لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جاهای دیدنی دبی با عکس
جاهای دیدنی دبی با عکس

جاهای دیدنی دبی با عکس

مسافرت در همه حال جذابیت خاص خود را به دنبال دارد. این جذابیت می تواند دو چندان شود اگر سفر ما، سفری به خارج از کشور باشد. سفر به خارج مانند ورود به یک دنیای جدید با انسان ها و دیدنی های جذاب تر از قبل است. در این دنیا می توان فرصت های هیجان انگیزی را تجربه کرد و بهترین لذت ها را چشید.
شهر دبی در اطراف خلیج فارس و در هم جواری کشور عربستان سعودی قرار دارد. شهر دبی بزرگترین شهر امارات متحده ی عربی محسوب می گردد. با کشف منابع نفتی در دبی این کشور به سرعت به یکی از بزرگترین منابع نفتی جهان تبدیل شد. در ابتدا اقتصاد دبی به وسیله منابع نفتی رشد زیادی نمود، اما اکنون با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان، این مکان به یک شهر دیدنی تبدیل شده است.

یکی از برجسته ترین جاهای دیدنی دبی برج خلیفه است که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به سمت این شهر جذب میکند. دبی تنها یک مکان دیدنی برای بزرگسالان نیست بلکه کودکان نیز می توانند شور و اشتیاق زیادی را از دیدن این شهر بدست بیاورند. از جمله جاهای دیدنی دبی برای کودکان پارک آبی وایلد وادی است که کودکان در ان می توانند در کنار شما لذت دو چندانی ببرند و خاطراتی زیبا و البته کودکانه ای را برای خود رقم بزنند.
burj khalifa
تصویری از برج خلیفه در دبی
dubai water park wild
تصویری از پارک آبی وایلد وادی دبی
دبی و دانستنی های آن:
در سال 1833 به صورت رسمی دبی، یک شهر معرفی شد و با کشف منابع نفتی در این شهر سالیانه افراد زیادی برای کار و تامین هزینه های خود به این شهر مهاجرت کردند و این شهر را به شهری پرجمعیت و پر ازدحام تبدیل کردند. تا اینکه درسال 2012، دبی به یکی از گران قیمت ترین شهرهای خاورمیانه تبدیل شد. همانطور که در بالا ذکر کردیم این شهر دارای جاذبه های فراوانی است و این جاذبه ها باعث شد تا در سال 2007 دبی به هشتمین شهر پر بازدید جهان تبدیل شود. پس سفر به این شهر می تواند بسیار دل انگیز باشد.
دبی

دبی برای خانم های خانواده نیز شهری بسیار دوست داشتنی است، چرا که این شهر به “پایتخت خرید خاورمیانه” معروف گردیده و بزرگترین و مجلل ترین مرکز خرید جهان در این شهر ساخته شده است. همچنین مرکز خریدهای گوناگونی که هر کدام به نوبه خود جذاب هستند، در دبی واقع شده اند.برای مثال، دبی ورلد ترید سنتر، یکی از مراکز تجاری بزرگ در این شهر است که به دستور شیخ راشید بن سعید المکتوم ساخته شد.
مرکز خرید
مرکز خرید

تصاویری از مراکز خرید دبی
مساجد مختلفی که در شهر دبی وجود دارند، از دیگر اماکن توریستی کشور امارات محسوب می گردند. در این میان دو مسجد سطوا و علی بن ابوطالب، توسط ایرانی ها بنا گردیده است. موزه شعر العقیلی، از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود که در سال ١٩٢٣ ساخته شده است.
mosque
بازدید از مشرف نشنال پارک که بزرگترین پارک دبی به شمار می رود، نیز خالی از لطف نیست. پارک صفا، باغ پروانه دبی و دبی میراکل گاردن، نمونه های دیگری از جاذبه های گردشگری طبیعی دبی هستند. جمیرا لی تاورز مجموعه ای از برج های مختلف در کنار دریاچه های مصنوعی است که منظره ای خاطره انگیز را در ذهن هر مسافری نقش می زند.
national park
تصویری از پارک ملی دبی
پارک میراکل در دبی
تصویری از پارک میراکل در دبی
جمیرا
تصویری از برج های جمیرا
موزه معماری سنتی، موزه نافی و موزه سکه از جمله دیدنی های دبی هستند که مسافران را با فرهنگ مردم این شهر آشنا می سازد.
موزه
و در آخر دو برج بزرگ خلیفه و العرب، از جمله مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی در جهان به شمار می روند. برج خلیفه با ارتفاعی بالغ بر ٨٢٩ـ٨ متر، مرتفع ترین سازه بشری است. برج العرب نیز جزو هتل های لوکس و مرتفع مهم جهانی است. این هتل زیبا، تنها هتل هفت ستاره در جهان است که یک زمین تنیس در بالاترین طبقه برج برای مسافران ساخته شده است.
برج العرب
تصویری از برج العرب

راه های سفر به دبی:
خانواده ها در هنگام رفتن به سفر، قبل از هر چیز باید وسایل مورد نیاز خود برای سفر را مشخص کنند. همچنین تعیین اینکه با چه وسیله ای مسافرت کنند، به وضعیت اقتصادی آنها باز می گردد. در این بخش به چگونگی و نحوه سفر به دبی و جذابیت های گردشگری آن می پردازیم. پس بهتر است تا اطلاعاتی در مورد هزینه های احتمالی این سفر نیز در اختیار داشته باشید.

سفر به دبی به دو صورت هوایی و دریایی امکان پذیر است و انتخاب هر یک از این دو راه به سلیقه افراد و وضع اقتصادی وابسته است. تورهای مسافرتی که امروزه سفر به نقاط مختلف دنیا را بر عهده گرفته اند، سفر به دبی را نیز در زمره فعالیت های خود قرار داده اند. پس اگر سفری با برنامه ریزی زمانی و مکانی مناسب می خواهید، می توانید از تورهای مسافرتی استفاده کنید. اما اگر به دنبال سفری بدون محدودیت زمانی و پر از ماجرا هستید، پیشنهاد ما به شما، سفر به صورت شخصی است.
پرواز

اکثر تورهای مسافرتی به طور میانگین 4 روز سفر را تضمین می کنند، که هزینه سفرها بسته به مکان اقامت شما و … متغییر است. اگر مایل به سفر با کشتی به صورت شخصی باشید، باید هزینه ای حدود 700 هزار تومان را پرداخت نمایید. اما اگر با هواپیما سفر خود را شروع کنید، هزینه ای حدود 800 هزار تومان برای شروع سفر شما کافی است.

تفریحات رایگان در سفر به سنگاپور
ادامه مطلب

امکانات رفاهی و گردشگری دبی :

شهر دبی به دلیل امکانات زیادی که در خود جای داده، اسکان مسافران و گردشگران را تسهیل نموده است. رزرو آنلاین هتل، ساده ترین شیوه در تعیین مکانی مناسب برای اقامت است. وجود انواع هتل های چند ستاره، با کیفیت های متفاوت در ارائه خدمات، دست گردشگران را برای انتخاب بهترین گزینه باز گذاشته است.
وسیله نقلیه
وجود انواع وسایل نقلیه مسافربری در سطح شهر، امکان دسترسی به تمام نقاط را فراهم می نماید. همانطور که قبلا هم ذکر شد، مراکز تجاری گوناگونی در سطح شهر دبی دایر است که امکان خرید هر گونه اجناسی را به مسافران می دهد. رستوران های مجلل شهر دبی، بهترین اماکن برای سپری کردن اوقاتی خوش هستند. این مکان ها، منوی غذایی متفاوتی را به مشتریان عرضه می کنند تا هر فرد با هر ذائقه ای، از چشیدن مزه غذا لذت ببرند.
جمیرا دبی
رستوران

2/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر