لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین هدیه برای مسافران
بهترین هدیه برای مسافران

بهترین هدیه برای مسافران

راهنمای خرید یک هدیه عالی برای آن دسته از دوستانتان که همیشه در سفر هستند :

“بخشیدن، کلید اصلی موفقیت در همه ی جنبه های زندگی انسان است.” خواندن این مقاله شما را در خریدن هدیه ای عالی برای عزیزانتان یاری می کند.

سفر کردن و سفر کردن…
مهم نیس که از کی و کجا به یک روند عادی تبدیل شد که همه دوست دارند دنیا را کشف کنند. همه ما حداقل یک دوست صمیمی داریم که بیشتر مواقع در حال سفر است که هیچ هدیه ای برای آن ها جذاب تر و کاربردی تر از ملزومات سفر نیست. در این مقاله لیستی از هدیه های مختلف برای افرادی که همیشه در سفر هستند تهیه کرده ایم :

1. بلند گو های ضد آب، که با آن می توانند موسیقی دلخواهشان را به زندگیشان اضافه کنند
به لحاظ علمی اثبات شده است که موسیقی اثرات معجزه آسایی بر سلامت انسان دارد. یکی از این عجایب اینست که موسیقی دقیقا بر روی احساس بیماری تاثیر می گذارد و بلافاصله موجب افزایش اعتماد به نفس و سرخوشی شما می شود. چه چیزی بهتر از جادویی که موسیقی دارد؟ موسیقی بر روی اسپیکر های قابل حمل، بسیار پرشور پخش می شود! این اسپیکر ها یک فضای کاملا پر جنب و جوش ایجاد می کنند و بلافاصله فاکتور انرژی مثبت در فضا را افزایش می دهند. دوستان همیشه در سفرتان آنها را چه در حال پیاده روی یا مسافرت های انفرادی یا کمپینگ به همراه خود خواهند برد. حقیقت این است که اسپیکر هایی که ضد آب هستند، کاربرد بیشتری در مسافرت برای آن ها دارد. بلندگوهای قابل حمل ضد آب یکی از بهترین هدایا برای دوستداران سفر است.
power bank
2.بانک قدرت، زیرا شما نیاز به اطمینان از اتصال خود را با جهان است
تلفن همراه بخش مهمی از لوزام سفر است. برای رزرو هتل و بلیط یا تماس در موارد اضطراری، تلفن همراه همیشه مورد نیاز است. امروزه مسافرت بدون آن غیرممکن است. تصور کنید تلفن شما خاموش است، زمانی که شما واقعا می خواهید یک لحظه زیبا را ثبت کنید یا راه خود را گم کرده اید و نیاز به تماس با همراه خود دارید، نبودن تلفن تان ناراحت کننده است، آیا اینطور نیست؟ برای جلوگیری از این اتفاق، پاور بانک،
مانند معجزه ایست است که به نظر انسان می آید. پاور بانک ها به شما در شرایط اضطراری احساس اطمینان می دهند. این یکی از بهترین ها برای کسی است که برای کار بسیار سفر می کند.
travel gift
3.برخی از کیسه های قابل حمل ضد آب برای تلفن همراه، چرا که هیچ چیز نباید آنها را از گرفتن عکس منصرف کند
کیسه های ضد آب و تلفن ها همانند لباس های بادی و انسان اند. تلفن همراه شما ممکن است در صورت تماس بیش از حد با آب،آسیب جدی ببیند. هنگام پیاده روی از طریق مسیر مناطق تپه ای و جنگل های متراکم، طبیعی است که عکس گرفتن را نادیده بگیرید به دلیل اینکه باران می بارد و باد می وزد. با این وجود، تلفن همراه شما بی فایده خواهد بود بخاطر این که بالاخره اتصال شما را با جهان قطع کرده است. مدل های متنوعی از کیسه های ضد آب، از وقوع این امر جلوگیری می کند و از آسیب دیدن تلفن شما جلوگیری می کند و همچنین کالای مقرون به صرفه و مفید برای هدیه به دوستانتان است.
travel gift
4.کوله پشتی ضد سرقت
مهمترین چیزی که در هنگام سفر حتی از تلفن همراه و گذرنامه تان حیاتی تر دارید، کوله پشتی است که همه وسایلتان را در خود نگه می دارد! یک کوله پشتی ضد سرقت باید به طور خاص و مهمی جزو وسائل مسافرانی باشد ک انفرادی سفر می کنند. با این کیف، شما می توانید بدون نگرانی از دزدیده شدن در سفر و یا جیب زنی سارقان در امان باشید. کوله پشتی های ضد سرقت در بازار موجود اند. این کوله پشتی ها با زیپ ها و جیب های پنهان ساخته شده اند، یک پورت شارژر USB دارند و همچنین از پارچه های ضد آب ساخته شده اند. این بهترین هدیه ای است که به دوستان اهل سفر با کوله پشتی تان خواهید داد.
حوله نانو
5.حوله نانو خشک، برای کوله پشتی مینیمالیستی
کوله پشتی های مینیمال کلیدی برای سفر راحت است. حوله نانو خشک از مواد نانوفیبری ساخته شده است و دارای یک کرم ضد باکتری است. حوله جذب فوق العاده ای دارد و همراه با یک بسته بندی است که بسیار سبک است. یک فضای بسیار کم در چمدان شما را اشغال می کند. حتی با توجه به ویژگی های سبک وزن بودنش، می توانید حتی در حین پیاده روی و کمپینگ نیز از آن استفاده کنید. حوله های نانو خشک ممکن است گران قیمت به نظر برسند، اما برای هدیه دادن کاملا ارزان و مناسب است.
travel gift
6. آداپتور سفر 5 در 1 برای مسافرانی که مکرر به خارج از کشور سفر می کنند
مسافران بین المللی اغلب با نداشتن شارژر مناسب برای تلفن های همراه خود در حین مسافرت مواجه می شوند. نداشتن پورت های شارژ، برایتان مشکل ساز خواهد بود. به راحتی می تواند با این هدیه به مسافرانی که همیشه بین المللی سفر می کنند، هدیه ای برای یک عمر آن ها باشد. آداپتور مسافرتی، می تواند به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزار های سفر در جهان نامیده شود. این وسیله دارای 4 رنگ کدگذاری است که نشان دهنده سازگاری آن با یک کشور خاص است. نسبتا گران است و می تواند به خوبی در جیب شما جا بگیرد. همچنین بهترین هدیه برای کسی است که برای کار و یا تفریح در سطح بین المللی بسیار سفر می کند.
دوربین
7.دوربین چاپ فیلم فوری، یک اثر از دوران آنالوگ گذشته است

در قرن بیست یکم، قرن اشتراک گذاری سریع و آپلود مستقیم، چاپ آنی عکس هایتان که خاطرات ماندگارتان اند را در دست بگیرید،بسیار خوشحال کننده خواهد بود. دوربین فیلم فوری، نیاز ما به لذت بردن از چاپ فوری را که نسل ما، از قدیم نگه داشته اند و با خود به نسل جدید کشانده اند را برطرف میکند و همچنین یکی از بهترین هدایای گردشگری لوکس برای علاقه مندان به مسافرت است. با انواع دوربین های فوری موجود در بازار آنلاین و آفلاین، شما می توانید افراد عزیز خود را با هدیه دادن این ابزار که ترکیبی از ارزش های پرقدمت و تکنولوژی مدرن اند شگفت زده کنید.
بالش سفر

8. بالش سفر، برای خواب راحت
بسیاری از ما با توانایی خوابیدن در هر کجا، با هر زمان و در هر شرایطی را داریم. بهر حال گردن سفت و کمر درد کمی که بعد از بیدار شدن به دست می آید، دلپذیر نیست. بالش مسافرتی برای همه افرادی طراحی شده است که مایل به لذت بردن از زیبایی ها در حین سفر هستند. این بالش با فوم قابل تنظیم می باشد تا بتوانید از آنها به راحتی استفاده کنید. بالش را در اطراف گردن خود قرار دهید و به دنیای دیگر رویاهایتان بروید. به دلیل که این بالش مسافرتی از فوم ساخته شده است، سبک وزن و برای حمل آسان است. این یکی از ایده های هدیه دادن است.
travel gift
9. مترجم گوشی، شگفتی تکنولوژی برای راحتی سفر آنها

با خرید مترجم گوشی، که مدرن ترین تکنولوژی در نوع خود است موانع فهم زبان های خارجی محو خواهد شد. برخی از مترجمان گوشی که در بازار یافت می شوند قادر به تشخیص و ترجمه بیش از 40 زبان بین المللی هستند. بسیاری از غول های تکنولوژی، اخیرا نسخه های جدید خود را منتشر کرده اند. این دستگاه مناسب افرادی است که همیشه در کشورهای مختلف سفر می کنند و یا افرادی که برای کار به کشور های مختلف می روند. با هدیه دادن این تکنولوژی به دوستتان نه تنها به آنها کمک خواهید کرد که حرفه ای بنظر برسند بلکه سفر کردن آنها را به کشور های مختلف آسان می کنند.
تصفیه آب دستی

10. دستگاه تصفیه آب دستی
آیا دوست شما در میان افرادی است که دوست دارند که راه های خود را از ترسناک ترین و بکر ترین مسیر ها انتخاب کند؟ این دستگاه هدیه ای مناسب برای اوست. دستگاه تصفیه آب سبک وزن است که برای سخت ترین مسیر کوه ها و رودخانه ها در جهان ساخته شده است. هدیه دادن این دستگاه به دوستان شما یک روش عالی برای نشان دادن این است که شما از آنها مراقبت می کنید. مدل های متنوعی از این نوع محصولات در بازار وجود دارد.

هفت روش برای محافظت از اشیا ارزشمند هنگام سفر
ادامه مطلب

آیا تا به حال دوستان خود را با بعضی از هدایای سفر کاربردی سورپرایز کرده اید؟ اگر نه، از این لیست الهام بگیرید و برای خرید اقدام کنید!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر