لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> لوکس ترین هتل های بالی اندونزی
لوکس ترین هتل های بالی اندونزی

لوکس ترین هتل های بالی اندونزی

جزیره ی بالی جایگاه مهمی در صحنه ی سفر دارد. چرا نباید داشته باشد؟ با ساحل های بزرگ، تپه ها و دره های سبز رنگ و یک فرهنگ جذاب، به طور طبیعی مقصد توریست های نه فقط اندونزی و کشورهای همسایه ی آسیایی، بلکه مقصد گردشگران از سراسر دنیا به شمار می رود.
هتل های جزیره بخشی از جذابیت آن هستند. شما مکان های بسیاری را برای ساکن شدن در اختیار دارید. از مکان های بی نهایت لوکس که دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید گرفته تا گزینه های به صرفه ای که می تواند سکوی پرتابی باشد برای کشف عجایب جزیره ی بالی.

در این مقاله ۱۲ هتل بالی به ترتیب قیمت ها قرار داده شده اند و پیشنهادهایی برای شما داریم که قطعا دوست خواهید داشت و ترغیب به رزرو هتل خواهید شد.


پاتوق چهارفصل بالی در سایان

دور از ساحل، در میان انبوه جنگل هایی از نی، تماشای رودخانه ی آیونگ شگفت انگیز است. صدای حیوانات وحشی و پرندگان تنها صداهایی هستند که در ویلاهای خصوصی پاتوق چهارفصل بالی در سایان شنیده می شوند. همه ی ۴۲ ویلاها دارای دوش در فضای باز هستند که چشم اندازی به رودخانه ی دره و حوضچه عمیق آب بخاردارند. ۱۸ سوئیت در آنجا وجود دارد.

بالی
دبلیو بالی – سمینیاک
هیچ شکی در فریبندگی و زیبایی این مکان ساحلی وجود ندارد. با استانداردهای جزیره ی بالی، اینجا مکان بزرگی است ولی حس آرامش و رضایت را در خود به همراه دارد. یک اتاق در ساختمان اصلی شما را به دسترسی به این چیزها نزدیک می کند.
در پشت ساحل ویلاها و استخرهای خصوصی، فوق العاده و به صرفه وجود دارد. یکی از موارد بسیار مفید، بودن خدمات ماساژ است که در ۲۴ساعت از شبانه روز باز است و برای افرادی که تا دیروقت به خوش گذرانی مشغول می باشند و برای مثال نیاز به ماساژ دارند، بسیار مفید است. به همان اندازه درهای مخفی که محیط حمام و اتاق خواب را از هم جدا می کند نیز مفید است و استخرسه تیکه ی آن نیز هم برای استراحت کردن و هم عکاسی بسیار مناسب است.

AYANA Resort and Spa Bali
پاتوق آیانا و چشمه ی آب معدنی بالی
با وجود مساحت بزرگ این مکان، همچنان می توان حریم خصوصی خود را داشت. در آنجا حدود ۳۵۰ اتاق وجود دارد که بعضی از آنها روی صخره هستند و چشم اندازی از غروب خورشید دارند. طراحی های اتاق ها و هتل بسیار عالی هستند و دارای تزئینات لوکس هستند. این هتل بالای اقیانوس هند و نزدیک ساحل جیمباران است. و مقداری از سمینیاک، کوتا و لگیان شلوغ تر است. این چیز بدی نیست ولی اگر بخواهید از میان جمعیت بیرون بروید سخت تر است.

همچنین شما به راک بار دسترسی دارید، جایی که غروب بسیار دلچسبی دارد. این هتل یک مقصد مشهور برای عروسی ها و ماه عسل ها به حساب می آید.

The Colony Hotel
هتل کلونی
هتل کلونی در قلب سمینیاک قراردارد که به شما امکان دسترسی آسان به رستوران ها و مغازه هایی را می دهد که این قسمت از بالی جنوبی را به خوبی معرفی می کند.
یک نکته ی بزرگ درباره ی اقامت در هتل کلونی این است که بچه های زیر ۱۵ سال اجازه ی ورود ندارند و اگر شما دوست ندارید که در اطرافتان پر از بچه های پر سروصدا باشد این نکته برای شما مفید است. امتیاز دیگر، دسترسی به خدمات ماساژ جاری مناری است. نمی توان از ۲۰ اتاقی که با دکور زیبا و مینیمال تزئین شده اند، چشم پوشی کرد. سوئیت های کوچک دارای بالکن های بزرگی هستند که چشم انداز به استخر ۱۶ متری دارند.
Hoshinoya Bali
هوشینویا بالی
هوشینویا گروه اقامتی ژاپنی است که تاکنون دوبار از این کشور جدا شده است: تاهیتی و بالی و این مکان به طور کامل مذهب هندوئیسم بالیایی را پذیرفته و احترام را در محیط آنجا می توان ملاحظه کرد. برای مثال، آب دست نخورده ی خود را از سیستم آبیاری که بیشتر از ۱۰۰۰ سال قدمت دارد، تأمین می کنند.

ویلاهای اینجا با عکس هایی که مربوط به درختان، گل ها و پرندگان یوبود هست، بر روی چوب نقش زده و تزئين شده اند. سه استخر یادبود در میان مکانی سراسر سبزرنگ قرار دارد که از هر ویلایی قابل مشاهده است. برای غذا نیز شما می توانید در اینجا غذاهای دریایی مثل ماهی تونایاتون و میگوی ببری بزرگ که به صورت محلی و فصلی تهیه می شود را میل کنید که ادویه هایی نظیر زردچوبه و زنجبیل نیز روی آن استفاده می کنند.

Alila Villas Uluwatu
آلیلا ویلاز اولوواتو
درباره ی چشم انداز صحبت کنیم. ویلای بالای صخره ی آلیلا ویلاز در اولوواتو ارتفاعی حدود ۱۰۰متر بالای اقیانوس هند دارد.

شما می توانید ویلاهایی با یک تا سه اتاق انتخاب کنید و حتی یک اتاقی ها هم استخر خصوصی دارند. طراحی اتاق ها از فرهنگ سنتی بالی الهام گرفته شده که در آن از چوب، آب، سنگ و مواد خام استفاده می شود. حمام ها نیز هم در داخل هستند و هم در فضای باز. دیگر جذابیت های آن کلبه ی غروب آفتاب، یوگا و باشگاه ۲۴ ساعته است. اولوواتو در جنوب غربی بوکت پنینسولا قراردارد و به موج سواری و صخره نشینی در معبد پورا لوهور اولوواتو معروف هستند.

Amankila
آمانکیلا

در دماغه ی کاندیداسا و در بالی شرقی قرار دارد.پوشیدن کفش های پاشنه بلند در این مکان توصیه نمی شود. چون در اینجا پله های بسیار زیادی وجود دارد. خوشبختانه ارابه های گلف موجود می باشد و شما را به باشگاه ساحلی واقع در ساحل شنی سیاه زیبا می برد. اگر شما از ساحل خسته شدید و می خواهید بدانید وقتی غروب می شود چه کاری می توانید در بالی انجام دهید تماشا کردن تغییر رنگ آسمان را در استخر سه تیکه ی هتل به شما پیشنهاد می شود.

Anantara Resort Seminyak
پاتوق آنانتارا سمینیاک

این ملک که در جلو و مرکز ساحل سمینیاک قرار دارد، ۵۹ سوئیت دارد که یا استخر دارند و یا به اقیانوس دسترسی دارند. تنها سوئیت پنتهوس، فضای استراحتگاه بزرگ و حمام موزاییکی دارد. پس شما می توانید با صدای امواج به خواب بروید. در آنتارا می تواند از تفریحات جالبی مثل موج سواری، قایق سواری و حتی بادبادک بازی لذت ببرید.

Michi Retreat
میچی ریتریت
اوبود مکانی است که هنرمندان جمع می شوند، پس اگر در اینجا می مانید، طبیعتا ذوق هنری داشته اید. این مکان گلچینی از اتاق هایی است که بازتاب استایل کشورهای مختلفی است که صاحب میچی طی سال ها به آنجا سفر کرده است. با اضافه کردن یک بعد دیگر به این تجربه ظاهر غار موزاییکی یک شم خارق العاده ای از رودخانه وس رو به تصویر می کشد.
Gajah Mina Beach Resort
پاتوق ساحلی گاجاه مینا
اینجا مکانی کوچک، خانوادگی، به صرفه تر در ساحل غربی است. ۱۲ ویلا دارد، سه ساحل دارد که فاصله های زیادی با هم ندارند و می توانید فاصله ی بین آن ها را قدم بزنید و باغ های گرمسیری دارد که حس خانه های خصوصی را به شما می دهد.
دکور این مکان نشانه های بالیایی را در خود دارد که از موادی مثل سنگ های آتشفشانی، چوب ساج، چوب نارگیل و سنگ مرمر ناخالص استفاده شده است. ویلاها از یک تخته تا ۳ تخته با یک استخر خصوصی موجود می باشند. آینه های استخر اشتراکی شبیه شکل تراس برنج احاطه شده است.

اگر همه ی این ها باعث راحتی شما نمی شود، این مکان سرویس ماساژ را در سواحل خصوصی به شما ارائه می کند.

The Open House Bali
اوپن هوس بالی
این گزینه ی خوبی برای افرادی با محدویت مالی است که می خواهند رویای بالیایی خود را تکمیل کنند. اوپن هوس مقدار کمی تا ساحل جیمباران در قسمت جنوبی جزیره فاصله دارد. شما همچنین مغازه های سنتی ماهی فروشی نزدیک را نیز پیدا خواهید کرد. یکی از اهداف اوپن هوس این است که به مهمانان کمک کند تا با فرهنگ محلی بالی بیشتر آشنا شوند.

۱۷ اتاق آن با یک سیستم ساده هوا را در گردش نگه می دارند که برای این کار از چوب بازیافت شده و تایل های به هم چسبیده ی کلونی استفاده کرده اند و همه ی اتاق های اوپن هوس استخر دارد.

Harmony Hotel
هتل هارمونی
ارزان و شاداب و تنها دقایقی با ساحل فاصله دارد. اینجا بهترین مکان از نظر قیمت در سمینیاک است. اندازه ی اتاق ها کوچک و وایفای و تلویزیون نیز به شما ارائه می دهند. همه ی اتاق ها دور استخر موزاییکی مشترک هستند و صبحانه نیز ارائه می شود.
این هتل برای افرادی که از نظر اقتصادی دستشان باز نیست و به دنبال موارد اصلی هستند و برنامه دارند تا بیشتر وقتشان را در بیرون بگذرانند بسیار مناسب است

پارک پروانه کمنو بالی اندونزی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر