لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> رویای پرواز فرست کلاس بدون هزینه های سنگین
رویای پرواز فرست کلاس بدون هزینه های سنگین

رویای پرواز فرست کلاس بدون هزینه های سنگین

آیا رویای پرواز بیزنیس کلاس (Business Class) یا درجه‌ی تجاری و فرست کلاس (First Class) یا درجه‌یک بدون پرداخت هزینه‌های سنگین بابت بلیط را در سر می‌پرورانید؟ توصیه‌های مهم ما جهت تحقق رویایتان در زیر موجود است.
آیا از پرواز اکو نومی (ارزان‌ترین شیوه‌ی سفر) خسته شده‌اید؟ توصیه‌های ما را که در زیر آمده دنبال کنید تا شاید بتوانید پرواز فرست کلاس داشته باشید.
تعداد کمی از افراد می‌توانند رویای ارتقای رایگان به صندلی‌های کلاس بیزینس و فرست کلاس را رها کنند و به همین خاطر دست یافتن به آن سخت است. این روزها، اکثر ارتقاها توسط یک سیستم کامپیوتری خطوط هوایی انجام می‌شود که یک لیست از کسانی ارائه می‌دهد که باید بر اساس ترکیبی از داده‌ها (عضویت برنامه‌ی پاداش‌ها، کارت‌های اعتباری وابسته و ….) ارتقا یابند.

بااین‌حال، توصیه‌ها و روش‌هایی وجود دارند که احتمال اینکه به شما پیشنهاد ارتقا داده شود را بالا می‌برند، حال این ارتقا می‌تواند به پرواز اکو نومی , بیزینس کلاس یا درجه‌ی تجاری و یا حتی مهم‌تر از آن‌ها ارتقای به فرست کلاس باشد. 11 مورد از بهترین توصیه‌های ما را که در زیر آمده مطالعه کنید، چمدان خود را ببندید و آماده‌باشید که موقع سوارشدن چپ‌گردی کنید.

داوطلبانه جای خود را ببخشید
انعطاف‌پذیری می‌تواند بلیط شما برای یک پرواز بیزینس کلاس باشد. اگر پرواز پرشده باشد، خطوط هوایی همیشه می‌پرسند که آیا کسی داوطلبانه جای خود را در این پرواز می‌بخشد تا خودش در پرواز بعدی حرکت کند. اگر شما مسئله‌ای ندارید که کمی دیرتر به مقصد برسید به مسئول ثبت‌نام اطلاع دهید. برای تقدیر از سازگاری و همکاری شما ممکن است در پرواز بعدی جای بهتری به شما بدهند.

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

اگر یک پرواز طولانی دارید می‌خواهید که لباسی راحت بپوشید_ فقط لباس خیلی راحت نپوشید. اگر می‌خواهید خود را در جای یکی از افراد بیزینس کلاس قرار دهید راحتی و استایل را باهم داشته باشید. وقتی موقعیت به وجود بیاید چه کسی قرار است ارتقا یابد؟ کسی که لباسی عجیب و نامعقول پوشیده یا بانویی که بلوز و دامنی زیبا و معمولی پوشیده؟

بهترین لیست های موسیقی که برای سفر در تابستان 98 مناسب می باشند
ادامه مطلب

به برنامه‌ی پرواز مکرر بپیوندید
به‌طور واضح عزیمت کنید: ارتقای خود را بگیرید. اگر میدانید که به‌کرات پرواز می‌کنید به یک برنامه‌ی ثابت و پابرجا بپیوندید. سعی کنید فقط از یک خط هوایی یا گروهی از خطوط هوایی وابسته به هم استفاده کنید تا بیشترین امتیاز را بگیرید. این روش فقط می‌تواند کمک اندکی در جهت ارتقا از پرواز اکو نومی (ارزان‌ترین شیوه‌ی سفر) به اکو نومی پلاس داشته باشد. ممکن است بپرسید دیگر چه کمکی می‌کند؟ از دیگر مزایای آن این است که اگر جا نباشد و پروازها پرشده باشند مشتریان وفادار آن‌ها در اولویت قرار می‌گیرند.

بهبود امکانات را خریداری کنید

وقتی این امتیازات جمع شد شما می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای پرواز خود به فرست کلاس استفاده کنید. توجه کنید که برای مثال امتیازات خود را برای یک بلیط اکو نومی ارزان معامله کرده‌اید و سپس یک ارتقای اضافی می‌خرید (گزینه‌های ارتقا و قیمت در هر خط هوایی متفاوت هست). شگفت‌زده خواهید شد وقتی ببینید برخی گزینه‌ها چقدر ارزان هستند.

در صحبت کردن تردید نکنید
مهماندار هتل
آیا یک صندلی خراب به شما اختصاص داده‌شده و یا سیستم سرگرمی شما خوب کار نمی‌کند؟ احتمالاً شما باید به‌جای بهتری انتقال یابید. اگر شما اعتراض مشروعی نسبت به‌جای خوددارید در پروازهای طولانی می‌توانید درخواست انتقال به‌جای بهتر را داشته باشید. اگر شانس با شما یار باشد تنها جای خالی در بیزینس کلاس یا فرست کلاس است.

زمان پرواز خود را هوشمندانه انتخاب کنید

یک زحمت اولیه می‌تواند نتیجه‌ی لوکسی در آینده داشته باشد. این زحمت می‌تواند انتخاب یک پرواز در روز و زمانی که برای شما خوشایند نیست باشد ولی همچنان می‌توان آن را مدیریت کرد. سعی کنید زمان پرواز شما هم‌زمان با تایمی نباشد که مسافرین کلاس بیزینس پرواز می‌کنند_ شنبه ‌ها صبح و همچنین چهارشنبه و پنجشنبه بین ساعت 17 تا 20 پرواز نکنید. پرواز در این زمان‌ها و روزها یعنی پروازهایی که به‌طور کامل توسط مردان وزنان تاجری که همه‌ی آن‌ها عضو کلوپ پروازهای مکرر خط هوایی می‌باشند پرشده است.
زمان‌ها، روزها و حتی مسیرهای کم تردد را انتخاب کنید تا شانس ارتقای شما به‌طور چشمگیری افزایش یابد. بهترین زمان‌ها پرواز در میانه‌ی روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه است.

بیشتر مطالعه کنید: مطالعات پرواز سالانه‌ را چک کنید تا از بهترین و بدترین زمان‌ها برای رزرو یک پرواز مطلع شوید.

پول بیشتری برای پرواز خودپرداخت کنید
پرواز فرست کلاس
ازآنجایی‌که بلیط‌های پرواز اکو نومی ارزان‌ترین بلیط‌ها هستند کمترین احتمال را برای ارتقا دارند. بنابراین اگر شما فقط کمی هزینه‌ی بیشتر پرداخت کنید و مثلاً یک بلیط پرمیوم اکو نومی بخرید، شانس خود را برای یک ارتقای بهتر خواهید داشت چون بلیط شما یک کلاس بالاتر از بلیط دیگران است.

10 کشور ارزان برای سفر
ادامه مطلب

هشدارهای ایمیلی و متنی را تنظیم و فعال کنید
هرچند وقت یک‌بار خطوط هوایی فروش‌های ویژه‌ای دارند که می‌خواهند تمام دنیا بدانند. اگر مشکلی با دریافت ایمیل‌های بیشتر در طول ماه ندارید می‌توانید در خبرنامه‌ها و اطلاعیه‌های خط هوایی موردعلاقه‌ی خود ثبت‌نام کنید. در این صورت شما اولین نفری خواهید بود که از این معاملات فوق‌العاده که شامل پروازهای ارزان دور دنیا با بیزینس کلاس و فرست کلاس است مطلع شوید.
بسیاری از خطوط هوایی یک لیست انتظار ارتقا بر اساس زمانهای ثبت‌نام دارند که در آن لیست اولویت باکسانی است که اول ثبت‌نام کرده‌اند. گزینه‌ی ثبت‌نام آنلاین معمولاً حداقل 24 ساعت قبل از حرکت برای خطوط هوایی در دسترس هست، پس هر چه زودتر ثبت‌نام کنید بهتر است.

اگر نمی‌توانید آنلاین ثبت‌نام کنید، زود رسیدن در فرودگاه هم می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد. اگر مسئولین ثبت‌نام بدانند که پرواز در حال پر شدن است ممکن است یک فرد زیرک و فرز را برای ثبت‌نام بالا ببرند تا مطمئن شوند جا برای دیگران در قسمت اکو نومی هست.
به‌تنهایی سفر کنید
به‌تنهایی سفر می‌کنید؟ در این صورت شانس بیشتری برای ارتقا دارید. این توصیه تا حدی سخت است مگر اینکه همیشه به‌تنهایی سفرکرده باشید. اما اگر تنها سفر می‌کنید شانس بیشتری برای ارتقا دارید. برای خانواده‌های 4 نفرِ یا دونفره سخت‌تر جا گیر میاید اما برای یک نفر به سادگی جا پیدا می‌شود. البته، اگر به پرمیوم اکو نومی ارتقا یابید ممکن است صندلی وسط نصیب شما شود اما در پروازهای بیزینس کلاس و فرست کلاس صندلی وسطی وجود ندارد.

یک غذای ویژه سفارش ندهید
بیزینس کلاس و فرست کلاس

افرادی مثل گیاهخواران و کسانی که غذای حلال و یا بدون قند می‌خورند برای ارتقا در نظر گرفته نمی‌شوند. خط هوایی باید زمانی که درخواست داده می‌شود غذای رژیمی خاصی را تهیه کند اما وقتی ارتقا پیدا می کند این مسئله امکان‌پذیر نیست چون شماره غذاها به‌شدت کنترل می‌شوند. احتمال اینکه در یک خط هوایی غذای ویژه‌ی اکو نومی کلاس در بیزینس کلاس سرو شود وجود ندارد.

محبت کلید کار شماست
آخرین و معمولی‌ترین توصیه‌ی کارمندان خط هوایی و افراد خوش‌شانسی که قبلاً ارتقا یافته‌اند این است که مهربان باشید. تمام نمایندگان خطوط هوایی که در هواپیما می‌بینید_ از مسئولین ثبت‌نام تا مسئولین دم در_ این قدرت رادارند که به شما کمک کنند. اکثر افراد مثل یک ماشین با آن‌ها برخورد می‌کنند پس شما متفاوت باشید، سؤال بپرسید، از کلمات لطفاً و متشکرم استفاده کنید، لبخند بزنید، و با آن‌ها دوستانه برخورد کنید. در این صورت ممکن است نتیجه‌ی مثبتی از کار خود بگیرید.
این کار را انجام دهید هیچ ضرری ندارد. شما نمی‌دانید ولی ممکن است در پرواز بعدی در قسمت VIP بنشینید و نوشیدنی ویژه بنوشید.

پاسخ به تمام سوالاتی که درباره ی تورهای گروهی دارید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر