لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بر روی برگ های غول پیکر نیلوفر آبی بنشینید
بر روی برگ های غول پیکر نیلوفر آبی بنشینید

بر روی برگ های غول پیکر نیلوفر آبی بنشینید

به گزارش خبرگزاری مترو، در پارک شوانگجی شهر تایپه پایتخت تایوان، طی مراسم ویژه ای که توسط شهرداری برگزار می شود، بازدیدکنندگان می توانند لحظاتی را مثل یک قورباغه روی برگ های غول پیکر نیلوفر آبی بنشینند.
 برگ های غول پیکر نیلوفر آبی

این برگ های بزرگ نیلوفر آبی ویکتوریایی به اندازه ای بزرگند که بزرگسالان کم وزن و کودکان تا 64 کیلوگرم وزن می توانند روی آنها بنشینند. دایره ی مدیریت باغبانی این شهر به تایوان نیوز اعلام کرده که پرسنل پارک همواره از گیاهان نادر در برابر صدمات آب و هوایی و جانداران در منطقه حفظت می کنند، و بعضی از برگ های این گیاهان تا قطر 5/1 متر رشد می کنند.
 برگ های غول پیکر نیلوفر آبی
از آنجایی که این گیاهان نادر و به شکل اغواگرانه ای ظریف هستند، افراد تنها مجاز به “نشستن” روی برگ ها به مدت یک دقیقه می باشند. همچنین، مسئولان پارک پوششی پلاستیکی برای محافظت از برگ ها روی آنها می کشند.
 برگ های غول پیکر نیلوفر آبی

بنابه گزارش تایوان نیوز، این اداره مراسمات مشابهی را از سال 2014 تاکنون برگزار نموده که به خوبی از آن استقبال شده است، اما امسال ممکن است آخرین سالی باشد که مراسم برگزار می شود که علت آن شرایط اقلیمی و مقادیر زیاد آفت هایی است که مانع رشد برگ ها می شوند.
 برگ های غول پیکر نیلوفر آبی
لین چائو چین مامور شهرداری به خبرگزاری مترو گفت: ” کرم های بُرنده و حلزون ها گیاهان را می خورند. اگر با آنها مبارزه نکنیم، برگ ها در همان اندازه ی کوچک بریده خواهند شد. سوراخ های ریز متعددی در برگ ها بوجود خواهد آمد که جلوی رشد آنها را می گیرد.”
 برگ های غول پیکر نیلوفر آبی
به هر حال، این اداره هنوز 12 نوبت در سال برای نشستن روی برگ ها به مردم اجازه می دهد، که از صبح 14 آگوست امسال آغاز شده است. همچنین نوبت هایی در 16، 18، 21، 23 و 25 آگوست خواهد بود. در هر روز دو نوبت هست که یکی از ساعت 9 صبح و دیگری از 2 بعد از ظهر آغاز می شود. حداکثر 60 نفر در هر نوبت رزرو هتل انجام داده اند و مجاز به نشستن روی برگ ها هستند.

زیباترین جاذبه های توریستی آلاسکا
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر