لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> طاق پیروزی محبوب ترین بنای تاریخی فرانسه در بین گردشگران
طاق پیروزی محبوب ترین بنای تاریخی فرانسه در بین گردشگران

طاق پیروزی محبوب ترین بنای تاریخی فرانسه در بین گردشگران

به گزارش مرکز ملی آثار تاریخی، از ابتدای سال ۲۰۱۸ بیش از ۷ میلیون بازدید (۹٪ رشد نسبت به ۲۰۱۷) از ابنیه تاریخی فرانسه به انجام رسیده است. طاق پیروزی ‪با اختلاف از مون سن-میشل و کلیسای سن-شپل تعداد بازدید بیشتری را داراست‬.‬‬
از ۱ ژانویه تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ طاق پیروزی، مون سن-میشل و کلیسای سن-شپل سه مکان پربازدید تاریخی فرانسه بودند. هفته ی گذشته این گزارش را مرکز ملی آثار تاریخی که ۱۰۰ بنای تاریخی در کل فرانسه را تحت پوشش دارد، منتشر کرد. تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال ۲۰۱۷، ۹٪ رشد داشته است و بیشتر از 7 میلیون بازدید ثبت شده است.‬ به گفته ی مرکز ملی آثار تاریخی تعداد بازدیدکنندگان آنلاین وبسایت این آثار تاریخی نیز رو به رشد است.

فیلیپ بلاوال رئیس مرکز ابنیه تاریخی می گوید: “این اعداد استثنایی یک بار دیگر اهمیت نقش میراث در جذب توریست در فرانسه را نشان دادند.‬”
به گفته ی مرکز ملی آثار تاریخی، این افزایش در توجه، بازتاب احیا کردن جذابیت های فرانسه برای بازدید کنندگان خارجی است. بعلاوه نشان دهنده ی وابستگی عموم به میراث می باشد. مرکز ملی آثار تاریخی امیدوار است شمار بازدیدکنندگان تا انتهای سال ۲۰۱۸ تا ۹ میلیون نفر افزایش یابد، عددی که در سال ۲۰۱۴ به آن دست یافته بودند.
در پاریس طاق پیروزی بیشترین بازدید در بین ابنیه تاریخی را با بیش از ۱.۲ میلیون بازدید داراست. صومعه ی مون سن-میشل (مانش) با بیش از ۱ میلیون بازدید دوم است. به دنبال آن ها سن-شپل (پاریس) که ۸۶۹ هزار بازدید را ثبت کرده است.
پانتئون (رتبه ی پنجم) به بیش از ۵۹۴ هزار بازدید رسیده است. تعداد بازدیدها نسبت به سال ۲۰۱۷، ٪۲۰ افزایش یافته است. پس از ادای احترام به سیمونه ویل، این بنای تاریخی را به روی سن صحنه ی ملی آورد و بین ماه های جولای و آگوست این بازدیدها ۴۰٪ صعود داشتند و رزرو هتل در فرانسه نیز افزایش چشمگیری داشته است.
ARC DE TRIOMPHE

حوادث فرهنگی ارائه شده توسط مرکز ملی آثار تاریخی، تأثیر بسیاری برای جذاب تر شدن این مکان ها داشت. کونسیرژوری (محله ی اول پاریس) از ابتدای سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۰۷ هزار بازدید داشته است. نصب “دتورمنت” از استفان ثیدت ارتقای قابل توجهی را منجر شد. این نمایشگاه امکانی را فراهم کرد تا صعود بیش از ۲۲٪ ثبت شود. در شاتیو دی وانسین ( ول دو مرن) نمایشگاهی با عنوان “دی تون” توسط عکاسی به نام بتینا ریمز از فوریه تا آوریل برگزار شد که باعث رشد چشمگیر و ناگهانی تعداد بازدیدکنندگان شد.
بیشتر بخوانید:

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
راه ولز را تجربه کنید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر