لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> دلایل سفر با فرزندان
دلایل سفر با فرزندان

دلایل سفر با فرزندان

سفر با خانواده باید یکی از راه های جالب برای سفر در سراسر جهان باشد! مطمئنا، همراه با چالش هایی است، اما تعداد قابل توجهی مزایا دارد. یکی از آن ها جنبه توسعه شخصی است که نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز وجود دارد! ما دوست داریم با سفر به کشورهای دیگر، به باز کردن ذهن کودکانمان کمک کنیم. در کنار آنها هستیم، زیرا آن ها یکی از بهترین آموزش هایی را که در زندگی می توانند به دست آورند، را تجربه کنند. ما شاهد رشد آنها هستیم و آنها را که در حال تبدیل شدن به مسافران جهانی مسئولیت پذیر هستند را به نظاره می نشینیم و آن ها بر ترس های کوچک خود غلبه می کنند! دلایل زیادی برای اینکه چرا شما باید با کودکان خود سفر کنید وجود دارد، در زیر لیستی از 5 دلیل اصلی آورده شده که برای ما حائز اهمیت است!

5 دلیل مهم برای اینکه چرا شما باید با بچه ها سفر کنید:

1. به آنها آموزش دهید که مسافران جهانی مسئولیت پذیر باشند.
والدین نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت کودکان به عنوان یک مسافر ایفا می کنند. ما برای بچه هایمان آرزو می کنیم كه مسافران جهاني مسئولیت پذیر باشند تا یاد بگیرند كه چگونه با هدف سفر كنند. برای آموزش این موضوع که تمرکزشان صرفا نباید بر روی گردشکری باشد و نقش ما باید به عنوان بازدید کننده ای از کشور دیگر باشد.

ما دوست داریم بچه های ما در مورد چگونگی حمایت از جوامع محلی و کسب و کار مسائلی را بیاموزند، و بدانند که چگونه بین فرهنگ کشور خودشان و کشور مقصد پل ارتباطی بسازند و نحوه یادگیری بیشتر در مورد افرادی که در آنجا زندگی می کنند را به آنها آموزش می دهیم! ما می خواهیم رشد کنند تا مسافرانی هوشیار باشند، و بتوانند تصمیم گیری های آگاهانه در مورد چگونگی سفرشان بگیرند.
سفر با فرزندان
2. برای ارائه آموزش و پرورش در سطح جهان.
به عنوان یک معلم دبیرستان، اهمیت آنچه بچه ها در مدرسه می آموزند را درک می کنم . اما به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرتی برای من، هیچ چیزی مهم تر از آموزش هایی که کودکان در سفر می بینند نیست ! من اعتقاد دارم این بهترین راه برای یادگیری در مورد چیزهایی است که واقعا در زندگی مهم است.
کتاب های جغرافیا را کنار بگذارید و به جایی سفر کنید ! چه چیزی بهتر از یادگیری محل کشور ها روی نقشه است ؟ در مورد نوع زیستی موجود در مقصد و اینکه چه نوع حیوانات در آنجا زنده ماندند؟ نه تنها این، بلکه شما بیشتر در مورد مذهب غالب آنجا آشنا می شوید، زندگی روزمره مردم محلی، و همچنین در مورد سنت و فرهنگ آنها. اما آموزش و پرورش کلمات یا عبارات را از یک زبان دیگر همچنین نحوه مبادله پول را به شما می آموزد.
آموزشی که در سفر می بینید فراتر از آنچه در کتاب های درسی یافت می شود است، به آنها بسیار بیشتر از مهارت های زندگی، مهارت های اجتماعی و جهان بینی های مختلف آموزش می دهد!
سفر با فرزندان
3. فرصت برای کشف خود؛ به توانایی های خود اعتماد کنید و لایه های عمقی را به شخصیت های خود اضافه کنید.
یکی از مهمترین دلایل اینکه چرا باید با بچه ها سفر کنید این است که فرصت خودآزمایی را به آنها بدهید. این بدان معنا نیست که شما باید به طور بین المللی سفر کنید، بدین معنی است که شما زمان و فرصت برای ماجراجویی را به آن ها می دهید؛ زمانی به دور از فنآوری؛ زمانی خارج از حباب زندگی طبیعی شان.
به دنبال رویاها بودن، به شجاعت نیاز دارد! قدرت می طلبد که به توانایی های شخص خودتان اعتماد کنید و صبر زیادی می خواهد برای این که به آنچه واقعا هستید پی ببرید. سفر، ما و فرزندانمان را با فرصت های فراوان برای کشف لایه های مختلفی که داریم فراهم می کند! حتی از سن جوانی، سفر فرزندان ما را به جنبه هایی در مورد خودشان آشنا می کند .
سفر آنها را به زندگی خارج از نقطه امن خود می رساند، این نشان می دهد که زندگی بچه ها در کشورهای مختلف متفاوت است. این باعث می شود که آنها از فنآوری و اسباب بازی دور شوند و به آنها نحوی که واقعا زندگی می کنند را یاد می دهد ! همچنین برای ما به عنوان والدین، بسیار مهم است که به بچه های ما نشان بدهیم که به توانایی های خود اعتماد داشته باشند، می توانید یک شیوه زندگی ایجاد کنید که ممکن است به طور کامل با حقیقت متفاوت باشد.
سفر با فرزندان
4. به منظور ایجاد حساسیت و طبیعت در آغوش به ملل مختلف جهان.
نه تنها ممکن است که در یک کشور چند فرهنگی مانند استرالیا زندگی کنیم ؛ همچنین افتخار خواهیم کرد که خانواده ای داشته باشیم که از گوشه های مختلف جهان می آیند! من در آفریقای جنوبی متولد شدم، در حالی که همسرم از لهستان مهاجرت کرده است. هر دو بچه ما در استرالیا متولد شده اند .
برای ما مهم است که بچه ها را جذب کنیم و نشان دهیم که پذیرای همه ملت ها از سراسر جهان باشند . ما می خواهیم آنها را به فرهنگ های مختلف و شیوه های مختلف زندگی آشنا کنیم و به آنها نشان دهیم چگونه جنبه های نژاد بشری را درک کنند و بدانند که هر کدام از ما به نحو خود متفاوت، منحصر به فرد و جذاب هستیم!
سفر با فرزندان
5. برای پرورش عشق و اشتیاق به سفر.
کودکان به صورت ذاتی کنجکاو هستند و راهی بهتراز افشای آن به مردم، برای بهینه سازی آن کنجکاوی، این است که آن ها را در معرض مکان ها و فرهنگ هایی که با فرهنگ خودشان متفاوت است قرار بدهیم. ما عاشق مسافرت با فرزندانمان هستیم؛ زیرا آنها را به شرایطی می رساند که ممکن است کمی ترسناک باشند، اما مواجهه با این ترس ها در سن کم در حالی که ماوالدین در کنرشان هستیم راه خوبی برای ایجاد انعطاف پذیری است و به آنها یاد خواهد داد بدون هیچ ترسی از سفر، مشتاق آن باشند.

نه تنها این، بلکه به آنها بیشتر در مورد بودن مانند افراد مستقل خواهد آموخت، آنها خواهند فهمید که چه غذایی دوست دارند، از کدام کشور ها آنها لذت می برند و چه سبک سفری مطابقت بیشتری با شخصیت منحصر به فرد خودش دارد!

دلایل زیادی برای این که چرا شما باید با بچه ها سفر کنید وجود دارد، و ما دوست داریم که در مورد اینکه چرا بهتر است با بچه های خود سفر کنیم بیشتر بدانیم. ما متوجه هستیم که در مقایسه با انفرادی سفر کردن، سفربا خانواده چقدر گرانتر است همچنین بچه ها ممکن است مدرسه ای باشند که برنامه ریزی برای سفر را دشوار تر خواهد کرد و همچنین می دانیم که چقدر آسان تر است که ریسک پذیر نباشیم و در زندگی معمول خود باقی بمانیم.
اما اگر متوجه مزیت های سفر خانوادگی باشیم، تبدیل به یکی از اولویت های ما در زندگی خواهد شد. اگر خانواده خود را در اولویت خود قرار دهید، فرزندان خود را به مقصد های و پیشرفت های جدید خواهید رساند. و پس از تماشای یادگیری و رشد و توسعه شخصیت آنها به عنوان یک مسافر مسئولیت پذیر، می فهمید که هر دلاری که شما در این تعطیلات سرمایه گذاری کرده اید ارزشش را داشت!

قوانین پاسپورت کودکان و چند نکته برای والدینی که از هم جدا شده اند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر