لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> دلفیناریوم، نمایشی هیجان‌انگیز
دلفیناریوم، نمایشی هیجان‌انگیز

دلفیناریوم، نمایشی هیجان‌انگیز

دلفیناریوم برج میلاد با مساحت 3200 مترمربع و ظرفیت 1200 نفر، نمایشی هیجان‌انگیز با اوج نشاط و سرگرمی را با دلفین‌های کاسیا و آلفا در فضای غرب برج میلاد با محیط شبیه‌ سازی‌شده از آب اقیانوس فراهم کرده است. دلفیناریوم برج میلاد به‌عنوان اولین دلفیناریوم مرتفع غیرساحلی و مکانی امن برای لمس دوست‌داشتنی‌ترین جانوران آبی است. در این دلفیناریوم با حضور اساتید برجسته خاورمیانه شاهد لحظاتی مهیج و خیره‌کننده از دلفین‌های کاسیا و آلفا خواهید بود.

دلفیناریوم

همیشه امکان سفر به جزیره هرمز برای تماشای یکی از باهوش‌ترین پستانداران ساکن آب وجود ندارد بنابراین تصمیم گرفته شد تا لذت تماشای دلفین‌ها در خرداد سال 92 در قلب تپنده کشور (تهران) در کنار برج 435 متری برای گردشگران داخلی و خارج فراهم گردد.
دلفیناریوم برج میلاد این شرایط را در فضای 3200 متری فراهم آورده است تا در آن شاهد دلربایی دلفین‌های کاسیا و آلفا در حضور مجرب‌ترین کادر از مربیان خاورمیانه باشیم. دلفیناریوم برج میلاد که مرتفع‌ترین دلفیناریوم جهان است به‌عنوان تنهاترین دلفیناریوم غیر ساحلی خاورمیانه نیز شناخته می‌شود.
دلفیناریوم
در دلفیناریوم برج میلاد چی میگذره؟
در فضای 3200 متری دلفیناریوم برج میلاد لحظات شاد و مفرحی ساخته می‌شود با توجه به اینکه دلفین‌ها مغز بزرگی دارند شاهد، باهوش و بسیار بازی گوش هستند. این پستاندار باهوش به صدا بسیار حساس است و از آن برای کسب خبر اینکه غذا، مانع و حیوانات قاتل کجا هستند؟ کمک می‌گیرند. در دلفیناریوم برج میلاد برخلاف سایر مکان‌ها از روش تنبیهی برای آموزش دلفین‌ها یا شیرهای آبی استفاده نمی‌شود.
به‌ طورمعمول در هنگام اجرای برنامه توسط مربیان حاضر در دلفیناریوم، یکی از شیرهای آبی با نمایش رژه برنامه را آغاز می‌کند و در طول برنامه دلفین‌های بازی گوش 2 و 5 ساله از میان حلقه‌های مربیان عبور می‌کنند توپ‌ بازی می‌کنند و یا شروع به کشیدن نقاشی می‌کنند و در پایان در میان بازدیدکنندگان این نقاشی به فروش می‌رسد.
دلفیناریوم
چی بخوریم و کجا بریم؟
تجربه خوردن غذاهای دلپذیر ایرانی و فرنگی همراه با صدای دلنواز پیانو را در لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع 276 کیلومتری و طبقه ششم برج میلاد بعد از هیجان حضور در دلفیناریوم برج میلاد را از دست ندهید. رستوران گردان برج میلاد دارای دو فضای ثابت و متحرک است که در هر یک ساعت یک دور پیرامون بخش ثابت می‌چرخد و با زاویه دید 360 درجه چشم‌انداز متفاوتی از نقاط شهر تهران به شما هدیه می‌کند.

سینما 6 بعدی برج میلاد از آخرین فنّاوری روز دنیا بهره می‌برد و دارای 8 صندلی متحرک است که در زاویه‌های مختلف قابلیت چرخش دارند. در این سینما 6 بعدی فضای شبیه‌ سازی به‌ قدری فوق حرفه ایست که شمارا در دنیای خود غرق می‌کند. شما می‌توانید در سینما 6 بعدی برج میلاد بدون هیچ خطری بر ترن هوایی و سورتمه‌ سوار شوید و از میان پرتگاه‌ها با سرعت 1000 کیلومتر در ساعت عبور کنید.
دلفیناریوم

اوج لذت و هیجان در تعیین موقعیت‌های استراتژیک را در پینت بال برج میلاد تجربه کنید و در کنار گروه خود لذت ببرید. ورزش پینت بال که تعداد بازیکنان آن بر اساس استراتژی‌های مختلف، متفاوت است لقب آن شطرنج زنده است. این ورزش هیجانی در زمینی به مساحت 1500 متر در ضلع جنوب غربی برج میلاد برگزار می‌شود و همه روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب پذیرای علاقه‌مندان بسیاری است.
دلفیناریوم
مسیر دسترسی، زمان بازدید و اقامتگاه
در استان تهران، بزرگراه شهید همت شرق، خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، برج میلاد، هوشمندانه سفر کنید و از فرصت تجربه یک لذت خاطره‌انگیز در دو سانس صبح و شب برای خود و همراهانتان به دو پستاندار کاسیا و آلفا را از دست ندهید. سانس اول دلفیناریوم از ساعت 10 صبح الی 11:30 و سانس دوم آن از ساعت 19 الی 20:30 است برای کودکان زیر 7 سال نیاز به تهیه بلیت ندارید و مدیریت دلفیناریوم برای سایر کودکان و مادران 60 درصد تخفیف بلیت در نظر گرفته است.

اگر تصمیم دارید به پایتخت ایران سفر کنید و یک روز به‌یادماندنی را در کنار این آبزیان فوق‌العاده دوست‌ داشتنی بگذرانید، با رزرو هتل های ایران و هتل ‌آپارتمانهای تهران( تاج‌محل)، هتل نیلو و هتل لاله تهران که نزدیک‌ترین هتل‌ها به برج میلاد هستند لذت خوش سفر را خود را افزایش دهید و از بودن در یک محیط شاد و مفرح غافل نباشید.
دلفیناریوم برج میلاد تنهاترین دلفیناریوم در ایران است؟
دلفیناریوم

پارک دلفین‌ها جزیره کیش
مجموعه تفریحی پارک دلفین که مساحت آن 100 هکتار است در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد. در پارک دلفین‌ها گونه‌های مختلفی از پستانداران (شیر دریای شمالی، گربه دریایی شمالی، پنگوئن و گراز دریایی) نگهداری می‌شوند و هنرنمایی‌های خیره‌ کننده‌ای را برای بازدیدکنندگان به‌ وسیله کادر مجربی از مربیان به نمایش می‌گذارند. هزینه بازدید از مجموعه فعلی در قالب دو پک دریافت می‌شود. هزینه پک اول 85 هزار تومان از ساعت 17 الی 22 و برای پک دوم 95 هزار تومن از ساعت 15 الی 22 است.
دلفیناریوم
برای تهیه بلیت پارک دلفین جزیره کیش، می‌بایست از هتل محل اقامت خود و یا مراکز خرید جزیره کیش اقدام کنید.
سخن آخر (نحوه رزرو دلفیناریوم برج میلاد)
– برای سرو غذا در رستوران گردان فراموش نکنید که 48 ساعت قبل از حضور در رستوران، می‌بایست نسبت به رزرو اقدام کنید.
– برای تجربه بازی پینت بال فراموش نکنید که حداقل 10 روز قبل نسبت به رزرو اقدام کنید.

آتشكده آدریان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر