لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> ده دلیل برای اینکه چرا باید به سفر کمپینگ برویم
ده دلیل برای اینکه چرا باید به سفر  کمپینگ برویم

ده دلیل برای اینکه چرا باید به سفر کمپینگ برویم

وقتی آب و هوا عالی می شود، بوی آتش و درختان کاج بسیاری از مردم را به جنگل ها و کوه ها برای سفرهای کمپینگ جذب می کند. در ابتدای تابستان، زمانی که روزها بیشتر طول می کشد یا در پاییز زمانی که شب ها سرد و برگ ها شروع به ریزش می کنند، زمان مناسب برای رفتن به جنگل است
گاهی اوقات هیچ چیزی بهتر از نشستن در اطراف آتش و کباب کردن مارشمالو با بهترین دوستان یا خانواده تان وجود ندارد. اگر هنوز هم نیاز به دلایل بیشتری برای رفتن به سفر کمپینگ دارید، در اینجا ده دلیل برای جمع کردن وسائل سفر، بسته بندی کیسه های خواب و رفتن به بیابان یا اقامتگاه های بوم گردی را عنوان می کنیم:

1. بسیار بیشتر از قبل به طبیعت نزدیک خواهید شد
در حالی که در سفر کمپینگ هستید، احتمالا بیشتر در یک پارک ملی یا زمین های بیابانی یا زمین های جنگلی ملی خواهید بود. اردوگاه های مناسب کمپینگ در مناطق نزدیک به شما یافت می شود که می توانید به برخی از زیباترین مکان های روی زمین بروید.

نظرتان در مورد کمپینگ در کنار رودخانه ای همراه با آرامش گرفتن از صدای آب و هوای مطبوع چیست؟
کمپینگ

2. از تکنولوژی دور می شوید

اکثر اردوگاه ها Wi-Fi یا حتی یک سیگنال مخابراتی ندارند، بنابراین شما و فرزندانتان می توانید تکنولوژی را در خانه ترک کنید و به گل های وحشی، حشرات، چاله های شنا کردن و راه زیبا نزدیک شوید. اگر نیاز است که در دسترس باشید، برخی از اردوگاه های خصوصی مانند KOA دارای Wi-Fi هستند. بنابراین نقشه های خود را پیش رویتان بگذارید تا برنامه بعدی سفر خود را بریزید.
کمپینگ

3. شما متوجه خواهید شد که با امکانات کم هم می توان زندگی کرد
چادرو تشک، تمام لوازمی است که نیاز دارید. شوهرم و من در سراسر جهان سفر کرده ایم، اما یکی از بهترین سفرهای ما یک سفر دو هفته ای به ساحل اورگان بود. ما توانستیم تمام وسائل و چیزهایی را که مورد نیازمان بود را در صندوق عقب ماشین بگذاریم و متوجه شدیم که می توانیم با چیز های خیلی کم و ساده از جمله برنامه های ساده، خوشحال زندگی کرد. شما می توانید سفرتان را ساده، با چادر دو نفره برگزار کنید.

10 نکته برای داشتن سفری سازگار با محیط زیست
ادامه مطلب

4. طعم غذا در خارج از منزل بسیار بهتر است
“ريبس”، همبرگر، ذرت بر روی باربیکیو، جيفي پاپ و مارشمالو برشته شده، غذای معمولی و کمپوت، بعضی از مواد غذايی های مناسب کمپینگ است و حتی در هوای تازه تر خوش طعم تر خواهند شد. پختن غذا روی یک شعله رو باز یا یک کوره باعث می شود تا برگرها و یا غذاهایی که قصد پختنشان را دارید عطر و بوی قوی داشته باشند که نمی توان بر روی اجاق گاز در خانه آن را تجربه کرد.
کمپینگ
5. کمپینگ مقرون به صرفه است
کمپینگ را ساده نگه دارید. در حالی که برای تعطیلات پول نقد زیادی پرداخت می کنید، بسیاری از خانواده ها می توانند با رفتن به جنگل برای سفر کمپینگ، آن سفر را مقرون به صرفه تر تجربه کنند. این روزها می توان از بسیاری از فروشگاه های بزرگ، جعبه وسائل مورد نیاز کمپینگ را با پول بسیار کم خریداری کرد و بیشترین هزینه معمولا هزینه بنزین و یا گاز برای رسیدن به اردوگاه است .هزینه های اقامت و رزرو هتل را هم با انتخاب نکردن اردوگاه های خصوصی و رفتن به سرزمین های جنگلی دولتی می توان کنترل کرد.
کمپینگ
6. این سفر فرصتی است برای کشف سرزمین درون تان است
شما می توانید با بازدید از پارک های دولتی خود، اقامت کمپینگ را حتی ارزان تر کنید . در مورد مکان هایی کمپینگ نزدیک به خانه تان بیشتراطلاعات کسب کنید و شاید حتی به بازدید از موزه پارک بروید. پیاده روی مسیرهای پیاده روی محلی پیاده روی کنید و لذت ببرید.
کمپینگ
7. این سفر زمانی را برای لذت های کوچک و ناچیز فراهم می کند
در امتداد یک نمودار ستاره برای بخشی از جهان یا یک برنامه مانند ستاره وارونه و به رمز و رازهای جهان وارد شوید . شما متوجه خواهید شد که بیشتر مشکلات در مقایسه با آنچه در بالای سر شما است، بسیار کوچک است. برخی از اردوگاه ها و پارک ها حتی فعالیت های ویژه ای هم در شب و هم در ستاره دار دارند.

مکان های زیبای طبیعی دنیا از نگاه یونسکو
ادامه مطلب

8. حتی ممکن است که از لباس تنتان بترسید
یک سفر کمپینگ گروهی بدون تعریف کردن برخی از داستان های ترسناک کامل نیست . تاریکی، احساس تنهایی در طبیعت و ترس از عنکبوت و خرس ها، شما را در حالت ترس و اضطراب قرار می دهد که ممکن از قبل از آن هیچ وقت در زندگی تان تجربه نکرده باشید. وب سایت هایی مانند Resource Ultimate Camp منبع داستان های ترسناک است که می توانید با یک نور چراغ قوه برای همسفرتان تعریف کنید و خاطره ای به یاد ماندنی را رقم بزنید.
کمپینگ
9. شما واقعا می توانید تنها باشید
اگر به سفر با کوله پشتی علاقه مند هستید، می توانید همه چیزی را که لازم دارید بر روی پشت خود بگذارید و به دامان طبیعت بروید. می توانید توانایی بقای خود را با برخی از وسایل پیش پا افتاده بسنجید و یا فقط برای خودتان وقت بگذارید، سفر با کوله پشتی از راه های غیر مرسوم و یا خارج از مسیر به شما کمک می کند که بسیاری از مکان ها و زیبایی های طبیعت که مردم عادی هرگز نمی بینند را تجربه کنید.

10. دوستان شما حسادت خواهند کرد
چند عکس از سفر کمپینگ خود را از Grand Teton ،Moab یا کوه های Smoky Great به شبکه های اجتماعی ارسال کنید و ببینید که اکثر مردم آرزو می کنند که همراه شما باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر