لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> استفاده از تخفیف های گروهی و مخفی هنگام رزرو هتل
استفاده از تخفیف های گروهی و مخفی هنگام رزرو هتل

استفاده از تخفیف های گروهی و مخفی هنگام رزرو هتل

سفرها با اهداف مختلفی انجام می شوند که سفرهای تفریحی، زیارتی و تجاری بخشی از این اهداف را شامل می شوند. حال ممکن است عضو ارگان یا شرکتی باشیم که پرسنل آن جهت انجام امور اداری و سازمانی نیازمند سفرهای متمادی به شهرهای مختلف هستند و یا اینکه سرپرستی یک آژانس مسافرتی را بر عهده داشته و پیاپی به دنبال یافتن یک اقامتگاه و هتل متناسب با نیاز مراجعان باشیم. در این صورت قطعا از دشواری های انتخاب بهترین هتل در شهر مقصد آگاهی داریم. اگر به روش سنتی مایل به رزرو هتل باشیم، فرآیند رزرو با ریسک بیشتری انجام خواهد شد و هزینه های بیشتر نیز اجتناب ناپذیر است.
در همین راستا پیشنهاد شگفت انگیزی را مطرح می کنیم تا دیگر نگران دغدغه های سفر نباشید و از تخفیف های گروهی که به صورت مخفی در سایت لحاظ شده اند، در سفرهایتان بهره مند شوید.

سایت ایران هتل آنلاین با پشتوانه 11 سال ارائه خدمات به بهترین نحو در زمینه رزرو آنلاین هتل های سراسر ایران، تدبیری اندیشیده تا بتوانید از بیشترین میزان تخفیف برای رزرو تمامی هتل های ایران استفاده نمایید. برای دستیابی به تخفیف های مخفی، می بایست ابتدا در سایت ایران هتل ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، پلن اولیه (پلن برنزی) برای شما فعال می شود و قیمت هتل ها نیز با تخفیف بیشتر نمایش داده خواهد شد.
پلن ها به انواع برنزی، نقره ای، طلایی و VIP دسته بندی شده اند که قابل ارتقاء نیز می باشند. به این صورت که بسته به میزان رزرو هتل در یک بازه زمانی مشخص، پلن فعلی شما به صورت خودکار ارتقاء می یابد و تخفیف های مخفی برای شما چندین برابر محاسبه خواهد شد. در نتیجه شما بابت رزرو هتل، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.
از دیگر مزایای ثبت نام در وب سایت ایران هتل می توان به امکان مشاهده آرشیو رزروها و همچنین مدیریت آنلاین رزرو (تغییر، کنسلی و اصلاحیه) اشاره کرد که به روند رزرو هتل سرعت بخشیده اند.
حتما توجه داشته باشید برای مشاهده قیمت ها، ابتدا وارد سایت شوید، سپس قیمت هتل ها را مشاهده نمایید تا تخفیف های مخفی برای شما لحاظ شود.
این امکان با استقبال گرم کاربران سایت، آژانس های گردشگری، شرکت ها و ادارات مواجه شده و خبری نوید بخش برای گردشگران است.
شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه از طریق صفحه ثبت نام، به جمع کاربران سایت بپیوندید .
پس همین حالا ثبت نام کنید و از تخفیف های طلایی بهره مند شوید تا همچون گذشته هوشمند سفر کنید.

صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر