لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> ایتالیا، یکی از محبوب ترین مقاصد مراسم عروسی دنیا
ایتالیا، یکی از محبوب ترین مقاصد مراسم عروسی دنیا

ایتالیا، یکی از محبوب ترین مقاصد مراسم عروسی دنیا

این روزها موضوع برپایی جشن عروسی در ایتالیا به موضوعی بسیار داغ تبدیل شده است. لیست كسانی كه در صف هستند،‌ بسیار طولانی است. از زمان برگزاری مراسم عروسی تام كروز و كیتی هولمز در سال 2006 در كاستلو اودسجالچی دی براسیانو، تعداد زیادی از زوج های معروف جهان در كشور ایتالیا با یكدیگر ازدواج نموده اند. غیر از داستان هایی كه درباره ازدواج جورج كلونی و آمال آلامودین در بلموند هتل سیبریانی شهر ونیز به گوش می رسد، لیست متقاضیان در صف شامل امیلی بلانت و جان كراسینسكی، جاستین تیمبرلیك و جسیكا بیل، سوفیا كاپولا و توماس مارس، كیم كارداشیان و كین وست نیز می باشد. پس شما هم دست بکار شوید و برای عروسی خود اگر تا به الان اقدام نکرده اید، در یکی از هتل های ایتالیا رزرو هتل انجام دهید و دوستان و خویشاویندان را نیز همراه خود به این سرزمین رومانتیک ببرید.

طبق گزارشات مركز مطالعات صنعت گردشگری در فلورانس، برگزاری مراسم عروسی این تعداد از ستاره های معروف جهان در ایتالیا،‌ باعث می شود كه این كشور تبدیل به مقصد گردشگری شناخته شده ای برای برگزاری مراسم های عروسی خارجی ها گردد.

توسكانی، لامباردی و كامپانیا در رده های اول تا سوم
كسب و كار برگزاری جشن های عروسی برای كشور ایتالیا ارزشی معادل 3 میلیارد یورو تولید كرده و اساساً بر روی پنج ناحیه اصلی متمركز است: توسكانی، لامباردی، كامپانیا،‌ وِنِتو و لاتزیو. نكته جالب این كه اگرچه هیچ یك از نواحی جنوبی در رتبه بندی های بالایی قرار ندارند، پوگلیا، سیسیلی و كالابریا بالاترین رتبه ها را در زمینه برگزاری لوكس ترین جشن ها به خود اختصاص داده اند. به عنوان مثال، مراسم عروسی دختر یكی از سران امریكایی به نام جِف ساتون در استان باری برنامه ریزی شد.
چین و روسیه به عنوان بازارهای نوظهور
WEDDINGS IN ITALY

در میان بازارهایی كه بیش از بقیه به دنبال برگزاری مراسم عروسی در ایتالیا هستند، بریتانیای كبیر با 6/27 درصد در بالاترین رتبه قرار دارد. پس از آن، ‌ایالات متحده با 2/21 درصد و استرالیا با 9/8 درصد در رده های بعدی قرار گرفته اند. جایگاه چهارم مشتركاً در اختیار آلمان و كانادا است، در حالیكه چین و روسیه در حال ظهور هستند. متوسط هزینه این مراسم ها بسیار زیاد است، به طوریكه چیزی معادل 54 هزار یورو را در بر می گیرد.
از طرف دیگر در اروپا، مقاصدی كه مورد علاقه زوج های معروف و متملك جهان هستند، پرتغال، فرانسه و اسپانیا می باشند. كشور اسپانیا توسط زوج مشهور ایتالیایی به نام های کیارا فراگنی و فِدِز انتخاب شد كه از آن به عنوان یكی از جذاب ترین داستان های عاشقانه در زمان خود یاد می شود.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر