لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 هتل زیبای دنیا
11 هتل زیبای دنیا

11 هتل زیبای دنیا

جذابیت بعضی از هتل‌ ها به‌دلیل موقعیت مناسب آنهاست و جذابیت برخی هم به‌دلیل کارکنانی‌ است که اقامتی به‌ یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زنند. هتل‌های زیبایی در دنیا هستند که با دیدن آنها نفس را در سینه‌ تان حبس می‌شود. فهرست زیر زیباترین هتل‌های دنیا، از قصر بازسازی‌ شده قرن یازدهمی در ایتالیا گرفته تا هتل کوهستانی در منظره خیره‌ کننده آلپ جنوبی در نیوزلند را به شما نشان می دهد، پس با وبسایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید و هوشمندانه سفر کنید.

هتل بِلموند کاروسو در رَوِلو، ایتالیا

برای یک هتل ساده نیست تا مطابق با زیبایی خیره‌کننده ساحل آمالفی عمل کند، ولی هتل بلموند کاروسو این کار را با موفقیت انجام داده است. مهم‌ترین ویژگی این هتل استخر بینظیر آن است که به طرز شگفت‌انگیزی در لبه صخره‌ای بر فراز دریا ساخته شده است. دور تا دور این هتل که قصری در قرن یازدهم بوده با باغ‌هایی پر از گل رز، درختان لیمو و گیاهان دیگر تراس‌بندی شده است. اتاق‌ها دارای حمام‌های بزرگ مرمری و بالکن‌هایی با چشم‌انداز باغ یا دریا هستند.
Riad Fes Maya in Fes, Morocco

ریاد فاس مایا در فاس، مراکش

مراکش، ریادهای(خانه‌های قدیمی بزرگ در مراکش که اغلب تبدیل به هتل شده‌اند) فراوانی دارد ولی ریاد فاس مایا برجسته‌ترین آنهاست. از زمانی که در حیاط داخلی آن که تقریباً همه جای آن با کاشی‌های مورویی(مسلمانان اسپانیا که نژادی عربی-اسپانیایی-بربری داشتند) و کنده‌کاری‌های ظریف روی چوب پوشیده شده، قدم می‌گذارید احساس می‌کنید که به بخشی جادویی از تاریخ مراکش وارد شده‌اید. همه اتاق‌های مسحورکننده این هتل دارای پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی، تخت‌هایی با تاج‌های کنده‌کاری‌شده و سقف‌هایی که ماهرانه با چوب ساخته شده‌اند هستند. شما می‌توانید برای استراحت به حمام و اسپایی که در این هتل قرار دارد بروید.
Blanket Bay in Glenorchy, New Zealand

بلَنکِت بِی در گلِنورچی، نیوزلند

این هتل که در سواحل دریاچه واکاتیپو واقع شده و با قله‌های پوشیده از برف آلپ جنوبی احاطه شده است، نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند. داخل هتل نیز به زیبایی فضای بیرون آن است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بسیار لوکس هستند و شما می‌توانید از پنجره‌هایی قدی آنها بیرون را تماشا کنید و از منظره کوهستانی لذت ببرید. همچنین می‌توانید کتابی بردارید و روبروی شومینه بزرگ سنگی در اتاق نشیمن بنشینید و مطالعه کنید یا در تراس غروب خورشید را بر فراز کوه‌ها تماشا کنید.
The Sarojin in Khao Lak, Thailand

ساروجین در خائو لک، تایلند

انتخاب زیباترین نقطه برای استراحت در این استراحتگاه دنج تایلندی بسیار دشوار است: ساحل اختصاصی 11کیلومتری با دریایی زلال و ماسه‌هایی سفید؟ یا استخری روباز وسیع با کلبه‌های کوچک در اطراف آن و درختانی که دور تا دور آن را گرفته‌اند؟ خبر خوب این است که شما می‌توانید با زمان‌بندی از هر دوی آنها لذت ببرید و در زمان زنگ تفریح در بار ساحل کوکتل بنوشید و یا در کلاس آشپزی شرکت کنید. کف اتاق‌های این هتل از چوب ساج است و در آن از رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده شده و دارای استخر اختصاصی دونفره می‌باشد.
Hotel Belmar in Monteverde, Costa Rica

هتل بِلمار در مونته وِرده، کاستاریکا

فوق‌العاده‌ترین ویژگی این هتل لوکسِ سازگار با محیط زیست، موقعیت آن در میان جنگل‌های ابر انبوه است. اگر از فضای 3هکتاری هتل عبور کنید به آبشاری زیبا، باغ گیاهان و سبزیجات و ایوانی آفتاب‌گیر که در آن می‌توانید استراحت کنید و از چشم‌انداز دریاچه لذت ببرید، خواهید رسید. وقتی هنگام غروب به اتاقتان بازمی‌گردید مجبور نیستید که با طبیعت خداحافظی کنید زیرا تمامی اثاثیه اتاق‌ها و سوئیت‌ها از چوب‌های جنگلی طبیعی تهیه شده‌اند و از تراس‌ها چشم‌انداز جنگل ابری را خواهید داشت.
Kamalame Cay in Andros, Bahamas

کامالام کای در آندروس، باهاما

آن محل استراحت جزیره‌ای که همیشه در رویاهایتان داشته‌اید شباهت زیادی به کامالام کای، یکی از زیباترین هتل‌های باهاما دارد. اتاق‌های روشن و دلباز و ویلاها مانند خانه‌های ییلاقی ثروتمندان تزئین شده‌اند و چشم‌انداز جذاب دریای فیروزه‌ای این زیبایی‌ها را دوچندان کرده است. برخی از خیره‌کننده‌ترین چشم‌اندازها را می‌توان از اِسپایی که وسط آب‌ها ساخته شده مشاهده کرد. در هنگام ماساژ می‌توانید از تماشای ماهی‌های استوایی در کف شیشه‌ای اسپا لذت ببرید.
Six Senses Douro Valley in Samodaes, Portugal

هتل سیکس سِنسِز دره دورو در سامودائز، پرتغال

آیا می‌خواهید در تپه‌های سرسبز و تاکستان‌های تراس‌بندی‌شده دره دورو در پرتغال سیاحت کنید؟ بنابراین در این خانه اشرافی متعلق به قرن نوزدهم با چشم‌انداز رودخانه دورو که تبدیل به هتل لوکس سیکس سنز شده است، اقامت کنید. باغ‌ها و استخر روباز این هتل بهترین نقاط برای تماشای تاکستان است و در بار و تراس هم می‌توانید شراب و پیش‌غذای تاپاس میل کنید. اتاق‌های هتل بسیار آرامش‌بخش هستند و بسیاری از آنها داری پنجره‌های بزرگ و تراس‌هایی سنگی هستند که از آنجا می‌توانید دره سرسبز و پهناور را مشاهده کنید.
Oberoi Amarvilas in Agra, India

اوبِروی آمارویلاس در آگرا، هند

وقتی که در این هتل اقامت می‌کنید، تجربه‌ای که از تاج‌ محل به‌ دست می‌آورید محدود به بازدیدی یک‌روزه نمی‌شود. به محض اینکه هر شب به هتل بازمی‌گردید، از تماشای کاخ مشهور این بنا از اتاق خود لذت خواهید برد. حتی بهتر از آن: اگر اتاقی با بالکن اختصاصی بگیرید در آن می‌توانید هنگامی که شام میل می‌کنید از چشم‌انداز این بنا و تاج‌ محل لذت ببرید. این هتل مانند یک قصر است؛ حیاط ورودی آن پر از فواره است و ناحیه‌ای که استخر در آن قرار گرفته دارای باغ‌هایی محوطه‌ سازی‌ شده، معماری به شیوه مغولی و چشم‌انداز تاج‌ محل فراموش‌ نشدنی است.
Inkaterra La Casona in Cusco, Peru

اینکاتِرا لا کاسونا در کوزکو، پرو

در این هتل نه خبری از میز پذیرش است، نه شماره‌های روی در اتاق‌ها و دلیل آن این است که کسانی که به آنجا می‌آیند احساس نکنند در هتل هستند، بلکه در یک خانه اقامت کرده‌اند-البته خانه‌هایی که با اثاثیه آنتیک مبله شده و دارای درهای چوبی کنده‌کاری‌شده، شومینه‌هایی در تمام اتاق‌ها و نقاشی‌های دیواری با قدمت صدها سال روی دیوارهای حمام است. نتیجه چندین سال بازسازی، این هتل را به یکی از زیباترین هتل‌ها در کوزکو با اتاق‌هایی در یک صومعه سنگی مربوط به قرن شانزدهم بدل کرده است.
Al Maha in Dubai, United Arab Emirates

هتل آل ماها در دبی، امارات متحده عربی

گردشگرانی که به‌ دنبال واحه‌ای در بیابان هستند تنها کافیست 45 دقیقه به خارج از دبی در آل ماها بروند که در آن می‌توانند در چادری به شیوه عرب‌های بادیه‌نشین در وسط تپه‌های شنی طلایی‌رنگ اقامت کنند. با شنیدن واژه «چادر» نگران نشوید؛ این اقامتگاه‌ها سوئیت‌هایی اعیانی با تخت‌خواب‌های دونفره بزرگ، اثاثیه دست‌ساز آنتیک، حما‌هایی مدرن با وان، استخری اختصاصی با چشم‌انداز بیابان هستند. این هتل در پارک ملی بیابانی حفاظت‌ شده دبی واقع شده و معنای آن این است که شما درحالی که روی ایوان آفتاب‌گیر استراحت می‌کنید می‌توانید غزال‌ها و بزهای کوهی را تماشا کنید.
Manoir Hovey in Quebec Province, Canada

مانویر هووی در استان کبک، کانادا
این هتل که به‌عنوان خانه‌ای تابستانی توسط یک امریکایی ثروتمند در سال 1900 ساخته شده، زمینی 12هکتاری در ناحیه شرقی کبک در کنار دریاچه است. همه اتاق‌های آن به شکلی جداگانه طراحی و به شیوه ییلاقی دکور شده‌اند. اتاق‌های گران‌تر این هتل تسهیلاتی چون حمام‌های مرمری، شومینه و بالکن‌هایی با چشم‌انداز دریاچه ماساویپی دارند. هتل مانویر هووی در هر فصلی فوق‌العاده است، در زمستان پر از برف، پاییز رنگارنگ، بهار پر از شکوفه و یا تابستان پرگل.

هتل آراز نوشهر، رابط میان جنگل سبز و دریای بی کران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر