لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 8 مقصد گردشگری برتر برای سفر در سال 2019
8  مقصد گردشگری برتر برای سفر در سال  2019

8 مقصد گردشگری برتر برای سفر در سال 2019

در سال جدید اوایل بهار تصمیم دارید به مسافرت بروید، و در پی یافتن و انتخاب بهترین مقصد هستید؟ مطمئن باشید روش های ساده تر و بهتری نسبت به جستجو در کتاب های راهنمای سفر و مجلات مسافرتی وجود دارد. برای راحتی گردشگران و انتخاب بهترین گزینه ها، هر ماه راهنمای سفر به مقاصد برتر گردشگری را مهیا می کنیم. با شروع سال جدید، ماه آوریل فرصت مناسبی برای مسافرت و رزرو هتل در شهرهای محبوب گردشگری است. تعدادی از مقاصد توریستی را معرفی می کنیم که می توانید مکان های بکر برای بازدید را انتخاب کنید و آب و هوای شگفت انگیز را در سراسر جهان تجربه کنید.
در ماه آوریل ، بهار در سراسر جهان سایه افکنده و فرصت مناسبی برای تمرکز و برنامه ریزی مسافرتی می باشد. فصل های خشک و بدون بارش در بیشتر مناطق جریان دارد و در سراسر زمین می توان تاثیر بهار، طراوت و تازگی را دید.

اگر رویای سفر و بازدید از دشت نمک آلود زیبا در کشور بولیوی را داشته اید، یا عاشق تماشای درختان فسیل شده در کشور خشک و گرمسیری نامیبیا در آفریقای جنوبی بوده اید ، تماشای شکوفه های گیلاس در ژاپن یا آرزوی سفر به پایتخت غذا در پرتغال را در سر داشتید ، برنامه ی سفر آوریل خود را آماده کنید. نکات مهم برای سفر به مناطق خاص و رویایی را مطالعه نمایید.

1 – ژاپن ( Japan )
کشور ژاپن ترکیبی از زندگی سنتی و مدرنیته در کنار هم بوده است شور و نشاط در سراسر این سرزمین موج می زند از چراغ های نئون و ناآرامی پایتخت گرفته تا آرامش و نشاط بسیاری از زیارتگاه ها و معابد، که همگی را می توان در کیوتو دید. بخش هایی از کشور به ویژه شهر هیروشیما تاریخ تاسف بار ، غم انگیز و بسیار مهمی دارد و بازدید از پارک یادبود صلح هیروشیما برای گردشگران و طرفداران صلح یک امر ضروری و مهم بشمار می رود. یک موزه در داخل پارک برای یادبود بمباران هسته ای و برای زنده نگه داشتن یاد کشته شدگان ژاپن ساخته شده است. گردشگرانی که عاشق سفر با سرعت باد هستند می توانند از قطار های ژاپنی استفاده کنند و هنگام گذر از کوهستان آتشفشان خاموش فوجی ، بلند ترین کوه ژاپن را تماشا کنند و از غذا های لذیذ این سرزمین مانند سوشی و ساکی ( نوشابه ى الكلي ژاپني كه از تخمير برنج به دست مي آيد) لذت ببرند.

رسیدن بهار و ماه آوریل زمان خاصی برای سفر به ژاپن می باشد. این ماه زمان برگزاری جشن هانامی (Hanami ) جشنواره‌ ی شکوفه‌ های گیلاس می باشد و هزاران درخت لباسی پر از گل های زیبای سفید و صورتی رنگ می پوشند. دوستان و خانواده ها برای تماشای شکوفه ها و عظمت این زیبایی روانه پارک های محلی می شوند. آوریل مناسب ترین زمان برای بازدید از طبیعت و قدم زدن در برابر آفتاب و هوای بهاری می باشد گردشگران می توانند خاطراتی به یاد ماندنی را رقم بزنند، این فرصت را از دست ندهید.

Namibia

2 – نامیبیا ( Namibia )
به نامیبیا کشوری با تضاد های گوناگون خوش آمدید. ساحل صحرای نامیبیا یا ساحل اسکلت ( Skeleton Coast ) مکانی خطرناک برای بازدید می باشد، دومین دره بزرگ دنیا به نام دره فیش ریور(Canyon Fish River ) یکی دیگر از جاذبه های نامیبیا است، تپه ی شنی معروف سسوس ولی ( Sossusvlei ) سراسر پوشیده از درختان فسیلی می باشد، و جاذبه های طبیعی بسیاری را می توان در این سرزمین مشاهده کرد. تقریبا سراسر سال هیچ بارانی نمی بارد، و به ندرت ممکن است گرما و تابش خورشید را هنگام عبور نبینید. البته ماه آوریل شرایط آب و هوایی بهتری را مهیا می کند که دمای معتدل و گل و گیاه فراوان را شاهد باشیم.
فعالیت هایی که بهتر است در نامیبیا انجام دهید را پیشنهاد می کنیم. از پارک ملی اتوشا (Etosha National Park )، حیات وحش و مناظر شگفت انگیز دیدن کنید. جرعه ای از آبجو، یادگار دوره مستعمره ی آلمان در شهر های سواکوپموند (Swakopmund ) و شهر ويندهوك پايتخت ناميبيا (Windhoek ) را امتحان کنید. در رود تماشایی اورنج ( Orange River ) طولانی ‌ترین رود آفریقای جنوبی قایق رانی کنید. یا برای بازدید از سایت سنگی و سنگ ‌های حکاکی شده باستانی که محسور کننده می باشند به سوی Twyfelfontein حرکت کنید. این مکان به داشتن نقاشی های سنگی و حکاکی روی سنگ ها معروف می باشد.
Portugal
3 – پرتغال (Portugal )
گردشگرانی که به دنبال تفریح در سواحل گرم و دنج می باشند و به دنبال فرصت های شنا و حمام آفتاب در سواحل پهناور بوده اند، مقصد پرتغال را با سواحل اقیانوس اطلس پیشنهاد می کنیم هر چند ماه آوریل شاید زمان خوبی برای شنا نباشد. گردشگران در ماه آوریل از تماشای شکوفه های بادام که سراسر درختان را فرا گرفته لذت می برند و هوای بهاری را در نفس های خود می توانند حس کنند و در کنار انبوه توریست ها از این مقصد لذت خواهند برد. در پایتخت دمای هوا به 20 درجه خواهد رسید و این دما از نظر اکثریت گردشگران عالی می باشد.

بهتر است راهی شهر قرون وسطایی پورتو شوید. این شهر با جاذبه های تاریخی بیشمار، یکی از ارزشمند ترین میراث جهانی بشمار می رود. شهر ساحلی جایگاه پل مشهور دام لویس اول (The Dom Luís I) است که با پیاده روی در این پل مناظر شگفت انگیزی از شهر پورتو را خواهید دید. همچنین این شهر یکی از برترین مکان‌ ها برای صرف غذا به حساب می‌ آید و پایتخت غذا نام دارد. شهر دیگری که مقصد تعطیلات گردشگران است شهر لاگوس ( Lagos) می باشد و در جنوب پرتغال قرار گرفته است. توریست ها می توانند از دیوار های قدیمی شهر ، صخره های اطراف آن و سواحل شگفت آور دیدن کنند و از تماشای سنگ ها و صخره های واقعا عجیب و جادویی لذت ببرند.
Jordan

4 – اردن ( Jordan)
اغلب برخی از گردشگران که نام اردن را می شنوند پیشرفت و مدرنیته در اردن را تصور نمی کنند. گفتنی است که این مکان با پایتختی مدرن یکی از پرطرفدار ترین شهر های عربی در میان توریست ها محسوب می‌ شود. کافه های اردن شهرت جهانی دارند و جاذبه های فرهنگی و تاریخی گزینه مناسبی برای انتخاب مقصد بعدی سفر بشمار می رود. اردن به داشتن آثار بزرگ میراث جهانی ، آثار باقی مانده از تمدن های پیش از میلاد و مناظر بیابانی باور نکردنی معروف است و این تکه جواهر در میان خاورمیانه شگفتی و سورپرایز های بسیاری برای گردشگران دارد. بهترین زمان سفر همین ماه می باشد که هوا گرم است ولی سوزان نیست و بخاطر باران های زمستانی جنگل ها شاداب و سرسبز بوده و دره ها با گل های رنگارنگ و روشن پوشیده می شوند.

به سوی این سرزمین شگفت انگیز حرکت کنید و در طول سفر به سوی ارگ امان ( Citadel)، بر دانش محلی خود بیافزایید. قدمت سکونت بشر در این ارگ به 7000 سال پیش باز می گردد پس با این بازدید می توانید به گذشته نیز سفر کنید. موزه اردن و آمفی تئاتر رومی از دیگر جاذبه های تاریخی هستند که این کولوسئوم یکی از بزرگ ترین آمفی تئاتر ها در دنیاست. همچنین از بیابان بی نظیر و زیبای وادی روم دیدن کنید. گذر از پترا، شهری پنهان در پشت صخره های سنگی و یکی از عجایب هفتگانه ی جهان را فراموش نکنید. پترا پایتخت حکومت نبطیان یا نباتیان ( Nabataeans ) است، این مکان از سنگ ساخته شده و شاهکار باستانی است و یکی از قدیمی ترین شهر های دنیا و شگفتی تاریخی بشمار می رود. در پایان سفر از استراحت در دریای نمک معروف به دریای مرده لذت ببرید. به دلیل شوری زیاد دریا در روی آب شناور خواهید ماند.
Morocco

5 – مراکش ( Morocco)
گردشگرانی که به دنبال مقصدی تاریخی در کنار زیبایی های طبیعت هستند، بهتر است که مراکش را انتخاب کنند. طبق منابع و گزارش های سفر، در ماه آوریل بیشترین تعداد توریست به این سرزمین در شمال آفریقا سفر می کنند. در آوریل از آب و هوای گرم و سوزان تابستانی خبری نیست. دمای هوا در سراسر کشور تقریبا بین 15 تا 32 درجه سانتی گراد می باشد و بارش باران چندان قابل پیش بینی نیست.

با سفر به دل تاریخ از شهر فاس ( Fes) لذت ببرید، از فرصت پیش آمده استفاده کنید و با بازدید از صنعت چرم ‌سازی ( دباغی) و بازار های معروف در هوای باز، که سوغات و کالا های چرم دارند خرید کنید. یکی از مهم ترین جذابیت شهر کازابلانکا و نیز ساختمان برجسته آن مسجد تاریخی و با شکوه حسن دوم (Hassan II mosque ) می باشد که درهای ورودی از جنس تیتانیوم ظرافت هنر مینیاتوری را به نمایش می گذارند. اين مسجد يكی از بزرگ ترين مساجد جهان بشمار می رود و بخشی از آن روی آب بنا شده است. گردشگران از دیدن خیابان ها و خانه های شفشاون ( Chefchaouen ) که سراسر با رنگ سفید و آبی، رنگ شده اند حیرت می کنند. همچنین بازدید از شهر شلوغ و تاریخی مراکش را فراموش نکنید لحظات خوشی را در این شهر سپری خواهید کرد.
Netherlands

6 – هلند ( Netherlands )
حتما در مورد زیبایی های آمستردام شنیده اید ولی روستا های جذاب هلندی زیادی وجود دارد که بهتر است برای ماجراجویی انتخاب کنید. تماشای چهارمین قلعه ‌ی بزرگ هلند، اوترخت ( Utrecht ) که تاریخ آن به دوران قرون وسطی می رسد را در برنامه ی خود قرار دهید، همچنین از هارلم (Haarlem ) در شمال غربی هلند شهری با کناره های ساحلی آرام و دلنشین ، لاهه ( Hague ) شهر سیاست، پر از آرامش، صلح و روابط دولتی و نیز از شهر گودا که معروف به عرضه پنیر گودا یا هلندی می باشد دیدن کنید. گردشگرانی که خواهان سفر راحت در محیطی کوچک هستند، بهترین گزینه را انتخاب کرده اند.
در صورتی که دلایل بیشتری برای انتخاب این مقصد لازم دارید، توجه کنید که ماه آوریل فصل شکوفایی گل‌ های لاله می باشد. برای تماشای این گل ‌های زیبا و رنگارنگ برنامه ریزی کنید تا سفره های پر از گل لاله های هلندی را که بخش هایی از شهر را پوشانده، ببینید. باغ گل کوکن هوف ( Keukenhof Garden) بزرگ ترین باغ گل اروپا می باشد که معروف به بهشت روی زمین است از این مکان بازدید کنید و در میان گل های شگفت انگیز آن قدم بزنید.

گفتنی است که بیست و هفتم آوریل به مناسبت روز پادشاه (King’s Day ) توسط مردم هلند جشنی برگزار می شود. مردم لباس نارنجی بر تن کرده و بیرون می آیند و در خیابان ها، یا سوار بر قایق در کانال ها و حتی در پارک ها جشن می گیرند. توریست های زیادی برای دیدن جشنواره روز پادشاه به هلند سفر می کنند.
Bolivia

7 – بولیوی ( Bolivia)
مناظر و چشم انداز های غیر عادی، ارتفاعات بسیار بلند، مرتفع ترین نقاط دنیا و صمیمیت اهالی از دلایلی هستند که بولیوی را به یک مسیر گردشگری محبوب بین توریست ها تبدیل کرده است. با شروع آوریل فصل های بارانی به پایان می رسد و بزرگ ترین صحرای نمک جهان، سالار دو اویونی ( Salar de Uyuni) پس از دوران بارانی غوطه ور می شود. به همین خاطر امکان دسترسی به بخش هایی از مسیر این صحرا وجود ندارد. سراسر سطح کویر نمک مانند آینه ای، آسمان و محیط اطراف را منعکس می کند.

از فرصت پیش آمده برای بازدید از بازار جادوگران در لاپاز ( La Paz) استفاده کنید. به معماری دوران استعمار اسپانیا در پوتوسی ( Potosi) که یکی از ثروتمند ترین شهر های آمریکای جنوبی است توجه کنید. یا به رصدخانه اینکا ( Inca Observatory) بروید و شاهد مناظر شگرف درياچه ى تي تي كاكا (بزرگ ترين درياچه ى امريكاى جنوبي در مرز پرو و بوليوى) باشید. در یک روز آفتابی فرصت لذت بردن از بولیوی را از دست ندهید.
italy

8 – ایتالیا ( Italy)
غذا های لذیذ، هنر ، تاریخ و زیبایی های طبیعی ، ایتالیا از همه ی این موارد برخوردار است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد. پس بهتر است که آماده ی تجربه یک زندگی شیرین یا لا دولچه ویتا ( La Dolce Vita ) شوید. ماه آوریل زمان آرام و آفتابی برای لذت از این شبه جزیره است ولی شاید زمان مناسبی برای ساحل گردی نباشد، در مقابل گردشگران می توانند در بسیاری از شهر های بی نظیر ایتالیا گشت و گذار کنند.
توریست ها با انتخاب ایتالیا به عنوان مقصد تعطیلات، به زادگاه دوران رنسانس در شهر فلورانس سفر می کنند و می توانند از تندیس مشهور داوود اثر میکلانژ که در گالری دل آکادمیا ( dell’Accademia ) قرار گرفته است، بازدید کنند. بهتر است که از میلان، شهر هنر، معماری و پایتخت‌ مهم مد جهان نیز دیدن کنید و زادگاه طراحان بزرگ ایتالیایی برای نمونه، دولچه اند گابانا ( Dolce & Gabbana )، پرادا (Prada ) و ورساچه ( Versace ) را از نزدیک ببینید. همچنین می توانید با قایق رانی در کانال های ونیز به آرامش برسید، و معماری با شکوهی که از دل آب بیرون زده را تحسین کنید. بهتر است که در طول سفر تور ویژه کلوزیوم رم را فراموش نکنید. افرادی که علاقه چندانی به پیتزا ندارند پیشنهاد می کنیم که حداقل طعم تکه ای از پیتزای ایتالیایی را بچشند.

برای مشتریان معلول، موانع سفر كردن را از میان بردارید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر