لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> بهترین و جذاب ترین مقصد ها برای مراسم عروسی
بهترین و جذاب ترین مقصد ها برای مراسم عروسی

بهترین و جذاب ترین مقصد ها برای مراسم عروسی

خیلی از زوج ها برای مراسم عروسی خود به دنبال سوژه ها و مکان هایی مخصوص می گردند، جایی که به نوبه خود منحصر بفرد و خاص باشد. مقاصد متنوعی در اطراف جهان در حال محبوب شدن هستند. در این مقاله با بعضی از این مقاصد کمتر شناخته شده برای اجرای مراسم عروسی در اروپا آشنا می شویم. پس اگر عروسی شما نزدیک است و به دنبال بهترین مکان ممکن برای مراسم خود می گردید، با رزرو هتل برای خود و دوستان مراسم عروسی رویایی را رقم بزنید.

جزایر یونان

بدون شک جزایر یونان رویای بسیاری از مردم است و به همین طبع یکی از محبوب ترین مقاصد برای اجرای مراسم عروسی می باشد. حقیقت این است که برای بسیاری از زوج ها صرف نظر کردن از خانه های سفید زیبا بر روی صخره ها و دریای آبی و چشم نواز مدیترانه کاری بسیار مشکل است. سنتورینی، مایکونوس، رودس و … هر کدام از این مکان ها را انتخاب کنید فرقی نمی کند، در هر صورت عروسی شما خارق العاده خواهد شد.

جزایر دانمارک
جزایر دانمارک

جزایر دانمارک در دریای بالتیک، مکان فوق العاده ای را برای عکاسی عروسی در مدل ها و فضاهای متنوع ممکن می سازد. جزیره Ærø زیباییش را وامدار بناهای قرون وسطی ای و تاریخی اش می باشد، خیابان های سنگ فرش، خانه های قدیمی و رنگارنگ، فانوس های سنگی، کلبه های چوبی ساحلی و در نهایت دریا که همه زیبایی ها را دربر گرفته است. در آخر باید ذکر کرد که ازدواج همجنس گرایی نیز در این جزایر امکان پذیر است.

نروژ
نروژ
اگر از سرما واهمه ای ندارید و از برف لذت می برید می باید نروژ را برای مقصد عروسی خود انتخاب نمایید و چه بهتر که زمان این مراسم در زمستان باشد. در این صورت پشت زمینه عکس های شما نورهای خارق العاده شفق های قطبی خواهد بود. Tromsø در جزایر والبارد و جزایر لوفوتن بعضی از این گزینه های عالی برای پیشنهاد به شما می باشند.

Ravello (ایتالیا)
Ravello (ایتالیا)

قطعا لیست بهترین مقاصد عروسی در اروپا بدون کشور ایتالیا معنی ندارد. آیا به دنبال بهترین باغ ها برای استفاده به عنوان لوکیشن عکس برداری های عروسی تان می گردید؟ مطمئن باشید که این باغ ها را در شهر راولو در سواحل آمالفی ایتالیا می یابید! این منطقه در ارتفاع ۴۰۰ متری از دریا واقع شده است و راولو در این وسط همانند گالری طبیعی بی نظیری می درخشد. جاده هایی با درختان لیمو در دو طرف آن، بیشه ها ی زیتون طبیعی، قلعه های مجلل همه و همه خودنمایی می کنند. بدون شک راولو گزینه ی خیلی سختی برای نادیده گرفته شدن است.

سانتیاگو دو کامپوستلا ( اسپانیا)
سانتیاگو دو کامپوستلا ( اسپانیا)

اگرگزینه های بالا نظر شمارا جلب نکرد، گزینه ی سانتیاگو دو کامپوستلا به معنی “محل میراث جهان” همیشه در دسترس می باشد. این شهر تمام محبوبیت و آوازه خود را مدیون تاریخ و معماری اش است. از کلیسای جامع با ابهت گرفته تا صومعه هایش در کنار خانه های مجلل و میدان هایی که به نظر می رسد زمان در آن ایستاده باشد، همه و همه شما را مجاب برای انتخاب این مکان برای عروسی تان می کند.

8 ایده فراموش ناشدنی برای یک مقصد جذاب عروسی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر