لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> باید و نبایدهای نوشتن اطلاعات شخصی روی برچسب چمدان
باید و نبایدهای نوشتن اطلاعات شخصی روی برچسب چمدان

باید و نبایدهای نوشتن اطلاعات شخصی روی برچسب چمدان

لحظاتی که در انتظار رسیدن چمدانتان در کنار نوار نقاله بسر می برید، می تواند جزء ناخوشایندترین، استرس زا ترین و عذاب آورترین لحظات کل سفرتان جدا از بحث رزرو هتل و رزرو بلیط و …باشد. ترس اینکه چمدانتان از نوار نقاله نیاید می تواند حتی خوش خلق ترین مسافرین را هم بی خواب کند.
اما خوشبختانه، شرکت های هواپیمایی در زمینه برگشت دادن چمدان های گمشده به صاحبانشان بهتر از همیشه عمل می کنند. بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز، حدود 97 درصد کل چمدان های گمشده در طی دو روز پیدا و برگشت داده می شوند. اگر می خواهید مطمئن باشید که چمدان گمشده شما هم جزء این آمار گزارش شده است، کافیست چند نکته را رعایت کنید.

مانند سایر جنبه های سفر، بهترین برنامه دوراندیشی است. برچسب چمدان مطمئنی که حاوی اطلاعاتی خوانا باشد، می تواند در بازگشت چمدان گمشده موثر باشد.

همه برچسب، چمدان ها باید شامل نام صاحب چمدان، آدرس ایمیلش و شماره تلفنش باشند.

به هر حال، دوراهی نوشتن یا ننوشتن آدرس روی برچسب جدی است و ممکن است در نهایت از نوشتن آدرس منزلتان روی برچسب خودداری کنید. بر اساس گفته USA Today، “اگر آدرس منزلتان را روی برچسب ننویسید، احتمال اینکه در زمان نبودتان، دزد به منزلتان بزند، کمتر است”. اما آدرس محلی که به آنجا سفر می کنید، راهنمای خوبی برای چمدان هایی است که در فرودگاه های دورافتاده گم می شوند (آدرس مقصد سفرتان را روی برگه ی کوچکی علاوه بر برچسب اصلی و دائمی چمدانتان- بنویسید و وصل کنید). اگر نگرانید که چمدانتان در پرواز برگشت گم شود، به جای آدرس منزل، آدرس محل کارتان را روی برچسب بنویسید.
چمدان

اگر به خارج از کشور سفر می کنید، از زدن برچسب، هایی نظیر پرچم کشورتان یا هر چیزی که ملیت شما را نشان می دهد، اجتناب کنید. بعلاوه، از برچسب های پوشش دار استفاده کنید تا افرادی که نزدیک شما نشسته یا ایستاده اند، اطلاعاتتان را دید نزنند.

در نهایت، بعنوان احتیاط، ایمیلی آماده ارسال داشته باشید که شامل عکسی از چمدانتان، ابعاد آن و اطلاعات تماستان باشد ( شماره تلفن و آدرس محل کار) تا در صورت گم شدن چمدانتان، بتوانید آن را برای شرکت هواپیمایی ارسال کنید.
چمدان

بزودی ممکن است اینکه چه چیزی روی برچسب چمدانتان بنویسید اصلا قابل اهمیت نباشد. در حال حاضر، برچسب های دیجیتالی چمدان ها روش مطمئن برای ردیابی چمدانتان هستند و به کارکنان فرودگاه اجازه می دهد تا اطلاعات خصوصی شما را اسکن کنند. برچسب الکترونیکی ریموا (Rimowa’s electronic tag) که در داخل چمدان تعبیه شده است یا برچسب، های چمدان bagID می توانند اطلاعات سفر را نمایش دهند و به کارکنان فرودگاه اجازه می دهند تا چمدانتان را ردیابی کنند.

معرفی ۱۴ مورد از زیباترین فرودگاه های جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر