لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019
رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019

بسیاری از دختران و پسران سال های پیش از ازدواج خود را در رویای یک عروسی بی نقص و سفر به مکانی خارق العاده و خاص در دوران ماه عسل می گذرانند. اگر شما هم به مقصدی برای گذراندن دوران ماه عسل خود فکر می کنید شاید گذراندن چند روز در خلوت در کنار ساحل برای شما کافی باشد. شاید هم به فکر یک ماه عسل پرزرق و برق در کوه های آلپ یا حتی ماجراجویی در دل جنگل و کوه افتاده باشید. نقشه شما برای دوران ماه عسل هر چه که باشد، بدون شک یکی از مقاصد رمانتیک اروپایی بهترین گزینه برای شما و شریک زندگیتان در دوران ماه عسل خواهد بود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین و فراموش نشدنی ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال آینده آشنا کنیم.
1- جزایر یونان
یونان یکی از رمانتیک ترین مقاصد گردشگری اروپا برای دوران ماه عسل است. با حضور در این کشور می توانید از بناهای تاریخی دیدن کرده و در کنار سواحل زیبا و آرام جزایر متنوع آن، اوقات خوشی را در کنار همسر خود تجربه کنید. جزایر این کشور از زیباترین جزایر اروپا بوده و غذاهای خاص هر منطقه نیز از لحاظ کیفیت و مزه در نوع خود بی نظیر هستند. آب تنی در آب های کریستالی یونان همراه با شب هایی خنک و مطبوع از دیگر چیزهای خوشایندی است که در انتظار شما خواهد بود، پس برای رزرو هتل و سفر تعلل نکنید.

Budapest, Hungary

2- بوداپست، مجارستان

شاید وقتی که به مقاصد رمانتیک اروپایی برای ماه عسل خود فکر می کردید به بوداپست فکر نمی کردید اما باید به آن فکر کنید. تمام شهر بوداپست از فرهنگ و فعالیت های رمانتیک سرشار است و می توانید روزها در چشمه های آب گرم این منطقه دراز بکشید و یا از نمای زیبای رود دانوب نهایت لذت را ببرید. در طول شب نیز همه جا غذای خوشمزه و ارزان در دسترس خواهد بود. برای دیدن بهترین نماهای رودخانه دانوب می توانید سوار قایق شده و روی آب خوشگذرانی کنید. در شهر بوداپست هتل های زیادی وجود دارد که در میان آن ها برای تمامی سلیقه ها و بودجه ها گزینه هایی وجود دارد.
Slovenia

3- اسلوونی

کسانی که به طبیعت علاقه دارند بهتر است اسلوونی را برای دوران ماه عسل انتخاب کنند. این کشور پر از رودخانه های زیبا و طویل، آبشارهای چند طبقه و مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی خیره کننده است. مناطق روستایی اسلوونی بسیار زیبا و مسحور کننده است و با حضور در آن ها آرامش خاصی حس خواهید کرد. شنا کردن در آب های فراوان این کشور و خوابیدن در هوای آزاد از دیگر تفریحاتی است که در سفر به اسلوونی باید حتما تجربه کنید.
Copenhagen, Denmark

4- کپنهاگن، دانمارک

در طول پاییز و زمستان، شهر کپنهاگن به شهر رویایی عاشقان سرما و زمستان تبدیل می شود. این شهر بسیار زیبا با خانه های رنگارنگ در کنار دریا، در فصل زمستان به یک شهر افسانه ای تبدیل می شود. در ایام کریسمس می توانید بهترین خریدها را از بازارهای شهر داشته باشید. از برج کلیسای وور فرلسرز کرک بالا بروید تا بهترین نمای شهر کپنهاگن را ببینید و در سرمای هوا نوشیدنی مخصوص کپنهاگنی ها را بنوشید تا گرم شوید. حضور در پارک تفریحی تیوولی گاردنز نیز می تواند گزینه ای فراموش نشدنی برای شما باشد. کپنهاگن در تمام طول سال یکی از محبوب ترین مقاصد عروس و دامادهای جوان است اما در فصل زمستان جلوه بسیار زیباتری دارد.
Spain

5- اسپانیا

تمام کشور اسپانیا زیبا و خیره کننده و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای تازه عروس و دامادهاست. آفتاب گرم، غذاهای خوشمزه و فرهنگ و تاریخچه این کشور آن را به مقصدی رمانتیک برای دوران ماه عسل تبدیل می کند. باید بدانید که بسیاری از بهترین فیلم های تاریخی در قلعه مونتجویس در بارسلونا فیلم برداری شده اند. پرسه زدن در بازارهای گرانادا و موج سواری در سن سباستین نیز فراموش نشدنی خواهند بود. هر علاقه و سلیقه ای که داشته باشید، اسپانیا گزینه مناسبی برای شما خواهد داشت.
iceland

6- ایسلند

ایسلند در تمام طول سال مکان مناسبی برای خواستگاری کردن یا گذراندن دوران ماه عسل است. شفق قطبی یا نورهای شمالی منحصربفردترین تصویری است که می توانید در ایسلند مشاهده کنید اما حتی اگر این منظره را نیز از دست بدهید، ایسلند گزینه های جذاب دیگری نیز برای شما دارد. می توانید ماه عسل خود را با سفر به یخچال های قطبی منطقه و تماشای آبشارهای پرآب آن بگذرانید. حتی می توانید در اتاقک های برفی شب را به صبح برسانید، اتاقک های شفافی که می توانید ستاره ها را از درون آن ها تماشا کنید. بدون شک طبیعت ایسلند اوقات خوشی را در طول دوران ماه عسل برای شما رقم خواهد زد.
Bosnia and Herzegovina

7- بوسنی و هرزگوین

اگر چه بوسنی و هرزگوین همواره تحت تاثیر کشور همسایه اش، کرواسی، قرار گرفته اما این کشور نیز می تواند گزینه خوبی برای دوران ماه عسل شما باشد. آبشارهای دیدنی، طبیعت پویا و قیمت های ارزان در این کشور، آن را به مقصدی مطلوب برای عروس و دامادها تبدیل کرده است. بوسنی تاریخچه بسیار غنی دارد و می توانید از غارهای عمیق و خوردنی های خوشمزه آن نهایت استفاده را ببرید.
France

8- فرانسه

بدون شک هنگام خواندن این مطلب منتظر نام فرانسه بوده اید. زوجین بسیاری رویای داشتن ماه عسلی در پاریس را در سر می گذرانند که رمانتیک ترین شهر اروپا شناخته می شود. از نمای درخشان برج ایفل در طول شب لذت ببرید و پنیرهای خوشمزه پاریسی را از دست ندهید. در طول شب نیز می توانید همراه با عشق زندگی خود در خیابان های معروف شهر قدم بزنید. البته فرانسه مقاصد زیبای بسیار دیگری برای دوران ماه عسل نیز دارد. جنوب فرانسه پر از سواحل طولانی و زیبا، غذاهای خوشمزه و مناظر خیره کننده است. با سفر به شهرهای نیس و کن از نسیم خنکی که می وزد لذت ببرید.
Malta

9- مالت

این جزیره کوچک در جنوب ساحل شهر سیسیل، ایتالیا در تمام طول سال پر از عشق و زیبایی است. سفر با قایق به جزیره کومینو می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد. غذاهای خوشمزه و ارزان زیادی در مالت خواهید یافت. شهروندان محلی مالت بسیار مهمان نواز و مهربان هستند و بدون شک از گذراندن ماه عسل در کنار سواحل زیبای این کشور کوچک نهایت لذت را خواهید برد.
1683393051 620 رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019

10- پرتغال

پرتغال که با اسپانیا همجوار است مناظر زیبایی شبیه این کشور دارد. طبیعت زیبای پرتغال در ترکیب با شب های گرم و فستیوال های موسیقی دایمی می توانند اوقات خوشی را در دوران ماه عسل برای شما رقم بزنند. به شهر لیسبون سفر کنید و از نمای رنگارنگ خانه های این شهر در طول شب و هنری که در هر گوشه شهر خواهید دید لذت ببرید. در شهر پورتو نیز می توانید در خیابان ها قدم بزنید و از نوای موسیقی نهایت استفاده را ببرید. سواحل پرتغال بسیار مسحور کننده هستند و می توانید یک پیک نیک فراموش نشدنی را در کنار دریا در کنار عشق زندگی خود تجربه کنید.
Sardinia

11- ساردینیا

شاید اسم این منطقه در ایتالیا را نشنیده باشید اما ساردینیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای دوران ماه عسل در جهان به شمار می آید. این شهر ساحلی در غرب ایتالیا واقع شده و بسیار تاریخی است. با حضور در این جزیره زیبا استرس زندگی مدرن را فراموش خواهید کرد و در کنار مردم ایتالیایی زبان منطقه از غذاهای سنتی ایتالیایی لذت خواهید برد.
Prague, Czech Republic

12-پراگ، جمهوری چک

پراگ چیزی کم از شهرهای قصه های پریان ندارد و در آن برای هر زوجی با هر سلیقه ای چیزی یافت می شود. این شهر که ظاهراً در طول تاریخ دست نخورده باقی مانده، پر از مناظر تاریخی و معماری زیبا، فرهنگ غنی و سازه های دیدنی است. برای پیاده روی به پل چارلز بروید تا مه زیبایی که رفته رفته به زمین می رسد را در این منطقه ببینید.
Prague, Czech Republic
کلمنتینیوم را فراموش نکنید، جایی که یکی از قدیمی ترین و زیباترین کتابخانه ها در کنار یک قصر زیبا جا خوش کرده است. به سالن هایی بروید که چهره های مشهوری مانند موتزارت موسیقی نواخته اند. به دیوار جان لنون بروید جایی که آزادی و ترانه از درون بتن فریاد می زند. قلعه پراگ را فراموش نکنید و بدانید که گذراندن ماه عسل در این شهر زیبا برایتان پرهزینه نخواهد بود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
خانه استخوانی بارسلونا اسپانیا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر