای دیدن این شگفتی طبیعی می باشد. گردشگران خوش شانس ممکن است در طول این سفر حیات وحش معروف آفریقایی مانند اسب آبی یا فیل ها را نیز ببینید.
7 – یخچال طبیعی فاکس ( Fox Glacier )
Fox Glacier
کشور نیوزلند به خاطر داشتن مناظر دیدنی و پرشکوه شهرت جهانی دارد و یخچال طبیعی فاکس یکی از مناطق با عظمت است که مناظر باور نکردنی دارد و گردشگران بهتر است تماشای آن را از دست ندهند. این یخچال 13 کیلومتر ( 8 مایل) طول دارد و در پارک ملی وستلند تای پوتینی ( Westland Tai Poutini National Park) قرار گرفته است. مسافرانی که سفر در این یخچال را با هلیکوپتر سواری انتخاب کرده اند می توانند مناظری از قله ها و شکاف های عمیق در کوه های یخی و همچنین کوه با عظمت کوک (Mount Cook ) را قبل از فرود در برف، تماشا کنند. امکان انتخاب تور دو یخچال طبیعی نیز برای گردشگران وجود دارد که با این گزینه نه تنها بر فراز یخچال طبیعی فاکس پرواز می کنند بلکه بر فراز یخچال ‌های طبیعی فرانز ژوزف نیز سفر خواهند کرد. این جفت یخچال طبیعی در جزیره ی جنوبی نیوزیلند قرار دارند.

آینده ی پرواز با اسکار وینالز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر