لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ماسوله
ماسوله

ماسوله

در ضلع شرقی یکی از کوه های تالش، جاده می پیچد و بهشت از میان مه نمایان می شود. ماسوله یکی از دل انگیزترین و دیدنی ترین مناظر گیلان است که همچون نگین انگشتری بی نظیر در شمال ایران خودنمایی می کند.
این روستای پلکانی در شیب کوه واقع شده است و پایین ترین نقطه آن تا بالاترین نقطه روستا حدود 120 متر اختلاف ارتفاع دارد. روستایی مه آلود و زیبا که اگر حتی هزاران بارهم آنرا دیده باشی، بازهم تورا به سوی خود می کشاند.
خانه هایی که سقف هر خانه، حیاط خانه پایینی است و بناها روی هم ساخته شده اند و از آنجایی که ماسوله یک سوم در سال را غرق مه است، دیوارهای زرد رنگی دارند که باعث می شود خانه ها در مه بهتر دیده شوند. اقامت در این خانه ها و هتل ها روح آدمی را تازه می کند…هنگامی که هوا روشن می شود و مه به درون خانه و اتاق ها روانه می شود هوش از سر آدمی می برد و گویا در قطعه ای بهشت به سرمی بری. یکی از هتل هایی که در این منطقه وجود دارد که امکان رزرو آنلاین آن میسر است تا بی دغدغه و به دور از نگرانی های محل اقامت بتوانیم با خیالی آسوده به این بهشت زیبا سفر کنیم هتل مهران ماسوله است. همچنین هتل آرام ماسوله نیز در مسیر این روستای فوق العاده و بکر قرار دارد.
ماسوله
وجود آبشارها و چشمه های متعدد در اطراف ماسوله زیبایی های این روستا را دوچندان نموده است. برای مثال از کنار ماسوله، رودخانه پرآب “ماسوله خان” عبور می کند، آبشار ماسوله یا “گوشم ماسوله” نیز با ارتفاع 20 متری در انتهای جنگل ماسوله می باشد، همچنین آبشار “لارچشمه” پدیده ای کم نظیر است که در نزدیکی روستای ماسوله قرار دارد و به یکی از مکان های گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است. برای رزرو هتل های ماسوله می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و به راحتی قبل از سفر حتی به مناطق خاص و کوچک اقدام به رزرو هتل با گارانتی بهترین نرخ کنید و به تمام مناطق ایران با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بازار توریستی ماهی فروشان دَستَک، در استان گیلان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر